abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 november 2009 @ 09:50:53 #176
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_74564775
Ik ben ook groot gebracht in de PRIDE FC generatie...
UFC events keek ik "skippend" door of keek losse wedstrijden.

Maar sinds Fedor destijds tegen Herring stond ging bij mij de knop om...
  dinsdag 10 november 2009 @ 09:56:37 #177
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_74564931
Er komt nog steeds niets in de buurt van CroCop vs Fedor. Niet per se het gevecht maar alle promotie eromheen, die 10 minuten durende promo's
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  dinsdag 10 november 2009 @ 20:08:10 #178
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_74583407
Main Card
Randy Couture vs. Brandon Vera
Ik zie het Vera echt niet doen. Couture by game plan en KO in de 2e.

Mike Swick vs. Dan Hardy
Zeer goeie match-up! Ik had echt gezworen dat Marcus wel van Hardy zou winnen, maar bleek ik ff ernaast te zitten. En volgens Danhad hij ook nog een héle slechte dag te pakken. Swick is vaak de underdog maar volgens de bookies is hij dat dit keer absoluut niet. I say it can go either way maar ik hoop toch op Swick. Als Hardy top position heeft op de grond zal hij het gevecht pakken. Kan Swick dit vermijden scoort hij wel een (T)KO denk ik.

Michael Bisping vs. Denis Kang
Ik ben geen Bisping fan en ik zal het waarschijnlijk ook nooit worden maar ik irriteer me mateloos aan Kang. Dan mag hij wel de Bushido Basher zijn maar in de UFC heeft hij echt niks laten zien tot nu toe, dus (vooralsnog) waste of our time.

James Wilks vs. Matt Brown
Ik gun het Wilks gewoon. Al is Matt Brown de definitie van een TUF guy! Letterlijk en figuurlijk. Nobody to mess with.

Ross Pearson vs. Aaron Riley
I like Riley. Pearson valt niet op in de massa.

Preliminary Card
Paul Taylor vs. John Hathaway
Hitman op wilkracht en uithoudingsvermogen.

Terry Etim vs. Shannon Gugerty
Weer eentje die ik wel either way zie gaan. Etim heeft de ervaring dus ik waag een gokje op hem!

Nick Osipczak vs. Matthew Riddle
Ook Chipszak gun ik het wel. Riddle is een vrij wazig figuur die het ondanks dat vrij goed doet. Traint bij Randy en heeft bewezen dat je hem niet zomaar aan de kant zet. Toch ga ik voor Nick by submission!!

Paul Kelly vs. Dennis Siver
And the fight of the Night award goes to.. Kelly & Siver.

Alexander Gustafsson vs. Jared Hamman
Hamman is the fucking man! Ik zweer jonge! Hij heeft een KO victory over Wiuff (Wie?) de winnaar van het Yamma Pit Fighting toernooi, dus Alexander mag wel oppassen!

m.a.w. ik heb geen idee

Andre Winner vs. Rolando Delgado
Winner by JD.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  dinsdag 10 november 2009 @ 20:26:32 #179
279329 GSP
Pound for pound the greatest.
pi_74584015
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 00:27 schreef Fyodor het volgende:

[..]

Welkom en mooi dat je ook zo over Fedor denkt!

Ik behoor bij de generatie die bij Pride begonnen is, in die tijd was de UFC volgens ons nog helemaal niets. Pride is er inmiddels niet meer en ik kijk nu elke UFC. Daarnaast ook Dream, Strikeforce en soms WEC. De kleinere events kijk ik niet, simpelweg omdat ik ook geen tijd heb om alles te kijken.

Oh ja, Fedor is dus duidelijk mijn grote voorbeeld
Heb zojuist het gevecht tegen Arlovski zitten kijken, welke ik zo mogelijk nog indrukwekkender vind. Arlovski drukt Fedor in de hoek en je krijgt het gevoel dat Fedor te pakken is. En dan op eens, ligt Arlovski op de grond. In de herhaling kon ik zien dat Arlovski niet struikelde, maar dat Fedor een bliksemschicht uitdeelde, die in de herhaling zelfs nog behoorlijk snel was.

Dit is ook de reden dat ik denk dat Fedor ook Lesnar zal verslaan. Fedor heeft de kwaliteiten om met één klap een reus te vellen.
I am not impressed by your performance
pi_74592636
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 20:08 schreef Tazmaniac het volgende:
Main Card
Randy Couture vs. Brandon Vera
Ik zie het Vera echt niet doen. Couture by game plan en KO in de 2e.

Mike Swick vs. Dan Hardy
Zeer goeie match-up! Ik had echt gezworen dat Marcus wel van Hardy zou winnen, maar bleek ik ff ernaast te zitten. En volgens Danhad hij ook nog een héle slechte dag te pakken. Swick is vaak de underdog maar volgens de bookies is hij dat dit keer absoluut niet. I say it can go either way maar ik hoop toch op Swick. Als Hardy top position heeft op de grond zal hij het gevecht pakken. Kan Swick dit vermijden scoort hij wel een (T)KO denk ik.

Michael Bisping vs. Denis Kang
Ik ben geen Bisping fan en ik zal het waarschijnlijk ook nooit worden maar ik irriteer me mateloos aan Kang. Dan mag hij wel de Bushido Basher zijn maar in de UFC heeft hij echt niks laten zien tot nu toe, dus (vooralsnog) waste of our time.

James Wilks vs. Matt Brown
Ik gun het Wilks gewoon. Al is Matt Brown de definitie van een TUF guy! Letterlijk en figuurlijk. Nobody to mess with.

Ross Pearson vs. Aaron Riley
I like Riley. Pearson valt niet op in de massa.

Preliminary Card
Paul Taylor vs. John Hathaway
Hitman op wilkracht en uithoudingsvermogen.

Terry Etim vs. Shannon Gugerty
Weer eentje die ik wel either way zie gaan. Etim heeft de ervaring dus ik waag een gokje op hem!

Nick Osipczak vs. Matthew Riddle
Ook Chipszak gun ik het wel. Riddle is een vrij wazig figuur die het ondanks dat vrij goed doet. Traint bij Randy en heeft bewezen dat je hem niet zomaar aan de kant zet. Toch ga ik voor Nick by submission!!

Paul Kelly vs. Dennis Siver
And the fight of the Night award goes to.. Kelly & Siver.

Alexander Gustafsson vs. Jared Hamman
Hamman is the fucking man! Ik zweer jonge! Hij heeft een KO victory over Wiuff (Wie?) de winnaar van het Yamma Pit Fighting toernooi, dus Alexander mag wel oppassen!

m.a.w. ik heb geen idee

Andre Winner vs. Rolando Delgado
Winner by JD.
Dacht dat het een UFN card was
Erg matige card voor een PPV imo.
pi_74592694
quote:
Op woensdag 11 november 2009 00:43 schreef Unstoppable het volgende:

[..]

Het is geen PPV, want het wordt op Spike helemaal uitgezonden
pi_74592773
quote:
Op woensdag 11 november 2009 00:43 schreef Unstoppable het volgende:

[..]

Daarom is het ook geen PPV, deze wordt gratis uitgezonden spike. UFC 106, 2 weken later, is weer wel PPV.

Vind het dan ook geen slechte card voor een dergelijke actie om eerlijk te zijn.

*THEFXR was me al voor.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_74593209
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 20:26 schreef GSP het volgende:
Dit is ook de reden dat ik denk dat Fedor ook Lesnar zal verslaan. Fedor heeft de kwaliteiten om met één klap een reus te vellen.
Zou kunnen, maar vele denken dat het ook kan aflopen zoals Mirr/Lesnar 2. Brock die gewoon te groot is op de grond. Al heeft Fedor wel tegen grotere gevochten, maar die waren niet zo sterk en snel als Lesnar.
  woensdag 11 november 2009 @ 12:19:22 #184
59354 hobbs
Rule the planet!
pi_74600566
quote:
Op woensdag 11 november 2009 00:52 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

UFC 106, 2 weken later, is weer wel PPV.

1 week later (21 Nov).
pi_74603952
zo, we worden maar verwend in deze maand, eerst strikeforce en dan nu 2x UFC
pi_74604632
Er is een nieuw mma forum, http://www.chief108.com/index.php
pi_74604737
quote:
Op woensdag 11 november 2009 14:05 schreef THEFXR het volgende:
zo, we worden maar verwend in deze maand, eerst strikeforce en dan nu 2x UFC
Dat klopt, al vind ik persoonlijk beide fightcards van de UFC maar matig. Nu weet ik ook wel dat dit geen garantie is voor slechte gevechten, maar toch. De grote namen trekken kijkers en zorgen meestal voor spektakel.

Over Fedor vs Brock.... ik vind het merkwaardig dat veel mensen denken dat Brock makkelijk van Fedor zal winnen. Ik ben juist van mening dat Fedor makkelijk van Brock zou winnen dan van Rogers. Staande heeft Fedor niets te vrezen van Brock en Fedor z'n takedown defense is ook erg goed. Zelfs al krijgt Brock hem neer dan zie ik Fedor niet in de problemen komen.

Qua kijkcijfers zou het trouwens wel het gevecht van de eeuw zijn. Maar voorlopig komt het er nog lang niet van.
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_74615740
HAHA
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 11 november 2009 @ 21:02:16 #189
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_74617136
quote:
Op woensdag 11 november 2009 20:25 schreef DeuceFour het volgende:
HAHA
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FATALITY!!!!

Deze clip is trouwens vrij awesome!!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
pi_74618443
quote:
HAHA
SPOILER
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  woensdag 11 november 2009 @ 22:44:24 #191
279329 GSP
Pound for pound the greatest.
pi_74620603
quote:
HAHA
SPOILER
Dit bedoelde ik, zelf in de herhaling is die klap nog snel
I am not impressed by your performance
pi_74621058
quote:
Op woensdag 11 november 2009 21:02 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

FATALITY!!!!

Toffe clip! Ik vind deze ook altijd nog geniaal (en waar heeft ie die beelden vandaan ):
  woensdag 11 november 2009 @ 23:45:28 #193
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_74622320
Waanzinnige clip Deuce Four! WOW!

Respect voor die GY!
  donderdag 12 november 2009 @ 00:05:38 #194
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_74622764
quote:
Op woensdag 11 november 2009 21:02 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

FATALITY!!!!

Dit is dus wat er gaat gebeuren als de UFC concurrentie krijgt .

Weet je wie er keihard gaat lachen om dit soort dingen? Wij, de fans, die alleen maar betere dingen gaan krijgen. Meer hype, betere promo's en epic match-ups. Worden mooie tijden voor ons als StrikeForce het goed blijft doen
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_74622784
quote:
Op woensdag 11 november 2009 22:59 schreef DeuceFour het volgende:

[..]

Toffe clip! Ik vind deze ook altijd nog geniaal (en waar heeft ie die beelden vandaan ):

Dat is een hele mooie, nog niet eerder gezien!

In dezelfde categorie is deze ook een must:
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_74622938
Refcam
Pride FC

Refcam zat vaak als extra op de Pride DVD's btw, erg gaaf
pi_74623077
quote:
Op woensdag 11 november 2009 22:59 schreef DeuceFour het volgende:

[..]

Epic! Vooral die submisson die crocop aangemeten kreeg op het einde, en zijn reactie hierop. Priceless.
  donderdag 12 november 2009 @ 09:12:48 #198
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_74625474
Renzo Gracie vs. Matt Hughes in the works for UFC 109
  donderdag 12 november 2009 @ 21:06:22 #199
76625 Blackviper
Be fast .... Be furious....
pi_74647309
TUF E9
SPOILER
Bla Bla Bla :P
pi_74654667
Ik zit erover te denken om een MMA stichting op te richten, om de sport te promoten en te informeren (zodat mensen het niet associeren met kooivechten of freefights...de meeste mensen hebben toch geen affiniteit met de sport ). Heb al wat ideeën. Wat vinden jullie hiervan? Natuurlijk is mixfight nu dé site voor MMA, maar deze stichting zou een andere rol hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')