quote:
Op vrijdag 11 december 2009 09:02 schreef Maes het volgende:Ml wat een feest is opbouwen toch

Ik ben zo benieuwd naar je inrichting tot zover hebben we dezelfde smaak

quote:
Hallo ladies, nou de houten vloer staat in de garage na wat moeite van mij en de buurman om de chauffeur te overtuigen dat hij echt naar binnen moest en hij even wat moeite moest doen.
Ben zoooo blij met mijn nieuwe buren

Maes, denk dat de meubelen nog even tegen vallen

heb een zwart lederen bank die ik zelf echt beu ben en die gaat er dan ook uit. Heb alleen geen tijd en zin gehad een nieuwe te halen.
Verder veel antiek eiken (patine dus lichte kleur eiken tegen teak aan) en een teakhouten tafel met stoelen voor in de keuken.
Het eiken patine verdwijnt naar de slaapkamer en in de woonkamer blijft alleen de salontafel in eiken over die best eens de kans heeft dat ie nog eens wit wordt

.
Jaaaa Rallydame, morgen de keuken eindelijk die mega doos van de boretti op
- Planning; vanmiddag de badkamer sauzen (2e en laatste keer)
-

gaat vanavond de spotjes in de badkamer monteren.
- Ik wil de openslaande deuren ook even gronden maar dan moeten ze open en het waait best flink (even in dubio dus).
- De schilder gaat verder aflakken zaterdag en ik ga het plafond in hal en woonkamer nalopen.
- Keuken wordt zaterdag gezet
- Maandag werken en s'avonds soppen (laatste dag werken voor mij).
- Dinsdag komen collega's van

het alarm helemaal goed installeren incl rookmelders enz.
- Woensdag komen de vloerlegger de houten vloer leggen en lakt hij hem 1x af. Vervolgens komt hij nog 2x terug om hem nog een keer af te lakken.
- Donderdag wil ik de bovenverdieping al hebben voorzien van alle kleding en losse rommel, de voorraadkast al ingericht hebben enz enz.
Ga volgende week dus ook inpakken, lampen verwijderen enz.
Zal vanmiddag even foto's maken.