En het gaat weer lekker makkelijk, wat een natuurtalent toch.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:40 schreef TheGeneral het volgende:
6-3 Federer.
Het zijn af en toe zulke harde, en voornamelijk, snel genomen klappen met die forehand, dat er gewoon geen houden aan is. En het kost hem 0,0 energie.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En het gaat weer lekker makkelijk, wat een natuurtalent toch.
Dat maakt niet uit. Seppi is iemand die het toppers op zijn tijd best moeilijk kan maken. Federer speelde gewoon zeer sterk en liet Seppi kansloos.quote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 22:17 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Seppi is iemand die het toppers op zijn tijd best moeilijk kan maken. Federer speelde gewoon zeer sterk en liet Seppi kansloos.
Won vorig jaar van Nadal en dwong hem dit jaar tot 2 tiebreaks, heeft het Federer op de AO dit jaar zeer lastig gemaakt, maakte het Murray ook zeer lastig dit jaar. Won nog een set van Djokovic.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:19 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
![]()
Nee, dat gaat hem echt niet worden TG !
quote:Op woensdag 4 november 2009 22:24 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Won vorig jaar van Nadal en dwong hem dit jaar tot 2 tiebreaks, heeft het Federer op de AO dit jaar zeer lastig gemaakt, maakte het Murray ook zeer lastig dit jaar. Won nog een set van Djokovic.
Hij heeft vaak zwakke momenten maar op zijn tijd kan hij aardig tennissen hoor.
Ik vind dat gevulde juist sexy bij haarquote:Op woensdag 4 november 2009 22:20 schreef TheGeneral het volgende:
Mirka lijkt alweer wat afgevallen te zijn![]()
[ afbeelding ]
I am serious. En dat Nadal geen zin had is natuurlijk onzin. En wat ik zeg klopt wel. Hij kan het ze lastig maken. Ik zeg niet dat hij van ze kan winnen. 9 van de 10 zal hij verliezen omdat hij dan foute keuzes maakt.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:27 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
YOU CAN'T BE SERIOUS!!!!!
Die jongen raakt geen pepernoot tegen top-30 spelers (zie ook http://www.atpworldtour.c(...)reas-Seppi.aspx?t=pa). Die wedstrijd van Nadal was een schijnvertoning. Nadal had er geen zin meer in, en Seppi was jarig!
Seppi is niet zo goed hoor.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:41 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
I am serious. En dat Nadal geen zin had is natuurlijk onzin. En wat ik zeg klopt wel. Hij kan het ze lastig maken. Ik zeg niet dat hij van ze kan winnen. 9 van de 10 zal hij verliezen omdat hij dan foute keuzes maakt.
Maar ik zei ook nergens dat hij een topper was die zomaar wel iedereen kan verslaan en dat het een wereldwedstrijd was van Federer om van Seppi te winnen. Jij maakt het allemaal zo overdreven.
Ik zei alleen dat het een makkelijke overwinning was, meer niet. En dat was het ook.
Understatement of the yearquote:Op donderdag 5 november 2009 17:36 schreef TheGeneral het volgende:
Djokovic redelijk makkelijk langs Hernych 6-0 6-0.
Wat een wanvertoning zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |