oh ja, dat was hetquote:
hij houdt van saaiquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh ja, dat was het
ben al aant slijmen
Koffie aant brengen enzo
kreeg trouwens net de opmerking dat ik er goed uit zag
hij wil wat van me
heb me wel opgemaakt, miss is dat hetquote:
nu snap je wel meteen waarom ze niet eerder bij je warenquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:59 schreef Fha het volgende:
Als die meneren nou ook nog even opschieten kan ik misschien ook nog de was doen vandaag ofzo
Met glasvezel?quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:59 schreef Fha het volgende:
Als die meneren nou ook nog even opschieten kan ik misschien ook nog de was doen vandaag ofzo
Mjah leuk voor hun dat het veel werk is, maar dan moeten ze daar rekening mee houden in hun planning. Ik heb ook gewoon dingen te doen vandaag en ik zit nu al vanaf 8 uur te wachten tot ik daar eindelijk mee kan beginnen. Mijn geduld raakt een beetje opquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:00 schreef Ladylike het volgende:
nu snap je wel meteen waarom ze niet eerder bij je waren
quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh ja, dat was het
ben al aant slijmen
Koffie aant brengen enzo
kreeg trouwens net de opmerking dat ik er goed uit zag
hij wil wat van me
dus jij wacht ook nog echt braaf?quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:01 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah leuk voor hun dat het veel werk is, maar dan moeten ze daar rekening mee houden in hun planning. Ik heb ook gewoon dingen te doen vandaag en ik zit nu al vanaf 8 uur te wachten tot ik daar eindelijk mee kan beginnen. Mijn geduld raakt een beetje op
Neuh, ik neem geen koffers mee.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:03 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zijn je koffers al ingepakt Ph.?
hypermoderne wasmachine met internet aansluitingquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:03 schreef Pheno het volgende:
Waarom zou je moeten wachten met de was als men glasvezel aan het leggen zijn?
om nog maar van andere (huishoudelijke) taken niet te spreken...quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:03 schreef Pheno het volgende:
wasmachine voor telebankieren zodat het witwassen van geld sneller gaat?quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hypermoderne wasmachine met internet aansluiting
ja idd, miss is fha bang dat die kerel(s) haar strings zienquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:03 schreef Pheno het volgende:
Het twittert als het klaar is?quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hypermoderne wasmachine met internet aansluiting
een deet maak je tochquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:04 schreef Pheno het volgende:
Nu nog even DEET kopen voor wat moerasmuggen in de Everglades. Dat zal ze leren.
van 8 tot 12 sowieso, om 1 uur zat ik te denken wat ik zou gaan doen en toen werd er aangebeld dat ze de kabel door zouden steken of weet ik veel wat. Dus ja, nu zijn ze echt met mij bezig, dan ben ik niet het type om nu weg te gaan. (al ga ik wel gewoon als ze na de was nog steeds bezig zijnquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dus jij wacht ook nog echt braaf?
quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wasmachine voor telebankieren zodat het witwassen van geld sneller gaat?
en bestelt wasmiddel bij albert.nlquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |