abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74401113
*4-2 Federer tegen Seppi.

Live op Betfair.
pi_74401449
6-3 Federer.
pi_74401467
quote:
Op woensdag 4 november 2009 21:40 schreef TheGeneral het volgende:
6-3 Federer.
En het gaat weer lekker makkelijk, wat een natuurtalent toch.
sig verwijderd door FA
pi_74401803
quote:
Op woensdag 4 november 2009 21:40 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

En het gaat weer lekker makkelijk, wat een natuurtalent toch.
Het zijn af en toe zulke harde, en voornamelijk, snel genomen klappen met die forehand, dat er gewoon geen houden aan is. En het kost hem 0,0 energie.

Zeker als die 1e service in is, geeft hij een veeg met de forehand en het punt is binnen. Zo simpel.
pi_74401838
Monfils verliest van GGL met 6-2 7-5, hij gaf het aan het einde duidelijk weg, even sparen voor Parijs ofzo.
sig verwijderd door FA
pi_74402692
*4-3 Federer.
pi_74403160
6-3 6-3 Federer. Easy as Dell..
pi_74403223
quote:
Op woensdag 4 november 2009 22:15 schreef TheGeneral het volgende:
6-3 6-3 Federer. Easy as Dell..
Tegen Seppi !
pi_74403275
quote:
Op woensdag 4 november 2009 22:16 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Tegen Seppi !
Dat maakt niet uit. Seppi is iemand die het toppers op zijn tijd best moeilijk kan maken. Federer speelde gewoon zeer sterk en liet Seppi kansloos.
pi_74403389
quote:
Op woensdag 4 november 2009 22:17 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

Dat maakt niet uit. Seppi is iemand die het toppers op zijn tijd best moeilijk kan maken. Federer speelde gewoon zeer sterk en liet Seppi kansloos.

Nee, dat gaat hem echt niet worden TG !
pi_74403422
Mirka lijkt alweer wat afgevallen te zijn

pi_74403619
quote:
Op woensdag 4 november 2009 22:19 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Nee, dat gaat hem echt niet worden TG !
Won vorig jaar van Nadal en dwong hem dit jaar tot 2 tiebreaks, heeft het Federer op de AO dit jaar zeer lastig gemaakt, maakte het Murray ook zeer lastig dit jaar. Won nog een set van Djokovic.

Hij heeft vaak zwakke momenten maar op zijn tijd kan hij aardig tennissen hoor.
pi_74403787
quote:
Op woensdag 4 november 2009 22:24 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

Won vorig jaar van Nadal en dwong hem dit jaar tot 2 tiebreaks, heeft het Federer op de AO dit jaar zeer lastig gemaakt, maakte het Murray ook zeer lastig dit jaar. Won nog een set van Djokovic.

Hij heeft vaak zwakke momenten maar op zijn tijd kan hij aardig tennissen hoor.

YOU CAN'T BE SERIOUS!!!!!

Die jongen raakt geen pepernoot tegen top-30 spelers (zie ook http://www.atpworldtour.c(...)reas-Seppi.aspx?t=pa). Die wedstrijd van Nadal was een schijnvertoning. Nadal had er geen zin meer in, en Seppi was jarig !
pi_74404196
quote:
Op woensdag 4 november 2009 22:20 schreef TheGeneral het volgende:
Mirka lijkt alweer wat afgevallen te zijn

[ afbeelding ]
Ik vind dat gevulde juist sexy bij haar
pi_74404321
quote:
Op woensdag 4 november 2009 22:27 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

YOU CAN'T BE SERIOUS!!!!!

Die jongen raakt geen pepernoot tegen top-30 spelers (zie ook http://www.atpworldtour.c(...)reas-Seppi.aspx?t=pa). Die wedstrijd van Nadal was een schijnvertoning. Nadal had er geen zin meer in, en Seppi was jarig !
I am serious. En dat Nadal geen zin had is natuurlijk onzin. En wat ik zeg klopt wel. Hij kan het ze lastig maken. Ik zeg niet dat hij van ze kan winnen. 9 van de 10 zal hij verliezen omdat hij dan foute keuzes maakt.

Maar ik zei ook nergens dat hij een topper was die zomaar wel iedereen kan verslaan en dat het een wereldwedstrijd was van Federer om van Seppi te winnen. Jij maakt het allemaal zo overdreven.

Ik zei alleen dat het een makkelijke overwinning was, meer niet. En dat was het ook.
pi_74405087
quote:
Op woensdag 4 november 2009 22:41 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

I am serious. En dat Nadal geen zin had is natuurlijk onzin. En wat ik zeg klopt wel. Hij kan het ze lastig maken. Ik zeg niet dat hij van ze kan winnen. 9 van de 10 zal hij verliezen omdat hij dan foute keuzes maakt.

Maar ik zei ook nergens dat hij een topper was die zomaar wel iedereen kan verslaan en dat het een wereldwedstrijd was van Federer om van Seppi te winnen. Jij maakt het allemaal zo overdreven.

Ik zei alleen dat het een makkelijke overwinning was, meer niet. En dat was het ook.
Seppi is niet zo goed hoor.
Federer hoort er makkelijk van te winnen. En dat doet ie ook dus. Federer hoeft alleen tegen Gonzalez en Djokovic aan de bak!
pi_74405982
heb hele wedstijd gezien. vind dat Federer relatief makkelijk gewonnen heeft van Seppi, maar viel me op dat hij wat te veel van die onbegrijpelijke errors maakt..
pi_74406527
Al bijna middernacht en Gonzalez en Isner gaan zometeen nog beginnen aan hun derde set .
sig verwijderd door FA
pi_74410834
En Isner wint.

Gonzalez ligt eruit.
pi_74416358
Valencia ziet er mooi uit, mooi dak .
pi_74426592
Djokovic redelijk makkelijk langs Hernych 6-0 6-0.

Wat een wanvertoning zeg.
pi_74430304
quote:
Op donderdag 5 november 2009 17:36 schreef TheGeneral het volgende:
Djokovic redelijk makkelijk langs Hernych 6-0 6-0.

Wat een wanvertoning zeg.
Understatement of the year !
pi_74430728
http://www.gva.be/nieuws/(...)-jaar-geschorst.aspx

Wickmayer één jaar geschorst

Tennisspelers Xavier Malisse en Yanina Wickmayer zijn door het Vlaamse Dopingtribunaal veroordeeld tot een schorsing van 1 jaar. De twee, die ook een boete van 1.000 euro moeten betalen, kunnen wel nog in beroep gaan tegen deze zware straf.

Wickmayer, die momenteel actief was op de B-masters in Bali, heeft drie inbreuken gepleegd tegen het systeem van de whereabouts, het doorgeven van de verblijfsgegevens.

Malisse ging twee keer in de fout en miste één dopingcontrole. Beide tennisspelers testten dus niet positief, maar drie inbreuken staan daarmee wel gelijk.

"Geen internet

Wickmayer, het nummer achttien van de wereld, zegt dat ze in de fout ging omdat ze maar niet ingelogd raakte op het systeem. Toen de aangetekende brieven met een aanmaning in haar bus staken, was ze naar verluidt in het buitenland.

Malisses excuus is dat hij zijn verblijfsgegevens niet kon aanpassen omdat er noch in het hotel waar hij verbleef noch op het tornooi internet was.

Tijdens de gemiste dopingcontrole zou hij de kwalificaties van Roland Garros spelen, maar X-man besloot plots om in de Verenigde Staten te blijven. Hij vergat dat aan te passen en de dopingcontroleur rukte voor niets uit.

De schorsing gaat onmiddellijk in. De procureur had slecht om een vermaning gevraagd. Een beroep werkt niet opschortend, waardoor Wickmayer niet meer in actie zal komen op de B-Masters.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_74431731
Troicki , blijft een beetje een idioot. *6-3 voor in de final set tie-break en dan 5 punten naar Cilic.

Gasquet haalt de QF door Isner te kloppen, die leek nog een beetje moe van gisteren, al had hij 2MP.
sig verwijderd door FA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')