quote:Op maandag 14 december 2009 08:53 schreef Rallydame het volgende:
![]()
ML wat is ie mooooooooi![]()
Hoe breed zijn jouw lades??
Als wij dezelfde breedte hebben en je gaat kijken voor indeelspullen bij Ikea dan weet ik alvast wat past en wat niet![]()
Weinig tijd om het uit te zoeken en als jij het al weet, waarom zou ik het dan nog eens doen ... hihi...![]()
Maar je keuken is echt super!!
Thanks Stormqueenquote:
Aankomend weekend iig de bruikbare meubelen, wat we niet mee willen nemen ga ik proberen te verkopen voor 28 januari.quote:Op maandag 14 december 2009 09:39 schreef twentemeisje het volgende:
Ik vloog ook direct de volgende dag naar de IKEA voor die lade-indelers, kom ik ermee thuis, passen ze geen een van allen... (stom van mij (niet goed gemeten), en stom van IKEA
).
Heb je ook zo'n zin om allerlei lekkere dingen te gaan kokkerellen?
Wanneer gaan jullie nu helemaal over?
quote:
Thanksquote:Op maandag 14 december 2009 11:02 schreef Maes het volgende:
De keuken is superNu wil ik ook een andere keuken
![]()
Geweldig hoor
Spannend!!!quote:Op dinsdag 15 december 2009 08:52 schreef Ml-etje het volgende:
We gaan er ws vanavond al slapen (luchtbed dan wel) omdat die kachels aan moeten blijven om het voor het leggen vd vloer 17 graden te krijgen.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:09 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Spannend!!!
Lig je helemaal te glunderen enzo...
"Ons huis!"
Ja, of je hebt zulke stille buren, en jij maakt het geluid..quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:15 schreef heartwork het volgende:
[..]
![]()
Oh.. de herinneringen 'wat is het hier stil he'.
tot
'je hoort de buren hier wel goed praten, betekent dit dat zij ons ook goed gaan horen?
- Nee joh. als er meubels in staan...
Hmm '
quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:35 schreef twentemeisje het volgende:
"Stttttt, stil eens..."
"Wat??"
"Hoorde jij dat ook?"
"Nee"
"Sttttt, luister nou!"
"Ik hoor niks, ga nu maar slapen liefje..."
"Ja maar....uh... okee"
houdt vervolgens haar adem in en ligt doodstil te luisteren tot ze het volgende 'nieuwe' geluid hoort
![]()
quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:55 schreef Portugalia het volgende:
Tussen alle enthousiaste berichten, ...
k vind je badmeubel niet zo mooi kleuren bij de tegels, volgens mij is een wit meubel mooier bij grijze tegels of andersom gebroken witte tegels mooier bij een houten meubel...
tja, sorry.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |