Ik gebruik zelf deze: Vloerzeep van Ecover. Maar ik zie in de ingrediëntenlijst dat er 'Citral' in zit, dus dat zal voor jouw vloer niet geschikt zijn.quote:Op zondag 15 november 2009 20:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]goed plan! Dat zal wel gaan inderdaad en hara ook.
Denk dat dat dan inderdaad niet gaat.quote:Op zondag 15 november 2009 22:49 schreef Reese het volgende:
[..]
Ik gebruik zelf deze: Vloerzeep van Ecover. Maar ik zie in de ingrediëntenlijst dat er 'Citral' in zit, dus dat zal voor jouw vloer niet geschikt zijn.
[ afbeelding ]
Voor het impregneren heb ik een spulletje besteld bij de webshop www.gergotal.nl. Goede ervaring mee, duidelijke website, impregneerspul was okay en rook zelfs lekker, snelle levering, etc.
Het wordt prachtig bij jullie! Keep up the good work!
Waar heb je je balken mee ingesmeerd in de keuken? En met welke reden? (Ik overweeg om ze gewoon 'blank' te laten, maar ik twijfel nog. )
quote:Op dinsdag 17 november 2009 08:10 schreef Rallydame het volgende:
Het gaat bijna nooit zo snel als je zelf wilt![]()
Daar heb ik nu ook last van maar als je je dan bedenkt wat er al is gebeurd en dat je nu al naar werk moet zoeken als het wat donkerder is.... dan zal het wel snel gaan anders kon je nog genoeg verzinnen om toch te kunnen doen..![]()
(en daarom hebben wij ook overal nog dubbele TL bakken staan zodat we vrijwel alles kunnen doen 's avonds)
Wij hebben ook van die lichtbakken staan maar daar word ik gek van je ziet echt ieder dingetjequote:Op dinsdag 17 november 2009 08:44 schreef WRH het volgende:
vind ze prachtig, die tegels.
wat ga je met de balken doen, donker lakken?
Thnx!quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:01 schreef WRH het volgende:
ja anders komt het heel erg op je af als ze donker worden.
mooi gezicht!
Schilder sowieso alles 2 xquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:17 schreef Rallydame het volgende:
Hoe is je wand nu uitgevallen?
Was het nog steeds geel? En moet je het dus overschilderen....
Thnxquote:Op zaterdag 21 november 2009 23:15 schreef tombolafan het volgende:
Oeh, mooi!!!! Die vloertegels in de wc vind ik mooi, die heeft een kennis in de hal.
Wat is eigenlijk dat kwart rondje met die soort klinkertjes eromheen?
Het is juist wel mooi zo, dat het niet overal ligt (bij mn kennis komt het heel erg op je af, hoe mooi het ook is...quote:Op zaterdag 21 november 2009 23:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Thnxik had er ook graag meer mee getegeld maar wist echt niet meer waar.
Dat wordt de plek voor de potkachel. Inmiddels liggen er tegels in en moet het nog gevoegd dan kan de kachel erop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |