Het is geen PPV, want het wordt op Spike helemaal uitgezondenquote:Op woensdag 11 november 2009 00:43 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Dacht dat het een UFN card was
Erg matige card voor een PPV imo.
Daarom is het ook geen PPV, deze wordt gratis uitgezonden spike. UFC 106, 2 weken later, is weer wel PPV.quote:Op woensdag 11 november 2009 00:43 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Dacht dat het een UFN card was
Erg matige card voor een PPV imo.
Zou kunnen, maar vele denken dat het ook kan aflopen zoals Mirr/Lesnar 2. Brock die gewoon te groot is op de grond. Al heeft Fedor wel tegen grotere gevochten, maar die waren niet zo sterk en snel als Lesnar.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:26 schreef GSP het volgende:
Dit is ook de reden dat ik denk dat Fedor ook Lesnar zal verslaan. Fedor heeft de kwaliteiten om met één klap een reus te vellen.
1 week later (21 Nov).quote:Op woensdag 11 november 2009 00:52 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
UFC 106, 2 weken later, is weer wel PPV.
Dat klopt, al vind ik persoonlijk beide fightcards van de UFC maar matig. Nu weet ik ook wel dat dit geen garantie is voor slechte gevechten, maar toch. De grote namen trekken kijkers en zorgen meestal voor spektakel.quote:Op woensdag 11 november 2009 14:05 schreef THEFXR het volgende:
zo, we worden maar verwend in deze maand, eerst strikeforce en dan nu 2x UFC
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Show me how you do that trick -- The one that makes me scream" she said
weet je niet wat je moet kopen voor sinterklaas? Bekijk de leukste sinterklaascadeaus en tips
... of ontwerp je eigen schilderij
quote:Op woensdag 11 november 2009 20:25 schreef DeuceFour het volgende:
HAHAFATALITY!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze clip is trouwens vrij awesome!!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
HAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
HAHADit bedoelde ik, zelf in de herhaling is die klap nog snelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am not impressed by your performance
Toffe clip! Ik vind deze ook altijd nog geniaal (en waar heeft ie die beelden vandaanquote:Op woensdag 11 november 2009 21:02 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
FATALITY!!!!
Dit is dus wat er gaat gebeuren als de UFC concurrentie krijgtquote:Op woensdag 11 november 2009 21:02 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
FATALITY!!!!
Dat is een hele mooie, nog niet eerder gezien!quote:Op woensdag 11 november 2009 22:59 schreef DeuceFour het volgende:
[..]
Toffe clip! Ik vind deze ook altijd nog geniaal (en waar heeft ie die beelden vandaan):
Epic! Vooral die submisson die crocop aangemeten kreeg op het einde, en zijn reactie hierop. Priceless.quote:Op woensdag 11 november 2009 22:59 schreef DeuceFour het volgende:
[..]
Toffe clip! Ik vind deze ook altijd nog geniaal (en waar heeft ie die beelden vandaan):
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bla Bla Bla :P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 02:13 schreef Unstoppable het volgende:
TUFPreciesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet meer aan toe te voegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nutteloosquote:Op vrijdag 13 november 2009 00:52 schreef DeuceFour het volgende:
Ik zit erover te denken om een MMA stichting op te richten, om de sport te promoten en te informeren (zodat mensen het niet associeren met kooivechten of freefights...de meeste mensen hebben toch geen affiniteit met de sport). Heb al wat ideeën. Wat vinden jullie hiervan? Natuurlijk is mixfight nu dé site voor MMA, maar deze stichting zou een andere rol hebben.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:06 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Preciesniet meer aan toe te voegen.
Ik vind het wel grappig dat jullie dit zeggen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik riep hier eerder ook al wat over en toen werd ik aangevallen dat ik er geen verstand van had en dat hij tactische spelletjes speelt..
Ik vind het ook maar een prutser iig..Bla Bla Bla :P
Hoezo?quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:20 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig dat jullie dit zeggen..
Ik riep hier eerder ook al wat over en toen werd ik aangevallen dat ik er geen verstand van had en dat hij tactische spelletjes speelt..
Ik vind het ook maar een prutser iig..
Holy shit die crucifix en elbow finish van Gary Goodridgequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |