KLOOWWWNNNN....quote:
Aye, ik ben niet zoeen mooiboy als jijquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:43 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee. Met krullen enzo. Wel een mooiboy.
die moet er komen, als ik de laatste geld heb.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:59 schreef Broekpaling het volgende:
Maar lul jezelf nou is uit dat Dodgeverhaal dan.
Het geld*quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:00 schreef dagdag het volgende:
[..]
die moet er komen, als ik de laatste geld heb.
en als ik besluit om het niet in mijn huis te steken
Maar je had 'm al gekocht zei je een tijdje terug. Praat je daar dan eens uit.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:00 schreef dagdag het volgende:
[..]
die moet er komen, als ik de laatste geld heb.
en als ik besluit om het niet in mijn huis te steken
Jammiequote:Op zondag 25 oktober 2009 23:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, ik ga even een toetje eten.
ja als er 30 users lopen te zaniken, het duurt wat langer en auto komt er wel:Dquote:Op zondag 25 oktober 2009 23:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar je had 'm al gekocht zei je een tijdje terug. Praat je daar dan eens uit.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:05 schreef dagdag het volgende:
[..]
ja als er 30 users lopen te zaniken, het duurt wat langer en auto komt er wel:D
Uhu!quote:
Je zit op fok, wat is jouw excuus?quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:10 schreef TwyLight het volgende:
hoe levenloos msnen met je fok vriendjes
Hij bedoelde dat jij je moet schamen omdat je Eindhoven 'eindje' noemtquote:Op zondag 25 oktober 2009 23:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je had nog geen antwoord gegeven op mijn vraag in de vorige SC.
Mijne deed dat automagisch.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:16 schreef Fascination het volgende:
Ik denken dat m'n computertijd weer verkeerd loopt, moet de klok natuurlijk een uur teruggezet worden. :'D
Moet hij zeggenquote:Op zondag 25 oktober 2009 23:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hij bedoelde dat jij je moet schamen omdat je Eindhoven 'eindje' noemt
Ja mijne ook, maar ik keek dus op m'n mobiel en daar stond de tijd nog verkeerd.quote:
Die deed dat ook automagisch.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja mijne ook, maar ik keek dus op m'n mobiel en daar stond de tijd nog verkeerd.
"Luur komt helemaal niet uit Eindhoven, want een ekte Eindhovenaar noemt zijn stad niet "Eindje" maar EINDHOVUHHHHH."quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Moet hij zeggen. Hij komt uit een hol dat als een abces aan Eindhoven vastkleeft. En ik, als rasechte Eindhovense, mag Eindhoven 'Eindje' noemen als ik dat wil. Omdat Kempi mij diggt.
Zeg dat maar tegen hem.
Rawr, BP toch hihiquote:Op zondag 25 oktober 2009 23:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ah, nog eentje die het al kan voelen.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
"Luur komt helemaal niet uit Eindhoven, want een ekte Eindhovenaar noemt zijn stad niet "Eindje" maar EINDHOVUHHHHH."
Slowchatten met je FoK!-vriendjes.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:29 schreef TwyLight2 het volgende:
Dit topic mag trouwens niet in mijn AT ontbreken!
Tja tja. Vind het wel relaxed dat jij hier nu vaker bent.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat werd tijd. Al die sukkels hier
.
wie ik? ik heb geen fok vriendjes hoorquote:Op zondag 25 oktober 2009 23:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Slowchatten met je FoK!-vriendjes..
nietquote:Op zondag 25 oktober 2009 23:31 schreef Skylark. het volgende:
Wij zijn de nieuwe oude garde. Hoewel ik ook tot de oude oude garde behoor. Jawel.
Ik vind dat wij een SC voor ons 2 verdienenquote:Op zondag 25 oktober 2009 23:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Tja tja. Vind het wel relaxed dat jij hier nu vaker bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |