KLOOWWWNNNN....quote:
Aye, ik ben niet zoeen mooiboy als jijquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:43 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee. Met krullen enzo. Wel een mooiboy.
die moet er komen, als ik de laatste geld heb.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:59 schreef Broekpaling het volgende:
Maar lul jezelf nou is uit dat Dodgeverhaal dan.
Het geld*quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:00 schreef dagdag het volgende:
[..]
die moet er komen, als ik de laatste geld heb.
en als ik besluit om het niet in mijn huis te steken
Maar je had 'm al gekocht zei je een tijdje terug. Praat je daar dan eens uit.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:00 schreef dagdag het volgende:
[..]
die moet er komen, als ik de laatste geld heb.
en als ik besluit om het niet in mijn huis te steken
Jammiequote:Op zondag 25 oktober 2009 23:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, ik ga even een toetje eten.
ja als er 30 users lopen te zaniken, het duurt wat langer en auto komt er wel:Dquote:Op zondag 25 oktober 2009 23:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar je had 'm al gekocht zei je een tijdje terug. Praat je daar dan eens uit.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:05 schreef dagdag het volgende:
[..]
ja als er 30 users lopen te zaniken, het duurt wat langer en auto komt er wel:D
Uhu!quote:
Je zit op fok, wat is jouw excuus?quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:10 schreef TwyLight het volgende:
hoe levenloos msnen met je fok vriendjes
Hij bedoelde dat jij je moet schamen omdat je Eindhoven 'eindje' noemtquote:Op zondag 25 oktober 2009 23:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je had nog geen antwoord gegeven op mijn vraag in de vorige SC.
Mijne deed dat automagisch.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:16 schreef Fascination het volgende:
Ik denken dat m'n computertijd weer verkeerd loopt, moet de klok natuurlijk een uur teruggezet worden. :'D
Moet hij zeggenquote:Op zondag 25 oktober 2009 23:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hij bedoelde dat jij je moet schamen omdat je Eindhoven 'eindje' noemt
Ja mijne ook, maar ik keek dus op m'n mobiel en daar stond de tijd nog verkeerd.quote:
Die deed dat ook automagisch.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja mijne ook, maar ik keek dus op m'n mobiel en daar stond de tijd nog verkeerd.
"Luur komt helemaal niet uit Eindhoven, want een ekte Eindhovenaar noemt zijn stad niet "Eindje" maar EINDHOVUHHHHH."quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Moet hij zeggen. Hij komt uit een hol dat als een abces aan Eindhoven vastkleeft. En ik, als rasechte Eindhovense, mag Eindhoven 'Eindje' noemen als ik dat wil. Omdat Kempi mij diggt.
Zeg dat maar tegen hem.
Rawr, BP toch hihiquote:Op zondag 25 oktober 2009 23:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ah, nog eentje die het al kan voelen.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
"Luur komt helemaal niet uit Eindhoven, want een ekte Eindhovenaar noemt zijn stad niet "Eindje" maar EINDHOVUHHHHH."
Slowchatten met je FoK!-vriendjes.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:29 schreef TwyLight2 het volgende:
Dit topic mag trouwens niet in mijn AT ontbreken!
Tja tja. Vind het wel relaxed dat jij hier nu vaker bent.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat werd tijd. Al die sukkels hier
.
wie ik? ik heb geen fok vriendjes hoorquote:Op zondag 25 oktober 2009 23:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Slowchatten met je FoK!-vriendjes..
nietquote:Op zondag 25 oktober 2009 23:31 schreef Skylark. het volgende:
Wij zijn de nieuwe oude garde. Hoewel ik ook tot de oude oude garde behoor. Jawel.
Ik vind dat wij een SC voor ons 2 verdienenquote:Op zondag 25 oktober 2009 23:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Tja tja. Vind het wel relaxed dat jij hier nu vaker bent.
Genereert teveel views, die serverruimte kan Danny niet opbrengen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik vind dat wij een SC voor ons 2 verdienen.
True, true..quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Genereert teveel views, die serverruimte kan Danny niet opbrengen.
HEE!quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat werd tijd. Al die sukkels hier
.
Hoezo?quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:34 schreef Allure_ het volgende:
Wat zit Mozy nu weer te kutten? Hij is al de 3e aan wie ik me irriteer vanavond.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
True, true..
Wist je al dat Crack en ZH zeks hebben gehad?
Hij loopt om foto's van mij te schooien bij iedereen, dus hij zal er wel iets mee willen uithalenquote:Op zondag 25 oktober 2009 23:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hoezo?
[..]
Nee, maar ik had het wel kunnen voorspellen met grote zekerheid.
Jij bent hier de hele avond niet geweest, schatje. Ik bedoel de jongetjes hier.quote:
Iedereen schooit bij jou en mij om jouw foto's. Niet dat ik ze verstrek hoor. Ik heb er sowieso nog maar ééntjequote:Op zondag 25 oktober 2009 23:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hij loopt om foto's van mij te schooien bij iedereen, dus hij zal er wel iets mee willen uithalen.
Hoezo? Had ZH je al inside information gegeven dan? Toch vind ik het een vieze gedachte..
[..]
Jij bent hier de hele avond niet geweest, schatje. Ik bedoel de jongetjes hier.
Please, jij wou hier langs komenquote:Op zondag 25 oktober 2009 23:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Iedereen schooit bij jou en mij om jouw foto's. Niet dat ik ze verstrek hoor. Ik heb er sowieso nog maar ééntje.
En nee, maar ik ken ze allebei een beetje.Hun karakters zijn niet al te complex.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Iedereen schooit bij jou en mij om jouw foto's. Niet dat ik ze verstrek hoor. Ik heb er sowieso nog maar ééntje.
En nee, maar ik ken ze allebei een beetje.Hun karakters zijn niet al te complex.
Dan is het goed. Hoe gaat 'ie snoezepoes?quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hij loopt om foto's van mij te schooien bij iedereen, dus hij zal er wel iets mee willen uithalen.
Hoezo? Had ZH je al inside information gegeven dan? Toch vind ik het een vieze gedachte..
[..]
Jij bent hier de hele avond niet geweest, schatje. Ik bedoel de jongetjes hier.
Gelukkig, want ik heb al 1x ongelijk gehad deze week.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:40 schreef Otis2.0 het volgende:
Mocht er straks een discussie komen, ik ben het met Skylark eens.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]. Toen straks vroeg iemand me om een foto, zei ik 'nee'. Krijg ik 5 minuten later een PM met m'n eigen foto erin
. Lijkt wel of iedereen een foto van me heeft
.
Hehe,. Ik dacht dat ZH geen interesse had
. Hoeveel schelen ze trouwens in leeftijd?
Goed hoorquote:Op zondag 25 oktober 2009 23:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan is het goed. Hoe gaat 'ie snoezepoes?
Ben ik 2 of wordt ik 4?quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:34 schreef Allure_ het volgende:
Wat zit Mozy nu weer te kutten? Hij is al de 3e aan wie ik me irriteer vanavond.
Allure is alom bekend op Fok!. Daar kan ik geen afstand van doen. En mensen moeten gewoon geen foto's opslaan, want da's debielquote:Op zondag 25 oktober 2009 23:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Gelukkig, want ik heb al 1x ongelijk gehad deze week.
[..]
. Tijd voor een nieuw account? Ik heb geen idee trouwens, vraag het dr zelf.
Behalve dat wel goed eigenlijkquote:Op zondag 25 oktober 2009 23:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Goed hoor. En met jou? Buiten het feit dat je fietsje is gestolen
.
Net als jij.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:44 schreef wolvendagen het volgende:
Mijn laptop zat aan de coke vandaag denk ik.
Kun je wel zien of je zonder foto's even ver komtquote:Op zondag 25 oktober 2009 23:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Allure is alom bekend op Fok!. Daar kan ik geen afstand van doen. En mensen moeten gewoon geen foto's opslaan, want da's debiel.
Oke, nou Crack_?
Ga bij Jos achterop.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Behalve dat wel goed eigenlijkmaar dan moet ik die fiets wel heel erg wegdenken want ik baal er behoorlijk van
!
Ach ja, gewoon ergens anders een goedkope fiets regelenquote:Op zondag 25 oktober 2009 23:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Behalve dat wel goed eigenlijkmaar dan moet ik die fiets wel heel erg wegdenken want ik baal er behoorlijk van
!
Je voelt jezelf vandaag erg superieur?quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kan je er niet 1 terugjattenquote:Op zondag 25 oktober 2009 23:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
Ja maar ik wil niet zo'n stom barrelquote:Op zondag 25 oktober 2009 23:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ach ja, gewoon ergens anders een goedkope fiets regelen. Hij zal wel vaker gestolen worden gok ik zo. Stomme zwervers
.
Dan zou het schuldgevoel me langzaam opeten.quote:
De tijden dat ik kekke topics opende en messcherpe opmerkingen plaatste zijn allang vervlogen, dus zo'n naam zal ik niet meer vestigenquote:Op zondag 25 oktober 2009 23:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kun je wel zien of je zonder foto's even ver komt. Niet dat ik daaraan twijfel, je bent een uiterst spannend persoon. En als je die foto's nou eens laat staan hoeven wanhopige mensen zoals ik ze niet uit voorzorg op te slaan.
Nee man, dat is niet vijandig bedoeld. Maar als je gewoon de hele tijd post van "Hhihihih ik ga je zien wat leukquote:Op zondag 25 oktober 2009 23:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je voelt jezelf vandaag erg superieur?
Je hebt de bitchstijl een beetje laten varen, helaas. Ik vind die zachtere kant ook wel wat hebben.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
De tijden dat ik kekke topics opende en messcherpe opmerkingen plaatsten zijn allang vervlogen, dus zo'n naam zal ik niet meer vestigen.
Ja, nu is het te laat en heeft half Fok! ze al opgeslagen.
Nee, ik was winkelen met mama en toen naar een verjaardag met mama (omg wat een arrogant wijf komt daar over de vloer trouwens, bah, die kwam binnen en feliciteerde iedereen behalve mij, want mij keek ze aan met een kop die op bliksem-arrogant stond.) en toen naar huis en toen COD gedaan, kanker level want ik moet zo'n motor pool kapot maken, maar die fucking grond-bazooka werkt niet mee.quote:
Toch welquote:Op zondag 25 oktober 2009 23:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je hebt de bitchstijl een beetje laten varen, helaas. Ik vind die zachtere kant ook wel wat hebben.
Ah, op die fietsquote:Op zondag 25 oktober 2009 23:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee man, dat is niet vijandig bedoeld. Maar als je gewoon de hele tijd post van "Hhihihih ik ga je zien wat leuk![]()
![]()
![]()
![]()
" dan hoef je geen Derek Ogilvie te zijn om te weten wat er gaat gebeuren.
Ik moest giechelenquote:Op 25-10-2009 23:47 schreef Mozy
Ik heb nog liever seks met een baksteen dan dat ik een foto van jou moet aanschouwen.![]()
quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik was winkelen met mama en toen naar een verjaardag met mama (omg wat een arrogant wijf komt daar over de vloer trouwens, bah, die kwam binnen en feliciteerde iedereen behalve mij, want mij keek ze aan met een kop die op bliksem-arrogant stond.) en toen naar huis en toen COD gedaan, kanker level want ik moet zo'n motor pool kapot maken, maar die fucking grond-bazooka werkt niet mee.
Gewoon retaliate, alleen vijandig reageren. Ik doe dat nu ook, want soms heb je mensen nog een keer nodig en als je dan bot hebt lopen doen werkt dat ook niet.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Toch wel? Al voel ik me wel veiliger in m'n bitch rol. Maarja, die werkt niet meer effectief als ik 'm continu gebruik.
Jezus, da's een hele generatiekloof.quote:
Precies, een beetje netwerken kan geen kwaad.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Gewoon retaliate, alleen vijandig reageren. Ik doe dat nu ook, want soms heb je mensen nog een keer nodig en als je dan bot hebt lopen doen werkt dat ook niet.
Mijn spijtbetuigingen naar aanleiding van je fiets.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:54 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb zin in een groot glas aardbeienlimonade.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik was winkelen met mama en toen naar een verjaardag met mama (omg wat een arrogant wijf komt daar over de vloer trouwens, bah, die kwam binnen en feliciteerde iedereen behalve mij, want mij keek ze aan met een kop die op bliksem-arrogant stond.) en toen naar huis en toen COD gedaan, kanker level want ik moet zo'n motor pool kapot maken, maar die fucking grond-bazooka werkt niet mee.
Ik vind het opzich wel mee vallen, maarja, er zal indd wel verschil in zittenquote:Op zondag 25 oktober 2009 23:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jezus, da's een hele generatiekloof.
[..]
Precies, een beetje netwerken kan geen kwaad.
Vooral WGR en DIG komen van pas.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jezus, da's een hele generatiekloof.
[..]
Precies, een beetje netwerken kan geen kwaad.
Je bent al de derde die die grap maakt, ha-fucking-ha.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:55 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Mijn spijtbetuigingen naar aanleiding van je fiets.
Ik erger me echt aan dat mens. Ze is 28/29 denk ik en ze is per ongeluk bij de familie gekomen. Die vriend van d'r had haar bezwangerd, maar dat was helemaal de bedoeling niet, want als zij nu geen kind zouden hebben (wat de flaporen van mama heeftquote:Op zondag 25 oktober 2009 23:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Lijkt wel op een familielid, zegt alleen doei tegen 1 persoon en de rest van de huiskamer bestaat niet ...
Het interesseert me eigenlijk niets dat je je fiets kwijt bent, maar ik vind je wel aardig dus ik doe net alsof.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je bent al de derde die die grap maakt, ha-fucking-ha.
Jij komt ook alleen met vreemde mensen in aanraking he.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Lijkt wel op een familielid, zegt alleen doei tegen 1 persoon en de rest van de huiskamer bestaat niet ...
Haha.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik erger me echt aan dat mens. Ze is 28/29 denk ik en ze is per ongeluk bij de familie gekomen. Die vriend van d'r had haar bezwangerd, maar dat was helemaal de bedoeling niet, want als zij nu geen kind zouden hebben (wat de flaporen van mama heeft)zou de jongeman in kwestie al 5 andere wijven geneukt hebben. Ik geloof echt niet dat hij bij haar blijft omdat ze zo leuk is. Ze voegt helemaal niks toe ook, houdt de hele tijd haar bek dicht en pas als iemand haar meisje op schoot neemt doet ze d'r bek open en begint ze te blaten "Ja Nena vindt dat echt zo leuk en dit vindt ze zo lekker ja ze houdt van banaan en van kiwi en allemaal fruitjes en zo ja haha leuk he ja die staartjes schattig he." ONEE EN ALS NENA DAN ZELF GAAT LOPEN, PAKT MAMA HAAR WEER OP OM VERVOLGENS TERUG TE ZETTEN WAAR NENA EERST STOND. En zo zit Nena in een vicieuze cirkel genaamd Nena-loopt-mama-pakt-Nena-op-en-zet-Nena-weer-terug-op-haar-vorige-plaats.
![]()
Wie is zij verder eigenlijk?quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat jij een piemeltje hebt.
Nee dat is niet haha, dat is een kuthoer die niet in de familie hoort.quote:
Accurate timing wel.quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:02 schreef Hoogstaande het volgende:
Hai, ben ik weer na een weekendje Brussel
Ik kan de conclusie trekken dat je haar niet aardig vindt.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik erger me echt aan dat mens. Ze is 28/29 denk ik en ze is per ongeluk bij de familie gekomen. Die vriend van d'r had haar bezwangerd, maar dat was helemaal de bedoeling niet, want als zij nu geen kind zouden hebben (wat de flaporen van mama heeft)zou de jongeman in kwestie al 5 andere wijven geneukt hebben. Ik geloof echt niet dat hij bij haar blijft omdat ze zo leuk is. Ze voegt helemaal niks toe ook, houdt de hele tijd haar bek dicht en pas als iemand haar meisje op schoot neemt doet ze d'r bek open en begint ze te blaten "Ja Nena vindt dat echt zo leuk en dit vindt ze zo lekker ja ze houdt van banaan en van kiwi en allemaal fruitjes en zo ja haha leuk he ja die staartjes schattig he." ONEE EN ALS NENA DAN ZELF GAAT LOPEN, PAKT MAMA HAAR WEER OP OM VERVOLGENS TERUG TE ZETTEN WAAR NENA EERST STOND. En zo zit Nena in een vicieuze cirkel genaamd Nena-loopt-mama-pakt-Nena-op-en-zet-Nena-weer-terug-op-haar-vorige-plaats.
![]()
Verstoot haar.quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee dat is niet haha, dat is een kuthoer die niet in de familie hoort.
Je hebt net mijn leven gered. Door jouw post realiseerde ik dat ik iemand om 0.00 moest feliciteren omdat ze dat ook bij mij heeft gedaan. Thanks.quote:
Zo doen wij dat. We vullen elkaar aanquote:Op maandag 26 oktober 2009 00:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je hebt net mijn leven gered. Door jouw post realiseerde ik dat ik iemand om 0.00 moest feliciteren omdat ze dat ook bij mij heeft gedaan. Thanks.
Wolvendagen. Een kankerstoere chick.quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:01 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Wie is zij verder eigenlijk?
quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het weekend is nog geen 5 minuten om.
Klopt. Hij is wel leukquote:Op maandag 26 oktober 2009 00:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan de conclusie trekken dat je haar niet aardig vindt.
Mijn nicht(je) (moh ze is 6 maanden jonger maar nicht/nichtje klinkt zo stom) en ik zijn de enige twee, voor zover ik weet, die haar echt uitspugen. Ik vroeg het haar vandaag.quote:
Het hele universum is ontstaan om ervoor te zorgen dat wij bij mekaar komen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zo doen wij dat. We vullen elkaar aan.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Klopt. Hij is wel leukmaar zij verpest het hele beeld. Dat kind ook trouwens, wat een gedrocht, het lijkt dan ook op haar moeder. Want hij is wél aantrekkelijk.
[..]
Mijn nicht(je) (moh ze is 6 maanden jonger maar nicht/nichtje klinkt zo stom) en ik zijn de enige twee, voor zover ik weet, die haar echt uitspugen. Ik vroeg het haar vandaag.
Die 'quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het hele universum is ontstaan om ervoor te zorgen dat wij bij mekaar komen.
.
Mijn nichten zijn ook 5 jaar ouder ofzo. Maar nicht klinkt inderdaad zo kut.quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn nicht(je) (moh ze is 6 maanden jonger maar nicht/nichtje klinkt zo stom) en ik zijn de enige twee, voor zover ik weet, die haar echt uitspugen. Ik vroeg het haar vandaag.
Ik heb gewoon een vasjien maar ik vind afreageren op Duitsers gewoon leuk.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat jij een piemeltje hebt.
Ik heb erover nagedacht, maar die post was tres 'sad' om hem niet af te zwakken met een 'quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die '' verpest het dan weer. Beetje jammer.
Je mag je best een keertje emotioneel tegenover mij opstellen. Niet te vaak though. Maar gewoon afentoe eens eventjes, zodat mijn hartje nog iets meer smeltquote:Op maandag 26 oktober 2009 00:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb erover nagedacht, maar die post was tres 'sad' om hem niet af te zwakken met een ''.
Vasjien.quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een vasjien maar ik vind afreageren op Duitsers gewoon leuk.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een vasjien maar ik vind afreageren op Duitsers gewoon leuk.
Het lijkt mij niet prettig voelen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:09 schreef Fascination het volgende:
Vinden jullie het normaal als je bedpartner je voeten likt, de onderkant dan he?
Je zou haar moeten zien. Serieus ik geloofde mijn ogen niet toen die drie binnenkwamen. Hij keek heel sad, kan ik me ook voorstellen want dat vieze loeder had zijn kleding klaargelegd en toen hij het aanhad had zij zichzelf en dat kind aangekleed, in, geloof het of niet, een blauw wit gestreept overhemd met daaroverheen een grijze dunne trui met v-hals. ZE HADDEN ALLEMAAL HETZELFDE AAN OMDAT ZIJ DAT WILDE!quote:
Hoe kom je zo op die vraag?quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:09 schreef Fascination het volgende:
Vinden jullie het normaal als je bedpartner je voeten likt, de onderkant dan he?
Als ik hem er niet neerzet doet de rest het wel.quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je mag je best een keertje emotioneel tegenover mij opstellen. Niet te vaak though. Maar gewoon afentoe eens eventjes, zodat mijn hartje nog iets meer smelt.
Nee, dat kietelt kanker, maar dan ook kankererg.quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:09 schreef Fascination het volgende:
Nee zo bedoel ik dat niet, dat is vet kloten als dat gebeurt, zo frustrerend. Aangifte doen en naar een kijkdag van de politie gaan.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je bent al de derde die die grap maakt, ha-fucking-ha.
O.quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je zou haar moeten zien. Serieus ik geloofde mijn ogen niet toen die drie binnenkwamen. Hij keek heel sad, kan ik me ook voorstellen want dat vieze loeder had zijn kleding klaargelegd en toen hij het aanhad had zij zichzelf en dat kind aangekleed, in, geloof het of niet, een blauw wit gestreept overhemd met daaroverheen een grijze dunne trui met v-hals. ZE HADDEN ALLEMAAL HETZELFDE AAN OMDAT ZIJ DAT WILDE!
Ik ben verwekt in Zweden. Verder is mijn gehele naam (voor, tweede en achternaam) wel Zweeds. Nja, achternaam betwijfel ik, maar mijn vader zegt het. Dus wellicht dat ik voorouders heb gehad in Zweden.quote:
/care(s)quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben verwekt in Zweden. Verder is mijn gehele naam (voor, tweede en achternaam) wel Zweeds. Nja, achternaam betwijfel ik, maar mijn vader zegt het. Dus wellicht dat ik voorouders heb gehad in Zweden.Ik weet wel dat er in 18zoveel een vent leefde met dezelfde achternaam.
Nah ik heb het eigenlijk verkeerd geformuleerd, zou je het zelf ook bij iemand doen?quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het lijkt mij niet prettig voelen.
Perverse gedachtespinsels.quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe kom je zo op die vraag?
Iemand heeft dat bij jou gedaan?quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, dat kietelt kanker, maar dan ook kankererg.
Nee, niet meer, en hij was altijd zo los en vrij. Toen was hij zoooooooveel leuker. Hij had haar nooit moeten neuken. En anders met condoom. Ik erger me elke keer aan haar als ik haar zie.quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
O.
M.
G.
Maar heeft hij dan geen mening ofzo?
Nee, maar ik spartel al als je naar m'n voetzolen kijkt, laat staan kriebelt of nog erger; beroert met je tong.quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nah ik heb het eigenlijk verkeerd geformuleerd, zou je het zelf ook bij iemand doen?
[..]
Perverse gedachtespinsels.
[..]
Iemand heeft dat bij jou gedaan?
Owja.. nee, het is niet normaal.quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nah ik heb het eigenlijk verkeerd geformuleerd, zou je het zelf ook bij iemand doen?
[..]
Perverse gedachtespinsels.
[..]
Iemand heeft dat bij jou gedaan?
Denk het wel. Tijdens een passionele batspartij.quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wij hebben skitta aan de rest!quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als ik hem er niet neerzet doet de rest het wel..
Ik vind het Engels, maar het blijkt uit Zweden te komen volgens zo'n boekje wat ik heb.quote:
Dat is jammer...quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, niet meer, en hij was altijd zo los en vrij. Toen was hij zoooooooveel leuker. Hij had haar nooit moeten neuken. En anders met condoom. Ik erger me elke keer aan haar als ik haar zie.
Zweeds genoeg. En je houd van duitsers afknallen. Zullen we gaan datenquote:Op maandag 26 oktober 2009 00:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben verwekt in Zweden. Verder is mijn gehele naam (voor, tweede en achternaam) wel Zweeds. Nja, achternaam betwijfel ik, maar mijn vader zegt het. Dus wellicht dat ik voorouders heb gehad in Zweden.Ik weet wel dat er in 18zoveel een vent leefde met dezelfde achternaam.
Wat nu als je zweetvoeten hebt?quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Denk het wel. Tijdens een passionele batspartij.
Dat je iedere centimeter van haar huid bemint?quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel.quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:14 schreef Allure_ het volgende:
Het schijnt dat echt buitensporig veel mannen een obsessie voor vrouwenvoeten hebben.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik maak me zo ontzettend druk over wat mensen over mij posten op het forum van FoK!. Echt waarquote:
Via wat vertakkingen ben ik van adel, maar ik heb geen zin om dat uit te leggen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind het Engels, maar het blijkt uit Zweden te komen volgens zo'n boekje wat ik heb.
Viel mij ook al op, maar ik heb dat dus absoluut niet. Hoewel hakken wel geil, maar niet praktisch in bed zijn.quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:14 schreef Allure_ het volgende:
Het schijnt dat echt buitensporig veel mannen een obsessie voor vrouwenvoeten hebben.
1 tip: ga dan wel eerst samen douchen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ga al daten.quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:15 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Zweeds genoeg. En je houd van duitsers afknallen. Zullen we gaan daten
Precies, jij snapt het.quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat je iedere centimeter van haar huid bemint?![]()
Ook leuk.quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
1 tip: ga dan wel eerst samen douchen.
Ofzo...
Ughquote:Op maandag 26 oktober 2009 00:17 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik maak me zo ontzettend druk over wat mensen over mij posten op het forum van FoK!. Echt waar.
Ja, maar echt de voet van een vrouw zelf. Ik vind het maar viezigquote:[..]
Viel mij ook al op, maar ik heb dat dus absoluut niet. Hoewel hakken wel geil, maar niet praktisch in bed zijn.
quote:
Wij hebben zo'n heule grote. Maar met z'n 2en lijkt het me te weinig inderdaad.quote:
Ik bedoel maar. Je hebt een blote vrouw, en dan ga je aan dr voet sabbelenquote:Op maandag 26 oktober 2009 00:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ugh.
[..]
Ja, maar echt de voet van een vrouw zelf. Ik vind het maar viezig. Een man hoeft echt niet aan mijn grote teen te sabbelen. Straks gaat m'n dure nagellak er nog af
.
Kijkdag? Ze verkopen wel fietsen voor mensen die aangifte hebben gedaan, da's wel chillquote:Op maandag 26 oktober 2009 00:11 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Nee zo bedoel ik dat niet, dat is vet kloten als dat gebeurt, zo frustrerend. Aangifte doen en naar een kijkdag van de politie gaan.
Wat is jouw fetish?quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik bedoel maar. Je hebt een blote vrouw, en dan ga je aan dr voet sabbelen.
Maarja, sommige mensen houden ook van feeding of als babies verkleden.
Ja, of je moet gewoon heel dicht naast elkaar gaan staan.quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wij hebben zo'n heule grote. Maar met z'n 2en lijkt het me te weinig inderdaad.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:22 schreef wolvendagen het volgende:
Nou ik ga pitten want ik heb morgen weer school. Doei, bedankt voor het luisteren naar mijn geklaag over het gedrocht wat niet in de familie past.
Dat is ook niet verkeerd. Hier houden ze kijkdagen, waarbij ze alle fietsen die gevonden/niet opgehaald zijn (en vaak dus gestolen) bij elkaar zetten. Als je dan met je aangifte + kenmerken van de fiets (postcode gegrafeerd) krijg je 'm terug.quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kijkdag? Ze verkopen wel fietsen voor mensen die aangifte hebben gedaan, da's wel chill!
Maar dan hoeft het ook niet even snel.quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, of je moet gewoon heel dicht naast elkaar gaan staan.
Dan lukt het wel.
Maar even snel je haren wassen zit er dan niet in.
Welterusten.quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:22 schreef wolvendagen het volgende:
Nou ik ga pitten want ik heb morgen weer school. Doei, bedankt voor het luisteren naar mijn geklaag over het gedrocht wat niet in de familie past.
Trusten.quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:22 schreef wolvendagen het volgende:
Nee, idd.quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar dan hoeft het ook niet even snel.
Ah hier niet, moest heel overdreven elk detail invullen en als ze 'm vinden dan bellen ze je.quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:23 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Dat is ook niet verkeerd. Hier houden ze kijkdagen, waarbij ze alle fietsen die gevonden/niet opgehaald zijn (en vaak dus gestolen) bij elkaar zetten. Als je dan met je aangifte + kenmerken van de fiets (postcode gegrafeerd) krijg je 'm terug.
Joah.quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, idd.
Op een zondag ofzo
Uhu.quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah hier niet, moest heel overdreven elk detail invullen en als ze 'm vinden dan bellen ze je.
Ik heb ook niet echt een fetish. Ik vind minderjarige meisjes geil, en het woord 'sletje'. Verder geniet het standje dat je achter het meisje ligt op je zij de voorkeur.quote:
Ik zou verbaasd zijn als ze zouden bellen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah hier niet, moest heel overdreven elk detail invullen en als ze 'm vinden dan bellen ze je.
Lepeltje lepeltje heet zoiets.quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb ook niet echt een fetish. Ik vind minderjarige meisjes geil, en het woord 'sletje'. Verder geniet het standje dat je achter het meisje ligt op je zij de voorkeur.
Duidelijk.quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb ook niet echt een fetish. Ik vind minderjarige meisjes geil, en het woord 'sletje'. Verder geniet het standje dat je achter het meisje ligt op je zij de voorkeur.
Hij bedoelt het als standjequote:Op maandag 26 oktober 2009 00:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Lepeltje lepeltje heet zoiets.
Lepeltje lepeltje is zonder neuken.quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:
Iets meer vertrouwen mag best.quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik zou verbaasd zijn als ze zouden bellen.
Ah dat neukt wel lekker inderdaadquote:Op maandag 26 oktober 2009 00:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Waar laat je je arm als je achter ligt?quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Onder je kussen?quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar laat je je arm als je achter ligt?
Je rechterarm is het lastigst, maar als je het kussen goed legt kun je door de holte naar dr tiet.quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar laat je je arm als je achter ligt?
Ik durf niet eens mijn fiets bij de halte neer te zetten.quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Iets meer vertrouwen mag best.
[..]
Is that so? Ja, ik heb er ook niet zoveel verstand van. :'Dquote:Op maandag 26 oktober 2009 00:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Lepeltje lepeltje is zonder neuken.
Krijg je daar geen slapende arm van?quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je rechterarm is het lastigst, maar als je het kussen goed legt kun je door de holte naar dr tiet.
Alsof het opeens anders heet als je je pik erin duwt. Nonsens, gewoon lepeltje lepeltje.quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is that so? Ja, ik heb er ook niet zoveel verstand van. :'D
Ik heb mijn arm nooit onder het kussen.quote:
Soms wel, maar je houdt het meestal niet lang vol want de dame moet haar linkerbeen dan omhoog houden en je hebt niet de allerbeste duwpositie. Tenzij je rustig aan doet, maar hallo, wie doet er rustig aan?quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Krijg je daar geen slapende arm van?
quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Soms wel, maar je houdt het meestal niet lang vol want de dame moet haar linkerbeen dan omhoog houden en je hebt niet de allerbeste duwpositie. Tenzij je rustig aan doet, maar hallo, wie doet er rustig aan?
Wat ben jij een vies vuil stuk verdriet.quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mijn voorkeuren spreek ik niet uit hier. Maarrr, ik hou wel van dominante mannen
.
Ja sorry schatje, ik dacht dat je het ging PM-enquote:Op maandag 26 oktober 2009 00:32 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wat ben jij een vies vuil stuk verdriet.
Wedden dat er een of andere romantische naam voor is zoals "The Bee and the Flower".quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Alsof het opeens anders heet als je je pik erin duwt. Nonsens, gewoon lepeltje lepeltje.
Mij maakt dat niet uit, alsof m'n vrienden me daaraan herkennenquote:Op maandag 26 oktober 2009 00:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja sorry schatje, ik dacht dat je het ging PM-en.
Misschien vanaf nu wel.quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb mijn arm nooit onder het kussen.
Ik verwachte een trollface te zien.quote:
Als je een beetje flexibel meisje hebt kan ze moeiteloos een tijd lang haar been zo houden hoor, en jij kunt dat been mooi vastpakken voor wat steun zodat je beter/harder kunt 'duwen'.quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Soms wel, maar je houdt het meestal niet lang vol want de dame moet haar linkerbeen dan omhoog houden en je hebt niet de allerbeste duwpositie. Tenzij je rustig aan doet, maar hallo, wie doet er rustig aan?
Wie houdt er nu niet van dominante mannenquote:Op maandag 26 oktober 2009 00:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mijn voorkeuren spreek ik niet uit hier. Maarrr, ik hou wel van dominante mannen
.
Heeft toch geen zin meer, want jij houdt van minderjarig. En aangezien ik daar niet onder val..quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mij maakt dat niet uit, alsof m'n vrienden me daaraan herkennen. Jij mag het ook PM'en.
Maar ik hou juist van dat standje omdat je dan de borstjes kunt vasthouden.quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als je een beetje flexibel meisje hebt kan ze moeiteloos een tijd lang haar been zo houden hoor, en jij kunt dat been mooi vastpakken voor wat steun zodat je beter/harder kunt 'duwen'.
Ik hou ook van meerderjarig. Ik was vorige week op stap in m'n woonplaats en daar zag ik m'n droomvrouw staan, en toevallig zie ik die net op Hyves. Ze is 24 en model.quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heeft toch geen zin meer, want jij houdt van minderjarig. En aangezien ik daar niet onder val..
Met je andere hand dan?quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:36 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Maar ik hou juist van dat standje omdat je dan de borstjes kunt vasthouden.
Do you now?quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik verwachte een trollface te zien.
Da's zo geilquote:Op maandag 26 oktober 2009 00:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wie houdt er nu niet van dominante mannen!
En dit:quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:37 schreef Breathtaking het volgende:
[ [url=http://www.ikhouvan.je/images/sexstandjes/06[1].gif]afbeelding[/url] ]
Gisteravond nog gedaan!
Ik voorzie een mooie toekomst voor die gifjes op FoK!.quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:37 schreef Breathtaking het volgende:
Gisteravond nog gedaan!
Ooh en onder de douche vandaag dezequote:Op maandag 26 oktober 2009 00:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En dit:
[ [url=http://www.ikhouvan.je/images/sexstandjes/14[1].gif]afbeelding[/url] ]
Dat is zo ongeveer alles tussen de 15 en 25. Is dat niet een soort nasleep van de puberteit nogquote:Op maandag 26 oktober 2009 00:37 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik hou ook van meerderjarig. Ik was vorige week op stap in m'n woonplaats en daar zag ik m'n droomvrouw staan, en toevallig zie ik die net op Hyves. Ze is 24 en model.
Ik val zeg maar op 15-17 en 20-25.
BT, dat willen we niet wetenquote:Op maandag 26 oktober 2009 00:37 schreef Breathtaking het volgende:
Gisteravond nog gedaan!
quote:
18 en 19 niet.quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat is zo ongeveer alles tussen de 15 en 25. Is dat niet een soort nasleep van de puberteit nog?
[..]
BT, dat willen we niet weten.
Maar wel met wie, waarom en hoezo?
Euhhhh?quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:40 schreef Fascination het volgende:
[ [url=http://www.ikhouvan.je/images/sexstandjes/17[1].gif]afbeelding[/url] ]
Wtf.
Je heb het er maar druk mee!quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:40 schreef Breathtaking het volgende:
En deze komt altijd wel weer terug ergens tussendoor:
[ [url=http://www.ikhouvan.je/images/sexstandjes/21[1].gif]afbeelding[/url] ]
quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:40 schreef Fascination het volgende:
[ [url=http://www.ikhouvan.je/images/sexstandjes/17[1].gif]afbeelding[/url] ]
Wtf.
Ja inderdaadquote:Op maandag 26 oktober 2009 00:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Da's zo geil. Echt een zwak punt van me
. Maarja, dan moeten ze het wel op de juiste manier weten te doen
.
Met iemand, omdat het kanquote:Op maandag 26 oktober 2009 00:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat is zo ongeveer alles tussen de 15 en 25. Is dat niet een soort nasleep van de puberteit nog?
[..]
BT, dat willen we niet weten.
Maar wel met wie, waarom en hoezo?
Neequote:Op maandag 26 oktober 2009 00:42 schreef Skylark. het volgende:
[ [url=http://www.ikhouvan.je/images/sexstandjes/25[1].gif]afbeelding[/url] ]
Deze ook, BT?
Hell yeahquote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja inderdaaden het moet vanzelf komen, niet dat je ze half moet dwingen het beest in zich los te laten. Meer die onverwachte kracht van het mannelijk lichaam dat je stevig vastpakt
..
[..]
Met iemand, omdat het kan!
BT WTF?!quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:37 schreef Breathtaking het volgende:
Gisteravond nog gedaan!
Het is je eindelijk gelukt, ja?quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh en onder de douche vandaag deze:
[ [url=http://www.ikhouvan.je/images/sexstandjes/13[1].gif]afbeelding[/url] ]
Ergens tussen scharrel en relatie in geloof ik, volgens Lakitu noem je dat een open relatiequote:Op maandag 26 oktober 2009 00:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, dat bijv. ja.
Hmmkay, een scharrel dus?
Wat is daar wtf aanquote:Op maandag 26 oktober 2009 00:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
BT WTF?!
[..]
Het is je eindelijk gelukt, ja?
Een open relatie is toch echt wat andersquote:Op maandag 26 oktober 2009 00:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ergens tussen scharrel en relatie in geloof ik, volgens Lakitu noem je dat een open relatie![]()
!
Dat dacht ik dus ook maarja, misschien ben ik niet zo bij de tijdquote:Op maandag 26 oktober 2009 00:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Een open relatie is toch echt wat anders.
Oke, nice. Vind je 'm echt leuk
?
Tof hoorquote:Op maandag 26 oktober 2009 00:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat is daar wtf aan? En ja cool he
maar niet echt lang hoor, eigenlijk maar een seconde of 5 en toen begon ik te gillen dat ik het eng vond en dat ie me los moest laten
!
Trustenquote:Op maandag 26 oktober 2009 00:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook maarja, misschien ben ik niet zo bij de tijden ja
maar weer niet leuk genoeg voor een relatie ofzo, het is allemaal een beetje raar.
Anyways, ik ben er weg vanga lekker slapen! Welterusten allemaal
![]()
!
Ciao.quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook maarja, misschien ben ik niet zo bij de tijden ja
maar weer niet leuk genoeg voor een relatie ofzo, het is allemaal een beetje raar.
Anyways, ik ben er weg vanga lekker slapen! Welterusten allemaal
![]()
!
Zonder maar hij had slippers aan en zei dat dat ook wel zou werken, NOU IK VERTROUWDE HET NIET!quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Tof hoorMet of zonder anti-slip mat?
quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:36 schreef Skylark. het volgende:
HAHAHAHAHHAHAAA![]()
![]()
![]()
.
http://www.ikhouvan.je/sexstandjes.html
Al dat gedoe is toch nergens voor nodig.quote:
Da's waar. Maar misschien dat er nog iets leuks tussen stondquote:Op maandag 26 oktober 2009 00:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Al dat gedoe is toch nergens voor nodig.
Heel leuk allemaal maar ik heb ook nog andere dingen te doenquote:Op maandag 26 oktober 2009 01:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Da's waar. Maar misschien dat er nog iets leuks tussen stond.
Ze zetten wel overal een negatief stukje tekst neer. Behalve bij de zittende schommel: Deze positie, en variaties daarop, kent vele voordelen waaronder een diepere penetratie en intens genot voor beiden. Daarbij heb je een goed uitzicht op alle actie en zijn zowel de clitoris als haar borsten binnen handbereik.
.
Nietquote:Op maandag 26 oktober 2009 01:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Heel leuk allemaal maar ik heb ook nog andere dingen te doen. Het is geen pornofilm.
's Avonds ben ik moe en 's ochtends heb ik zin in m'n glaasje Coolbest Mango Dream en m'n kaiserbroodjes.quote:
Je bent toch geen ouwe lul.quote:Op maandag 26 oktober 2009 01:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
's Avonds ben ik moe en 's ochtends heb ik zin in m'n glaasje Coolbest Mango Dream en m'n kaiserbroodjes.
Was dat maar zo, dan was het voor ons makkelijker.quote:
Ja, maar standjes is meer iets voor stelletjes die al seks-moe zijn.quote:Op maandag 26 oktober 2009 01:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Was dat maar zo, dan was het voor ons makkelijker.
Nee maar ik vind het zo'n dom iets, zo geforceerd standjes gaan doen. Ik heb liever dat je gewoon met kussen en strelen begint en voordat je het weet ligt te neuken dan zo statisch gaan overleggen welk been je op haar linkerschouder moet leggen.
Missionaris?quote:Op maandag 26 oktober 2009 01:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar standjes is meer iets voor stelletjes die al seks-moe zijn.
Met jou vind ik alles primaquote:Op maandag 26 oktober 2009 01:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Missionaris?
En BT is seks-moe.![]()
.
Standaardquote:Op maandag 26 oktober 2009 01:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Met jou vind ik alles prima.
Nee, dat bedoel ik niet. Maar dat zijn toch ook meer de standaard standjes die zij doet. Behalve dat douche standje van d'r dan.
Maarja, ik ga ook slapen.
4ebe?!?quote:De Duitse politie heeft in een tweekamerappartement in Aken een vrouw aangetroffen die daar 270 cavia's hield. Buren van de 41-jarige vrouw klaagden over een "enorme zwerm vliegen bij haar voordeur".
Dertig van de aangetroffen cavia's waren zwangere vrouwtjes. De dieren zijn vanuit het stinkende appartement naar een asiel overgebracht. De vrouw wordt het overtreden van de Duitse wet op de dierenbescherming ten laste gelegd.
quote:
Uitverkoop van de Setpoint?quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:37 schreef reetveter het volgende:
En ik moet nog een pak kopen, iemand een idee waar ik dit kan doen onder de 100 euro?
Ik mag jou wel, eeuwig in geldnood for life.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:37 schreef reetveter het volgende:
En ik moet nog een pak kopen, iemand een idee waar ik dit kan doen onder de 100 euro?
Een pak wat?quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:37 schreef reetveter het volgende:
Hij/zij is ook gebanned als zijnde een kloon geloof ikquote:Op maandag 26 oktober 2009 12:24 schreef Lakitu het volgende:
Ben ik nou gek of wathttp://fotoboek.fok.nl/AbortusKonijn is toch gewoon een kloontje, ik weet het zeker. Maar hij/zij wil het niet toegeven
quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:46 schreef remlof het volgende:
AbortusKonijn, kloon van gebande, prullenbak.
Hah, ik had vanaf het begin dus al gelijkquote:Op maandag 26 oktober 2009 12:25 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hij/zij is ook gebanned als zijnde een kloon geloof ik
quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:33 schreef reetveter het volgende:
Dingen tot het laatste moment uitstellen![]()
![]()
Dat dusch!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |