Hahaquote:
Ga eens ergens anders heenquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:43 schreef Adelante het volgende:
wat een OP eigenlijk voor die twee programmaatjes
Ja prima met mijquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:27 schreef Biskwie het volgende:
[..]
ja, mag niet klagen, zit er weer klaar voormoest eventjes inhalen van vorige week, zag net die tupac gast (zie openings post)
ik dacht, laat ik maar eens een usericon zetten altijd goed
en met jou?
de rest van de topics mag jij natuurlijk weer verzorgen
Nee, da's onbegrijpelijk voor de onwetende buitenstaander. Je moet het meegemaakt hebbenquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:49 schreef Biskwie het volgende:
[..]
jij weet zeker niet hoe het er hier op zondag avond aan toe gaat?
We schrijven zo'n 10 topics vol op de zondag avond
Nou oké okéquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik ben meer van de smaakpolitie, dat RMV boeit niet zo
QFTquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik ben meer van de smaakpolitie, dat RMV boeit niet zo
Maar de onwetende buitenstaanders zijn hartstikke welkomquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:50 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Nee, da's onbegrijpelijk voor de onwetende buitenstaander. Je moet het meegemaakt hebben
Als er hier nog meer mensen komen is het helemaal niet meer bij te houdenquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:50 schreef PiRANiA het volgende:
We moeten dit topic een beetje promoten over heel FOK!
Alle standaard SC bezoekers mogen best even een linkje plaatsen hier naartoe
Gastheerquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:51 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Maar de onwetende buitenstaanders zijn hartstikke welkom
Vandaag mijn ontgroening. Gelukkig heb ik 2 sittersquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:51 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Maar de onwetende buitenstaanders zijn hartstikke welkom
Moah, vroeger ging het heel snel, nu valt het wel weer mee.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:51 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Als er hier nog meer mensen komen is het helemaal niet meer bij te houden
En toch klopt hij elke week weerquote:
Ja, maar tegenwoordig hebben we de KoosCounterTMquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:52 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
Hij klopte anders nog steeds hoor
Ik wil niet bad gaanquote:
Ik prefereer hem ook boven de Kooscounterquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:53 schreef mafkees01 het volgende:
De respectmeter is toch een beter concept. De eerste keer dacht ik echt:
Neequote:
Dan zet je hem toch weer terugquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:53 schreef mafkees01 het volgende:
De respectmeter is toch een beter concept. De eerste keer dacht ik echt:
Dat moet ik allemaal nog halenquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:55 schreef Salatrel het volgende:
goedenavond allen![]()
zijn we er weer klaar voor? bier en chips staan klaar
quote:Geachte Dames, Heren,
Graag wil ik U wijzen op het volgende topic:
[Centraal] Wegmisbruikers + RMV (voorbeschouwing) - 25Okt #1
Vanaf hedenavond 20:30 barst het topic los. We zullen ons dan uitstekend vermaken met het zgn. slowchatten over de SBS programma's Wegmisbruikers en Red Mijn Vakantie.
De reden dat ik U dit bericht doe toekomen is dat u hierbij van harte uitgenodigd bent mee te doen in deze doldwaze topicreeks.
Hoogachtend,
uw gastheer
Ja hoor, maar dan zonder bier en chipsquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:55 schreef Salatrel het volgende:
goedenavond allen![]()
zijn we er weer klaar voor? bier en chips staan klaar
Oja joh?quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:57 schreef PiRANiA het volgende:
Ik denk dat de respectmeter weer terug moet
Whahaquote:
Oh gezellig, doe je mee?quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:59 schreef Adelante het volgende:
Gaat idd hard en het is nog niet eens begonnen.
Waarom eigenlijk?quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:59 schreef PiRANiA het volgende:
We hebben ook ff iemand nodig die bijhoudt hoe lang de reclame's zijn
Lol je lijkt net ik! Ook sinds vorige week weer opgestart. Met yuriquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:59 schreef 9611Niels het volgende:
Nog even snel een halfuurtje Red Alert 2 doen(bazenspel is dat
)
quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:59 schreef 9611Niels het volgende:
Nog even snel een halfuurtje Red Alert 2 doen(bazenspel is dat
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |