quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:27 schreef Metalfrost het volgende:
TS heeft een dwangneurose. Ga naar een psychiater.
Ik moest ook even 3keer nadenken.quote:
gelukkig maarquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:31 schreef Ireyon het volgende:
Dat is geen dwangneurose, dat is heel normaal hoor TS
quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:29 schreef teknomist het volgende:
Herkenbaar. Als ik muziek zit te maken zet ik de faders en andere parameters ook altijd op hele getallen.
Mijn favoriete ratio voor de compressor is 3:03.
Ja!quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:51 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
ook nog mensen die altijd tussen de streepjes doorfietsen op het fietspad, en bij een zebrapad allen de witte strepen "mogen" aanraken?
pr0nfilmpjes?quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:29 schreef De_Logica het volgende:
Of van die cijfertjes waarbij 1 nog best hard is en 0 direct al het geluid uit staat.
Die doe ik ook hoor. Waarom kun je wekkers eigenlijk op 7:14 instellen? Is er ooit iemand geweest in de hele geschiedenis woor wie 7:15 te laat was maar 7:10 te vroeg? het instellen zou zo veel sneller gaan als het gewoon in stapjes van 5 minuten zou gaan.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:53 schreef Barcaconia het volgende:
-Wekkers afstellen op meervouden van 5 (7.14 is onmogelijk bijvoorbeeld)
Schaf uberhaupt de minuten tussen de 5-minuten afquote:Op zondag 25 oktober 2009 23:57 schreef moomoo het volgende:
[..]
Die doe ik ook hoor. Waarom kun je wekkers eigenlijk op 7:14 instellen? Is er ooit iemand geweest in de hele geschiedenis woor wie 7:15 te laat was maar 7:10 te vroeg? het instellen zou zo veel sneller gaan als het gewoon in stapjes van 5 minuten zou gaan.
quote:
Die laatste maar dan niet alleen bij zebrapaden...quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:51 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
ook nog mensen die altijd tussen de streepjes doorfietsen op het fietspad, en bij een zebrapad allen de witte strepen "mogen" aanraken?
En die ook... maar ik heb er eigenlijk nooit bewust bij nagedacht/stil gestaan.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:53 schreef Barcaconia het volgende:
mijne staat standaard op 7:13quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:57 schreef moomoo het volgende:
[..]
Die doe ik ook hoor. Waarom kun je wekkers eigenlijk op 7:14 instellen? Is er ooit iemand geweest in de hele geschiedenis woor wie 7:15 te laat was maar 7:10 te vroeg? het instellen zou zo veel sneller gaan als het gewoon in stapjes van 5 minuten zou gaan.
Ik loop juist op de naden.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:53 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ja!Ik ben ook een van die mensen die vol zit met dat soort gekkigheden.
-Geen witte strepen op straat aanraken
-Niet op naden van tegels lopen
-Altijd hele getallen bij volumeknoppen enzo
etc etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Tacobell op 26-10-2009 09:01:17 ]
Van ut zebrapad wel, maar fieten doe ik nooit dus dat lukt niet.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:51 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:27 schreef Metalfrost het volgende:
TS heeft een dwangneurose. Ga naar een psychiater.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |