Neh , als het zo zou zijn dan zou het iemand zijn die al geruime tijd in TRU zou rondhangen en nu doorgedraaid zou zijn.quote:Op maandag 26 oktober 2009 06:37 schreef Lyrebird het volgende:
Wij hadden vorig jaar een collega die heel veel in zichzelf praatte en die met aluminiumfolie zijn werkplek had afgeschermd, zodat er geen straling binnen kon lekken. Daar hebben we met z'n allen heel hard om gelachen, totdat hij z'n ontslag indiende. Uiteindelijk is hij opgepakt vanwege een ander probleem en bleek hij schizofreen te zijn. Die kwaal was in het verleden met medicijnen bestreden, maar daar was hij van afgestapt omdat hij daardoor minder goed kon denken. Dus lach niet te vroeg als je dit soort zaken ziet: het kan een serieus probleem zijn.
Idd. Een sterrenstelsel kan zo'n 10 miljard sterren bevatten. Ons zonnestelsel is slechts een van de velen in ons sterrenstelsel (Melkweg).quote:Op maandag 26 oktober 2009 07:05 schreef Civilian het volgende:
Denken dat 1 ster een compleet sterrenstelsel ismafkees
Dat denk ik ook.quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:43 schreef Dj_unkie het volgende:
het heelal is oneindig groot, dus de kans op buitenaard leven is 100%
quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:51 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Drake_equation
Ik snap het niet, houden ze het nu wel of niet verborgen?quote:Op maandag 26 oktober 2009 05:43 schreef Zunnyzero het volgende:
Waarom houd de media en politiek dit voor ons verborgen????
Stel je nou eens voor dat dit daadwerkelijk naar buiten komt (leven op een andere planeet die naar de aarde komt) dan valt de hele wereld zoals die ons voorgelegd wordt ineens voor al deze mensen in duigen. Alle wereldleiders verliezen hun machtspositie omdat hun universele en natuurlijke kennis ontbreekt. Het gaat uiteindelijk allemaal om macht en geld. En de rijkswetenschap, wereldleiders brengen dit niet naar buiten omdat ze bang zijn voor massa hysterie". Wij en velen met ons wereldwijd brengen deze onderwerpen naar buiten omdat iedereen recht heeft op de waarheid.
Niet. NASA heeft die foto's gewoon vrijgegeven.quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:56 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik snap het niet, houden ze het nu wel of niet verborgen?
Heel erg ontopic: Hoe is het met die vrouw van die Marktplaatsfoto's? Komt er nog een nieuw topic?quote:
Dit is natuurlijk onzin. Het heelal is niet oneindig groot. Er is ook niet een oneindig aantal planeten.quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:43 schreef Dj_unkie het volgende:
het heelal is oneindig groot, dus de kans op buitenaard leven is 100%
klaaaaarrrr
Zal eens kijken op dat emailadres wat ik ervoor aangemaakt heb.quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Heel erg ontopic: Hoe is het met die vrouw van die Marktplaatsfoto's? Komt er nog een nieuw topic?
Excuses voor deze ontopicpost.
Het lijkt me handiger als je eens het verschil opzoekt tussen een zonnestelsel en een sterrenstelsel.quote:Op maandag 26 oktober 2009 05:42 schreef Zunnyzero het volgende:
Als je naar de sterren kijkt, dan kijk je eigenlijk naar een ander sterrenstelsel. Maar omdat ze zo gigantisch ver weg zijn zien ze eruit als puntjes licht in de lucht. Ons sterrenstelsel is de melkweg.
Met daarin de zon, en de planeten die er om heen draaien. In veel van de andere sterren stelsels zit ook een soort zon, met daarom heendraaiend ook planeten. Soms veel soms weinig.
Er zijn miljarden sterren. (dus sterrenstelsels) En dus nog meer planeten!!! en dan zou de aarde de enige leefbare planeet zijn? .... Dacht het niet !!
De dichtbijzijndste ster staat op ongeveer 5 lichtjaren afstand!!
Een lichtjaar is de afstand die ''licht'' erover doet om van punt A naar punt B te komen in 1 jaar tijd.
Het licht heeft een snelheid van 300.000 km/sec. In één seconde legt het licht dus 300.000 kilometer af. Reken zelf maar uit hoe ver dat is in een jaar. EXTREEM ver dus !!
Een amerikaanse sateliet/telescoop ( HUBBLE telescoop) heeft zover in kunnen zoomen, dat er een duidelijker beeld ontstaat van wat een ster nu werkelijk is.
Zelf op te zoeken op google. HUBBLE foto's, en dan de afbeeldingen
http://z-e-r-o.up.seesaa.(...)Black_point_edit.jpg
Maar ... Zijn ze slimmer dan ons volk dan zullen zij ons eerder hebben gevonden, dan wij hun.
Wat ik zelf denk dat ook al zo is!
Aleen de overheid van heel de wereld houd het stil om geen paniek te veroorzaken!
Tenzij ze gebruik maken van wormgaten.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:23 schreef MikeyMo het volgende:
ach er zal vast wel iets leven op een andere planeet, ik vermoed alleen wel dat het dan geen hoogwaardig intelligent leven betreft wat door de ruimte heenreist... en wellicht ook wel maar dat ze net als ons niet zo ver komen nog
quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:07 schreef MikeyMo het volgende:
oh ja, de wormgaten, hoe kon ik die vergeten
Op die foto zijn maar een paar sterren te zien de rest zijn daadwerkelijk sterrenstelsels:quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:53 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Het lijkt me handiger als je eens het verschil opzoekt tussen een zonnestelsel en een sterrenstelsel.
Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Hubble_deep_fieldquote:The Hubble Deep Field (HDF) is an image of a small region in the constellation Ursa Major, constructed from a series of observations by the Hubble Space Telescope. It covers an area 2.5 arcminutes across, two parts in a million of the whole sky, which is equivalent in angular size to a 65 mm tennis ball at a distance of 100 metres. The image was assembled from 342 separate exposures taken with the Space Telescope's Wide Field and Planetary Camera 2 over ten consecutive days between December 18 and December 28, 1995.
Mja, goed punt dat laatste... Zelfs als je "alternatieve" technologie in de lucht in werking ziet... is het maar de vraag of het daadwerkelijk buitenaards is, of "gewoon" een black project van een of ander leger.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:39 schreef MoonCore het volgende:
[..]
Op die foto zijn maar een paar sterren te zien de rest zijn daadwerkelijk sterrenstelsels:
Alleen denkt TS dat elke ster aan de hemel een sterrenstelsel is en dit is niet zo. Die sterrenstelsels kun je met het blote oog niet zien. Daar is een apparaat zoals de Hubble telescoop voor nodig die een dusdanige hoeveelheid licht kan opvangen om ze op de gevoelige plaat vast te leggen en dan nog moet hij 300 keer belichten voordat ze er op staan.
[..]
Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Hubble_deep_field
Heb wel eens cijfers gehoord van 1000 sterren per zandkorrel op aarde, bijna niet te bevatten.
Dat er buitenaards leven bestaat twijfel ik vrijwel niet aan maar dat ze hier zijn geweest of nog steeds hierheen komen is wel een erg grote 'leap of faith' aangezien er geen bewijs voor is.
Daar ging het mij ook meer om. Elke ster die wij met het blote oog zien is vrijwel zeker een zonnestelsel uit ons sterrenstelsel. Er zijn volgens mij maar een paar sterrenstelsels (buiten het onze) met het blote oog zichtbaar.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:39 schreef MoonCore het volgende:
Alleen denkt TS dat elke ster aan de hemel een sterrenstelsel is en dit is niet zo. Die sterrenstelsels kun je met het blote oog niet zien. Daar is een apparaat zoals de Hubble telescoop voor nodig die een dusdanige hoeveelheid licht kan opvangen om ze op de gevoelige plaat vast te leggen en dan nog moet hij 300 keer belichten voordat ze er op staan.
[..]
quote:Op maandag 26 oktober 2009 05:42 schreef Zunnyzero het volgende:
Als je naar de sterren kijkt, dan kijk je eigenlijk naar een ander sterrenstelsel. Maar omdat ze zo gigantisch ver weg zijn zien ze eruit als puntjes licht in de lucht.
Spuit 11quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:10 schreef ToT het volgende:
Oh, enne: http://www.examiner.com/x(...)ial-life-is-imminent
Godver.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:52 schreef Hoofdrubbel het volgende:
maar de mens dommer werdt.
intelegente
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:52 schreef Hoofdrubbel het volgende:
Nu ik. Reptilians leven allang onder ons alleen zijn die zodanig vermengt met het menselijk ras dat er van echte reptilians geen sprake meer kan zijn. Daarom heeft de moderne mens weinig haar groei en lijken we eigenlijk meer op aliens dan op diersoorten die hier op aarde leven. God schiep de mens naar zijn evenbeeld. Aan me hoela. Zij hebben gewoon geprobeerd sex te hebben met de toenmalige aardbewoners. Lukte niet dus hebben ze gekloond en met hun eigen DNA vermengt. (Lukte wel alleen was maar eenmalig dus geluks factor.) Dat ging goed tot dat er 3000 mensen waren en toen kwam de zonde val. Die zonde val is gewoon degeneratie van DNA strengen dus de mensen kregen nakomelingen met de eigenschappen van de oerbewoners. (Meer haar groei korter en uiteindelijk minder slim.) Dat is die zonde val. Val van beschavingen is gewoon niet dat er rampen zijn gebeurd maar de mens dommer werdt. De aliens zagen dit als mislukt en vertrokken weer maar wel gadeslagend om te kijken hoe we ons verdwer ontwikkelen. Toen zij zagen dat we mekaar de hersenpan inslaan voor niks hebben de aliens besloten om hun heil maar ergens anders te zoeken. Maar ze komen zeker terug en dat zal niet vriendelijk aan toe gaan. Allereerst gaan de slechterikken eruit en de zwakkeren. Alleen de slimme en sterke mensen blijven over. (Staat in de bijbel de uitverkorenen zullen de aarde beerven) Die gaan dan samen op met de aliens en kruizen elkaar en kom een nieuwe soort. (Trancedens) Ja als dit de waarheid is ga ik vanaf nu meteen over op het universistisch geloof en zal zeker de NWO gaan promoten. Niet op Fok maar op andere site's. (Moet wel leuk blijven.) Er is wel degelijk leven op andere planeten alleen is de vraag of er wel veel intelegente leven is. Boven dien kijken we terug in de tijd. Dichtbij valt nog te overzien maar stel dat er leven wordt ontdekt op een planeet die 25.000 lichtjaar van ons vandaan is en zij leven in onze huidige technologische tijdperk. Dan zijn zij gerekend op onze tijd stip en plaats wel even 25.000 jaar verder. Of het zin heeft om nog kontakt te maken betwijfel ik en misschien zijn ze zo verstandig om zelf afzijdig te houden bang dat de mensen hun weleens konden afslachten. (Oei oei zij hebben de wapens nog niet ontdekt en blijken heel extreem lief te zijn dus geweldloos.)![]()
Kan je deze conclusie nader uitleggen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:11 schreef mckok1 het volgende:
2. ze zijn dom dus hebben weer niks aan
Hmmm, interessant.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:52 schreef Hoofdrubbel het volgende:
Nu ik. Reptilians leven allang onder ons alleen zijn die zodanig vermengt met het menselijk ras dat er van echte reptilians geen sprake meer kan zijn. Daarom heeft de moderne mens weinig haar groei en lijken we eigenlijk meer op aliens dan op diersoorten die hier op aarde leven. God schiep de mens naar zijn evenbeeld. Aan me hoela. Zij hebben gewoon geprobeerd sex te hebben met de toenmalige aardbewoners. Lukte niet dus hebben ze gekloond en met hun eigen DNA vermengt. (Lukte wel alleen was maar eenmalig dus geluks factor.) Dat ging goed tot dat er 3000 mensen waren en toen kwam de zonde val. Die zonde val is gewoon degeneratie van DNA strengen dus de mensen kregen nakomelingen met de eigenschappen van de oerbewoners. (Meer haar groei korter en uiteindelijk minder slim.) Dat is die zonde val. Val van beschavingen is gewoon niet dat er rampen zijn gebeurd maar de mens dommer werdt. De aliens zagen dit als mislukt en vertrokken weer maar wel gadeslagend om te kijken hoe we ons verdwer ontwikkelen. Toen zij zagen dat we mekaar de hersenpan inslaan voor niks hebben de aliens besloten om hun heil maar ergens anders te zoeken. Maar ze komen zeker terug en dat zal niet vriendelijk aan toe gaan. Allereerst gaan de slechterikken eruit en de zwakkeren. Alleen de slimme en sterke mensen blijven over. (Staat in de bijbel de uitverkorenen zullen de aarde beerven) Die gaan dan samen op met de aliens en kruizen elkaar en kom een nieuwe soort. (Trancedens) Ja als dit de waarheid is ga ik vanaf nu meteen over op het universistisch geloof en zal zeker de NWO gaan promoten. Niet op Fok maar op andere site's. (Moet wel leuk blijven.) Er is wel degelijk leven op andere planeten alleen is de vraag of er wel veel intelegente leven is. Boven dien kijken we terug in de tijd. Dichtbij valt nog te overzien maar stel dat er leven wordt ontdekt op een planeet die 25.000 lichtjaar van ons vandaan is en zij leven in onze huidige technologische tijdperk. Dan zijn zij gerekend op onze tijd stip en plaats wel even 25.000 jaar verder. Of het zin heeft om nog kontakt te maken betwijfel ik en misschien zijn ze zo verstandig om zelf afzijdig te houden bang dat de mensen hun weleens konden afslachten. (Oei oei zij hebben de wapens nog niet ontdekt en blijken heel extreem lief te zijn dus geweldloos.)![]()
Ga kijken op http://Atlantis-Orion.hyves.nl en kijk alle filmpjes daar. Daarna ga je de link pagina's bezoeken. Echt ik was wel onder de indruk maar de laatste site van hun is echt de klapper. Verders hebben zij een boodschap voor de mensheid. Verdere bronnen zijn van Daniken en door de tekst te bestuderen en wat logisch denk werk kom je al een heel eind. Bovendien zijn er gaten in de evolutie leer die nooit echt verklaart zijn. Zo kan je ook het bestaan van verdwenen beschavingen onderzoeken. Trouwens wat en waarom hadden de grieken nooit iets met hun kennis gedaan? Zij wisten al over het bestaan van atomen en molekulen. Zelfs computer hadden ze al in hun woorden schat.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:36 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hmmm, interessant.
Waar haal jij die 'wijsheid' vandaan? Oftewel wat is jouw bron?
Het verhaal is leuk maar zou toch maar even gaan onderzoeken want wie zeg dat we geen bezoekers uit de ruimte hebben gehad?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:05 schreef InternetNinja het volgende:
[..]
Godver.Doe je dit expres of wat.
Leuk verhaal verder hoor. Compleet uit het niks gegrepen, maar wel leuk.
Ja daag. Wie zegt dat ik geen drol ben van de roze eenhoorn? Wanargumentatie. Jij maakt de claim, jij mag die claim onderbouwen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:34 schreef Hoofdrubbel het volgende:
[..]
Het verhaal is leuk maar zou toch maar even gaan onderzoeken want wie zeg dat we geen bezoekers uit de ruimte hebben gehad?
Ik mag toch zeker wel vragen naar onderbouwingen van theoriën?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:45 schreef Dragorius het volgende:
InternetNinja, je bent in BNW waar dit soort theorieën gewoon normaal zijn. Deal with it of hou je in
Een onderbouwing is dat er in de prehistorie dingen zijn gebeurt die tot op de dag van vandaag nog niet verklaard zijn. (Ik bedoel nu even niet de piramidebouw maar volksverhalen en vertellingen. Toen al werd er gesproken over mensjes die vreemd uitzagen en met helmen op.) Grotten van Frankrijk waar de oermensen cosmonauten hebben getekend. Ook bij de oudere beschavingen doen dit soort verhalen de ronde. De bijbel mag wat mij betreft geheel opnieuw onzerzocht worden want er staan verklaringen in die beter passen in onze tijd dan in hun tijd. Ander voorbeeld de Grieken. Zij wisten over het bestaan van atomen. Niemand doet echt moeite om dit te onderzoeken. Een ander vraag waar zijn de blauwe mensen gebleven het vierde hoofdras? (Hebben blanke, Chinese en negroide ras maar de blauwe ras waar zijn die?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:51 schreef InternetNinja het volgende:
[..]
Ik mag toch zeker wel vragen naar onderbouwingen van theoriën?
Ik heb over zulks inderdaad wat boeken gelezen. Deze bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:00 schreef Hoofdrubbel het volgende:
[..]
Een onderbouwing is dat er in de prehistorie dingen zijn gebeurt die tot op de dag van vandaag nog niet verklaard zijn. (Ik bedoel nu even niet de piramidebouw maar volksverhalen en vertellingen. Toen al werd er gesproken over mensjes die vreemd uitzagen en met helmen op.) Grotten van Frankrijk waar de oermensen cosmonauten hebben getekend. Ook bij de oudere beschavingen doen dit soort verhalen de ronde. De bijbel mag wat mij betreft geheel opnieuw onzerzocht worden want er staan verklaringen in die beter passen in onze tijd dan in hun tijd. Ander voorbeeld de Grieken. Zij wisten over het bestaan van atomen. Niemand doet echt moeite om dit te onderzoeken. Een ander vraag waar zijn de blauwe mensen gebleven het vierde hoofdras? (Hebben blanke, Chinese en negroide ras maar de blauwe ras waar zijn die?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |