Hoezo, je geeft zelf al aan dat het te hoog gegrepen is voor menig fokker, maar je weet niet over welk forum ik het hebquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mja, het is te hoog gegrepen voor menig FOK!-er helaas, doe je niets aan. Misschien drempel wat lager zetten, maar goed zou je misschien concreet kunnen vermelden over wel subforum je het dan hebt, gezien je chronologie niet echt juist te noemen is.
OK.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Integendeel, welbespraakt zijn en zelfverzekerdheid weerspiegelen zich in veel meer dan verbale communicatie, het zijn secundair-aangename eigenschappen die meekomen bij verbaal communicatie, maar op geen enkel manier beperkt zijn tot haar, zelfverzekerdheid kan in vele gevallen zelfs prima gaan zonder dat er één woord wordt uitgewisseld met elkaar, het weerspiegelt zich meer in aantrekkingskracht.
Het zijn (en ik heb) meerdere fora die te hoog gegrepen zijn voor menig FOK!er, betekent niet dat ik een mindreader ben.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo, je geeft zelf al aan dat het te hoog gegrepen is voor menig fokker, maar je weet niet over welk forum ik het heb?
Fener staat 2-1 voor.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
mag ik ondertussen even naar de derby vragen?
Ow, ik dacht dat jij zo'n alwetende wasquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het zijn (en ik heb) meerdere fora die te hoog gegrepen zijn voor menig FOK!er, betekent niet dat ik een mindreader ben.
Als ik alwetend was had ik misschien beter kunnen uitleggen dat ik geen mindreader ben.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat jij zo'n alwetende was.
Ah oké, moet ik je verder punt voor punt, post voor post, topic voor topic er op wijzen dat je chronologische constatering onjuist is of gaat je dat wel lukken?quote:Ik heb het over F&L.
Neequote:Op zondag 25 oktober 2009 20:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als ik alwetend was had ik misschien beter kunnen uitleggen dat ik geen mindreader ben.![]()
[..]
Ah oké, moet ik je verder punt voor punt, post voor post, topic voor topic er op wijzen dat je chronologische constatering onjuist is of gaat je dat wel lukken?
Ik vraag me serieus af wat jij in KPD zou doen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:55 schreef Precizionist het volgende:
Paupers,
Dit lieve kind maakt sex-topics voor ons en jullie gaan haar attentiehoer noemen.
Neppe nederlanders...![]()
GOED GEDAAN GRIEKJEE! WE LOVE YOU!!
Ik weet dat ze stiekem wel van me houdenquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:55 schreef Precizionist het volgende:
Paupers,
Dit lieve kind maakt sex-topics voor ons en jullie gaan haar attentiehoer noemen.
Jij geilt op stukjes tekst?quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:55 schreef Precizionist het volgende:
Paupers,
Ik denk niet zozeer dat mensen daarover vielen. Dit topic was de moeite waard though, bedankt voor iedereen die zijn ware aard wilde laten zien.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:12 schreef Tafelbier het volgende:
Ach je idealiseert graag je scharrels. Laat haar toch.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:13 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik denk niet zozeer dat mensen daarover vielen. Dit topic was de moeite waard though, bedankt voor iedereen die zijn ware aard wilde laten zien.
Hoi schatjequote:
quote:
Omgquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:23 schreef Japsnars het volgende:
Ben je nou een vrouw of een vent griekje? Want nu weet ik niet of dit nou een bitch fight of een gewone fight is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |