Ik beperk me niet tot enkele sociale contacten. Bovendien spreek/zie ik haar nauwelijks.quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:05 schreef Airlocker het volgende:
[..]
Naam en nummer dus, dat was al te moeilijk om te onthouden?
Ik ook niet, maar ken toch iedereen gewoon bij naam.quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:09 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik beperk me niet tot enkele sociale contacten. Bovendien spreek/zie ik haar nauwelijks.
Ja, mensen die je echt kent misschien. Wil je zeggen dat je nooit de naam bent vergeten van iemand die je een paar keer hebt gesproken?quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:10 schreef Airlocker het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ken toch iedereen gewoon bij naam.
Wellicht ga je eens langs de dokter? Geheugenverlies op zo'n jonge(?) leeftijd is niet echt normaal.
Dat wil ik inderdaad zeggen ja, in ieder geval van alle lekkere wijven.quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:12 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja, mensen die je echt kent misschien. Wil je zeggen dat je nooit de naam bent vergeten van iemand die je een paar keer hebt gesproken?Dat is echt niet abnormaal.
Ik hechte waarschijnlijk meer waarde aan haar kwalitieten dan haar naam.quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:12 schreef Airlocker het volgende:
[..]
Dat wil ik inderdaad zeggen ja, in ieder geval van alle lekkere wijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:17 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik hechte waarschijnlijk meer waarde aan haar kwalitieten dan haar naam.Goed, maar toch blijf ik van mening dat iemand met een gezond werkend geheugen best in staat is om namen te onthouden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 20 oktober 2009 16:01 schreef wise het volgende:
neem dan een hond. Golden retriever ofzo. Die kan je veel makkelijker penetreren dan een kat :')กกก
kansloos om een kat te "nemen"
Precies, en dat maakt het onmogelijk er eens eentje te vergeten.quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:19 schreef Airlocker het volgende:
[..]
Goed, maar toch blijf ik van mening dat iemand met een gezond werkend geheugen best in staat is om namen te onthouden.
Klopt.quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:25 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Precies, en dat maakt het onmogelijk er eens eentje te vergeten.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door paulzurrr. op 26-10-2009 11:26:14 ]
Kan gebeuren, maar heb je de dokter al gebeld?quote:
Nee 112. Het leek me wel dringend genoeg, wat jij?quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:52 schreef Airlocker het volgende:
[..]
Kan gebeuren, maar heb je de dokter al gebeld?
Op zich wel ja, des te sneller zijn we af van dit soort KLB vervuilende topics.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:05 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nee 112. Het leek me wel dringend genoeg, wat jij?
Als niemand een topic boeiend vind bloed het simpelweg dood, nietwaar. Volgens mij behoren mijn topics altijd tot de hogere posts en views, dus over wie zegt dit wat?quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:13 schreef Airlocker het volgende:
[..]
Op zich wel ja, des te sneller zijn we af van dit soort KLB vervuilende topics.
Je bent een meid, of doet je in ieder geval zo voor. = Altijd meer views in je topic. (Ik haal maar weer even Krentenbol. erbij.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:15 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Als niemand een topic boeiend vind bloed het simpelweg dood, nietwaar. Volgens mij behoren mijn topics altijd tot de hogere posts en views, dus over wie zegt dit wat?
Ik beweer niet dat er doorgaans hoogstaande discussies worden gevoerdquote:Op maandag 26 oktober 2009 11:18 schreef Airlocker het volgende:
[..]
Je bent een meid, of doet je in ieder geval zo voor. = Altijd meer views in je topic. (Ik haal maar weer even Krentenbol. erbij.)
Qua posts wordt er ook niet echt veel zinnigs gezegd, beetje het niveau van een KLB of PUB SC. Waar men alleen maar flauwe YouTube rock-nummertjes post en om de 5 seconden een post alleen maar "" bevat.
Het is dan ook mijn topic, en ik weet dat ik mensen teleur ga stellen door niet op ze te reageren.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:20 schreef Jenglejack het volgende:
Hey griek, je post echt kankerveel in je eigen topic
Ah zo, bedankt voor je reactie.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:21 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Het is dan ook mijn topic, en ik weet dat ik mensen teleur ga stellen door niet op ze te reageren.
Valt wel mee, bijna de helft van dit topic bestaat uit mensen die jou uitschelden + jij die jezelf probeert te verdedigen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:20 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik beweer niet dat er doorgaans hoogstaande discussies worden gevoerdmaar het heeft blijkbaar wel de interesse + er is behoefte aan.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:58 schreef Hetiszover het volgende:
griekjeee moet eens ophouden met die kankertopics en aandachtszoekende posts. De arrogantie druipt er vanaf en ze sopt zichzelf waarschijnlijk goed klaar op al die reacties, waaronder ook deze natuurlijk. Het wordt echt kankervervelend, in het begin was het nog wel leuk en aardig, maar nu begint het me danig de strot uit te hangen. Je weet van te voren dat als je zo'n topic als deze opent dat je zulke reacties krijgt. Van mij hoef je niet per se te bewijzen wie je bent, als je maar gewoon je geitenmuil dichthoudt en een beetje normaal gaat posten.
Ik verdedig mezelf nimmer, omdat ik me simpelweg niet tot dat niveau verlaag. Maar het is altijd heerlijk om iemands sneuheid even aan te dikken, dat doen ze zelf al voor me. Ik help alleen een handje. Toevallig hebben er nu een paar users gereageerd die een internet persoontje dat in de grond toe haten, daarbij zit het heel diep. Maar ik denk dat er over het algemeen vraag is, ik lever het aanbod.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:23 schreef Airlocker het volgende:
[..]
Valt wel mee, bijna de helft van dit topic bestaat uit mensen die jou uitschelden + jij die jezelf probeert te verdedigen.
Hoezo denk je dat dan? Ik zie namelijk maar bar weinig mensen die werkelijk ontopic reageren of het met je eens zijn.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:26 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik verdedig mezelf nimmer, omdat ik me simpelweg niet tot dat niveau verlaag. Maar het is altijd heerlijk om iemands sneuheid even aan te dikken, dat doen ze zelf al voor me. Ik help alleen een handje. Toevallig hebben er nu een paar users gereageerd die een internet persoontje dat in de grond toe haten, daarbij [b]zit het heel diep./b] Maar ik denk dat er over het algemeen vraag is, ik lever het aanbod.
Ik zie anders genoeg mensen die het me eens zijn. De betere helft sowieso. Maar dat is meer een discussie voor het topic 'Het zit diep.'quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:29 schreef Airlocker het volgende:
[..]
Hoezo denk je dat dan? Ik zie namelijk maar bar weinig mensen die werkelijk ontopic reageren of het met je eens zijn.
Ik niet, noem eens namen dan. En niet antwoorden met "daar heb ik geen zin/tijd voor" je verveelde je immers.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:33 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik zie anders genoeg mensen die het me eens zijn. De betere helft sowieso. Maar dat is meer een discussie voor het topic 'Het zit diep.'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |