Ai, dat is niet zo best. Hoop dat hij nog terug gaat komen, vond het een mooie vechter om naar te kijken. Nooit saai, zoals tegenwoordig bij veel UFC partijen wel het geval is.quote:Op zondag 15 november 2009 18:00 schreef Tazmaniac het volgende:
Latest report on Lesnar
Klinkt niet goed iig, ik voel een interim championship aankomen
tov de andere UFC's, je kan ook zeggen dat we verwend zijn, lolquote:Op zondag 15 november 2009 14:40 schreef Tazmaniac het volgende:
Als je UFC 105 erg saai vond snap je het volgens mij niet helemaal, maja dat is mijn mening
Tja, las in Fight dat Ortiz al bijna 4 ton krijgt om de ring in te stappen, moet toch ergens vandaan komen...quote:Op maandag 16 november 2009 10:28 schreef GSP het volgende:
[ afbeelding ]
Ik verbaas me wel een beetje over de toegangsprijzen. Als je het een klein beetje wilt zien, ben je toch wel $500 kwijt per kaartje.![]()
Het gaat uitverkocht met die prijzen dus waarom niet?quote:Op maandag 16 november 2009 10:28 schreef GSP het volgende:
[ afbeelding ]
Ik verbaas me wel een beetje over de toegangsprijzen. Als je het een klein beetje wilt zien, ben je toch wel $500 kwijt per kaartje.
Dat ook nog eens. Jammer voor de fans die het niet kunnen betalen, maar zolang shows uitverkocht blijven zou UFC als bedrijf dom zijn om het voor minder te doenquote:Op maandag 16 november 2009 13:35 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Het gaat uitverkocht met die prijzen dus waarom niet?
Snap ik, maar het is wel bizar natuurlijk, $500 voor een evenement van een paar uurquote:Op maandag 16 november 2009 13:50 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Dat ook nog eens. Jammer voor de fans die het niet kunnen betalen, maar zolang shows uitverkocht blijven zou UFC als bedrijf dom zijn om het voor minder te doen
quote:Ailing cage fighter Brock Lesnar has developed a serious intestinal disorder that requires surgery, Ultimate Fighting Championship boss Dana White told TMZ.com Monday.
UFC President Dana White originally told the press, this past weekend, that "He's [Lesnar] not well. He's not going to be getting well anytime soon," White told reporters after a UFC event in England. "He doesn't have cancer or AIDS or anything like this, (but) he's got some problems."
On Monday, White clarified his diagnosis somewhat. He also said that Lesnar is back in the U.S. and that he might be admitted to the Mayo Clinic for surgery. According to White, Lesnar, 32, might never fight again
Lesnar himself has not been heard from since cancelling a scheduled bout three weeks ago. Shortly thereafter, UFC announced that Lesnar had contracted mononucleosis. Rumours swirled that he had swine flu. Things appear to be going from bad to worse for the superstar mixed-martial artist.
Ik ben toch erg benieuwd wat hij dan nu precies heeft, wat zijn carriere zo in de weg kan zitten.quote:Op maandag 16 november 2009 20:23 schreef Tazmaniac het volgende:
Lesnar needs surgery, might never fight again
[..]
Wat ik nu hoor is het iets van Intestinal disorderquote:Op maandag 16 november 2009 22:01 schreef GSP het volgende:
[..]
Ik ben toch erg benieuwd wat hij dan nu precies heeft, wat zijn carriere zo in de weg kan zitten.
ppffff. totaal niet interessantquote:Op woensdag 18 november 2009 08:58 schreef Tazmaniac het volgende:
Couture vs. Coleman in the works for UFC 109
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |