Maar wel van die kinderen en van die oude, roze, gerimpelde memmen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:19 schreef griekjeee het volgende:
Nou nou. Overigens zijn ze niet allen vies te noemen.
Daar zit niemando p te wachten tochquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:19 schreef MacorgaZ het volgende:
Het middenstuk van de reclame is wel mooi, maar het begin en einde
Neequote:Op zondag 25 oktober 2009 22:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Daar zit niemando p te wachten toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Google is your friend, abuse your friends
Goddomme, ik zie het al helemaal voor me zo'n reclame.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:27 schreef TGVkopper het volgende:
Terechte klacht.
Er gaan ook tig mensen dood aan darmkanker, maar daarom hoeven er nog geen anussen op tv
Gadver, zoiets wil je niet voor je zienquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:29 schreef Brainfish het volgende:
[..]
Goddomme, ik zie het al helemaal voor me zo'n reclame.
Heel jong beginnen en dan door tot heel oud.
Ik sta niet alleen. Wat een heerlijk gevoel.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:29 schreef RickoKun het volgende:
Ik word er schijtziek van (bweheheheh)
Zie je om de 2 minuten die SYLVIE MEIS op TV vanwege de miljardste tietkanker bijeenkomst.
Kanker is nooit fijn om te hebben, maar om nou alleen maar op borstkanker te richten met je roze lintjes![]()
Wat van halskanker?prostaatkanker?balkanker?darmkanker?botkanker?
Neeee dat past niet in het straatje natuurlijk!
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=594117quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:29 schreef beertenderrr het volgende:
link naar reclame?
* beertenderrr kijkt geen tv
Dan hou je nog maar 5 á 10 tietjes over denk ik.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:32 schreef MacorgaZ het volgende:
Kunnen die christenen niet een keer wat goeds doen voor de verandering, en deze reclame van de TV halen? Of het begin en einde weg laten halen?
Waarom zou het subtieler moetenquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:34 schreef Adelante het volgende:
Kon dat niet iets subtieler, kuthond!!!
Het is dat ik deze reactie niet kan verwijderen, maar anders....quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:34 schreef Adelante het volgende:
Kon dat niet iets subtieler, kuthond!!!
quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:33 schreef dirkjo het volgende:
[..]
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=594117
Wat zijn dat voor bultjes in het begin?
Ik noem een Sylvie bijvoorbeeld, als die dit leest.quote:
Geen haar op m'n hoofd die er ook maar aan denkt om daar rekening mee te houden.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik noem een Sylvie bijvoorbeeld, als die dit leest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Geen haar op m'n hoofd die er ook maar aan denkt om daar rekening mee te houden.Wat ben je on-respectvol. Maar moest wel lachen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik mag het, ik heb pas voor een benefiet concert voor borstkanker gespeeld en daar geld in gezameld dus nu mag ik dat compenserenquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:42 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Wat ben je on-respectvol. Maar moest wel lachen!
Vooruit dan, voor deze ene keerquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik mag het, ik heb pas voor een benefiet concert voor borstkanker gespeeld en daar geld in gezameld dus nu mag ik dat compenseren
Die OP.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:28 schreef dubidub het volgende:
Kanker geconstateerd bij mijn vader
Ik moest aan bovenstaand topic denken
Wat een topicquote:Op zondag 25 oktober 2009 23:28 schreef dubidub het volgende:
BWAHAHAquote:Op zondag 25 oktober 2009 23:28 schreef dubidub het volgende:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:28 schreef dubidub het volgende:
whaha, opzich als je er zo over nadenktquote:Op maandag 26 oktober 2009 00:05 schreef Piksnor_Emanuel het volgende:
Ook lekker voor mensen die borstkanker hebbenZon groot reclamebord met 2 intacte tieten waar dan op staat "borsten horen voor altijd samen te zijn" of zoiets.
Behoorlijk genaaid als die van jou verwijderd moet worden en je ziet dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |