Nee, sorry Lamon.quote:
Ahw. Dan is het goed.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Lamon valt ook enkel op 14 jaar en jonger.
Nog niet, ik ga pas bellen als ik weet wanneer ik ga.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:29 schreef Allure_ het volgende:
Maar genoeg over hem, straks post hij hier ook nog.
Heb je nu al een date geregeld?
Of niet danquote:
Ik kon de gedachte aan een rukkende Stekelbees niet verdragen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:07 schreef Stekelbees het volgende:
bla bla bla bla
Er staat geen foto in je fobo omdat, Griekje?
Yo.quote:
Onterechte klacht trouwens.quote:
niet herkenbaar nee?quote:
Nee, een normaal iemand onhoudt dat toch wel? Of ben jij zo'n iemand die elke dag weer een andere neukt/heeft?quote:
Het gaat om iemands gegevensquote:Op maandag 26 oktober 2009 09:50 schreef Airlocker het volgende:
[..]
Nee, een normaal iemand onhoudt dat toch wel? Of ben jij zo'n iemand die elke dag weer een andere neukt/heeft?
Wat voor gegevens dan?quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:54 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Het gaat om iemands gegevens, dan heb ik er toch niet het bed mee gedeeld? Nee dat onthoud ik inderdaad niet van iedereen nee.
Heb je de OP überhaupt gelezen?quote:
Is niet zo pijnlijk als dat je denkt hoor.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:07 schreef Stekelbees het volgende:
bla bla bla bla
Er staat geen foto in je fobo omdat, Griekje?
Mensen die de OP lezenquote:
Je quote jezelf nu hè.quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:57 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Is niet zo pijnlijk als dat je denkt hoor.
Precies, vooral niet doen en alles tien keer gaan vragen.quote:
Geef je dus nog antwoordquote:Op maandag 26 oktober 2009 09:59 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Precies, vooral niet doen en alles tien keer gaan vragen.
Lees de OP maar luilak.quote:
Naam en nummer dus, dat was al te moeilijk om te onthouden?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |