^GRAMMATICA NAZI^quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:59 schreef First het volgende:
Als ik echt een godgruwelijke hekel aan hebben is mensen die glas of andere scherpe voorwerpen op de weg leggen.
Ik had weer een lekker band deze week en kon weer een half uur naar huis lopen![]()
Klacht:Tokkies die glasscherven op fietspad laat liggen.
Jup, netjes een glasscherf per keer leggen op een rijtje..quote:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:01 schreef L.no het volgende:
[..]
Jup, netjes een glasscherf per keer leggen op een rijtje..
Gewoon als vandalisme?quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:01 schreef L.no het volgende:
[..]
Jup, netjes een glasscherf per keer leggen op een rijtje..
Ja, etters van tegenwoordig hebben teveel vrije tijd.quote:
bleghquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:05 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, etters van tegenwoordig hebben teveel vrije tijd.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:06 schreef o.us het volgende:
als het bierglazen waren; onterechte klacht
Helaas heb ik geen enkel verstand van fietsen en moet ik maar altijd uitgaan van wat mijn fietsenmaker zegtquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:08 schreef mgerben het volgende:
Koop anti-lek buitenbanden bij de HEMA. Goeie prijs en ze werken echt goed.
Ps. Geen gejammer over dat ze toch lek kunnen of dat ze bij jou in 2005 een keer lek gingen: Alles kan kapot.
Reken maar rustig op 90-95% minder lekken.
Wat ben jij nou voor vent? Elke man kan toch wel een band wisselen?quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:13 schreef First het volgende:
[..]
Helaas heb ik geen enkel verstand van fietsen en moet ik maar altijd uitgaan van wat mijn fietsenmaker zegt.
En nee ik kan zelf geen buitenbanden erop zetten.
Ik ben geen vent ik ben een ict'er zeggen we op stage altijdquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:14 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Wat ben jij nou voor vent? Elke man kan toch wel een band wisselen?
Lees die eerste zin eens nogmaals.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |