Dat is zeker zo. Daar ik wat gezonder ben gaan leven en dus ook weer wat meer ga bewegen zal ik het wel wat vaker tegenkomen dat heerlijke gevoelquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:52 schreef Flappekz het volgende:
Spierpijn is de meest fijne pijn die je kunt hebben imo. Ik zie het altijd als een beloning voor hard werken
Ik heb al heel wat zwembaden gezien in mijn leven maar geen zwembaden waar je rustig baantjes kunt trekken. Dus als je wat vindt dan hou ik mij aanbevolen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:10 schreef becky27 het volgende:
Sporten is fijn! Alleen mag niet meer squashen van mezelf en tennislessen zijn ook geen succes aan het einde van dit jaar dus wie weet waar ik vlakbij bezuidenhout een leuk zwembad kan vinden waar het niet megadruk is met baantjestrekken.
Heb ik weer, een niet-fitte toyboyquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:54 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dat is zeker zo. Daar ik wat gezonder ben gaan leven en dus ook weer wat meer ga bewegen zal ik het wel wat vaker tegenkomen dat heerlijke gevoel
Vond het een btje spooky, moest net buiten op een open veld naar de hondencursusquote:Op woensdag 4 november 2009 18:40 schreef Robin__ het volgende:
Droog hier maar wel flinke flitsen buiten zeg!
ho ho, wel fit maar geen conditie.....;)quote:Op woensdag 4 november 2009 19:11 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Heb ik weer, een niet-fitte toyboy
Nou ja, een toyboy zonder conditie is net zo min iets natuurlijk...quote:Op donderdag 5 november 2009 16:56 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
ho ho, wel fit maar geen conditie.....;)
Dan kan je net zo goed een rubberkip nemen jaquote:Op donderdag 5 november 2009 22:11 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nou ja, een toyboy zonder conditie is net zo min iets natuurlijk...
Op je rug gaan liggen en haar alles laten doen kan wel zonder conditie jaquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:52 schreef Ronnie_bravo het volgende:
He dames hou het even netjes, geen conditie in dit geval betekend dat ik niet 90 minuten kan rennen en vliegen. Een uurtje in bed spelen is natuurlijk heel wat anders
Een uurtje??? Kom op zeg...een uurtjequote:Op vrijdag 6 november 2009 10:52 schreef Ronnie_bravo het volgende:
He dames hou het even netjes, geen conditie in dit geval betekend dat ik niet 90 minuten kan rennen en vliegen. Een uurtje in bed spelen is natuurlijk heel wat anders
Dat ook jaquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:21 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Een uurtje??? Kom op zeg...een uurtje![]()
![]()
Welkom!quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:48 schreef Djeffx het volgende:
een heus DH topic!
Hier moet ik bij zijn, want ik kom ook uit den haag, oke. nu uit rijswijk maar oorspronkelijk uit dh haha:D
Je doet ook niet echt wat om het beter te maken voor jezelf hequote:Op vrijdag 6 november 2009 11:25 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Anyway, de vrouwen zijn me aan het pesten , zoals dat zwarte kuiken zou zeggen; het is niet eerlijk
Ha, vers vleesquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:48 schreef Djeffx het volgende:
een heus DH topic!
Hier moet ik bij zijn, want ik kom ook uit den haag, oke. nu uit rijswijk maar oorspronkelijk uit dh haha:D
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |