Als hij in het echt net zo is als zijn alter ego dan vrees ik het ergstequote:Op vrijdag 6 november 2009 13:12 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Je doet ook niet echt wat om het beter te maken voor jezelf he
Nergens voor nodigquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:34 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Sorry, zal me beschaafder opstellen de volgende keer
Nog niks, 't staat nog in de oven. Voor de kinders een pastaschotel met ham en kaas voor husb en mij een pastaschotel met gerookte zalmquote:
Tuurlijk, can't get rude enoughquote:
Oeps, dan val ik snel door de mand want ik ben natuurlijk helemaal niet rude. Alleen maar af en toe een beetje ondeugend.quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:41 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Tuurlijk, can't get rude enough
quote:Op zaterdag 7 november 2009 13:19 schreef zeemonster het volgende:
Zwaait evenIk ben trouwens een heilig boontje
my ass....quote:Op zaterdag 7 november 2009 13:19 schreef zeemonster het volgende:
Zwaait evenIk ben trouwens een heilig boontje
Oftewel, je bent een monster tenzij men naar jouw pijpen danst.quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:26 schreef zeemonster het volgende:
hee ben ik ooit gemeen tegen jouw geweest, tenzij ik weer eens een ochtendhumeur had
. Ik ben heul lief als men mij niet tegen de haren instrijkt
zo ongeveer ja . nee hoor , ik ben best aardig vraag maaer aan A_A en zijn lieve vriendin.quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oftewel, je bent een monster tenzij men naar jouw pijpen danst.
Ik vertrouw nooit op referenties die vrijwillig worden afgegeven.quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:44 schreef zeemonster het volgende:
zo ongeveer ja . nee hoor , ik ben best aardig vraag maaer aan A_A en zijn lieve vriendin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |