quote:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:44 schreef Triggershot het volgende:
Maarre, bottomline is dus eigenlijk dat TS in 'vrouwen sexy & gewaagd' moet gepost hebben, in een .rar moet opgenomen zijn voor ze zulke topics mag openen?
Nee. Als Allure_ dit topic had geopend, was het geloofwaardig. Zij post niet in S&G en komt ook niet voor in een .rar.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:44 schreef Triggershot het volgende:
Maarre, bottomline is dus eigenlijk dat TS in 'vrouwen sexy & gewaagd' moet gepost hebben, in een .rar moet opgenomen zijn voor ze zulke topics mag openen?
Nee, niet zo aan zelfverheerlijking doen als ze geen bewijs durft te tonen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:44 schreef Triggershot het volgende:
Of posts leren interpreteren. Een goede voor jou.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, niet zo aan zelfverheerlijking doen als ze geen bewijs durft te tonen.
Er zijn wel meer users die dit doen. Neem Lakitu.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:47 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Of posts leren interpreteren. Een goede voor jou.
Hoe moet ik dit anders interpreteren? Wat denk je nou, dat je Adriana Lima bentquote:Ik had het toevallig vandaag nog. Bij de sportschool sprak een meisje me aan die ik al een tijdje niet gezien had. Brunette, slank, goede lengte en pronte tietjes: een beetje zoals ik.
Wel in mijn rar.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee. Als Allure_ dit topic had geopend, was het geloofwaardig. Zij post niet in S&G en komt ook niet voor in een .rar.
Zoals je wilt, het zou een beetje lame zijn als ik je nu mijn manier van posten ging uitleggen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
[..]
Hoe moet ik dit anders interpreteren? Wat denk je nou, dat je Adriana Lima bent.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:00 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik heb schijt aan wat jij vind internetheldje, feit is dat je me keihard zou willen doen en dat iedereen dat hier weet.
Doel en middel vergelijking, zelfverheerlijking is in dit geval niet echt haar doel te noemen, eerder een middel naar haar doel. En wat ik bedoel met der doel is niet dat meisje dusquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb gelachen toen. En hard.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:51 schreef Lakitu het volgende:
Dit was ook een klassieker. Gaat ook gewoon het hele topic door.![]()
[..]
!
Jij kent mijn karakter niet.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wel in mijn rar.
Allure heeft een totaal ander, onvergelijkbaar karakter. In geval van Al, zou het even (on)geloofwaardig zijn.
Lijkt me sterk dat daar een handleiding bij hoort.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:50 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Zoals je wilt, het zou een beetje lame zijn als ik je nu mijn manier van posten ging uitleggen.
Jij kent TS niet en dat weerhield jou niet om haar een lelijk wijf te noemen, gaat dat maar één kant op?quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij kent mijn karakter niet.
[..]
Lijkt me sterk dat daar een handleiding bij hoort.
Nee en nee.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij kent TS niet en dat weerhield jou niet om haar een lelijk wijf te noemen, gaat dat maar één kant op?
OT: Is jouw karakter wel te vergelijken met die van TS, waar je je zou sterk tegen afzet dan?
Daarmee zeg je toch zelf als het ware dat jullie niet te vergelijken zijn qua karakter en aanvullende eigenschappen?quote:
Situatie afhankelijk, maar waar zeg ik dat dan?quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:55 schreef zarGon het volgende:
Sinds wanneer beschrijft karakter uiterlijke kenmerken, Trigger?
Je dwaalt af.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Daarmee zeg je toch zelf als het ware dat jullie niet te vergelijken zijn qua karakter en aanvullende eigenschappen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |