telt dit ook mee al? Anders leg ik mijn huiswerk even wegquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:06 schreef xxiessiexx het volgende:
Valt me mee dat de topposters in deze reeks nog niet van zich hebben laten horen
zeg maar tegen je matties dat je niet mag stappen on zondag...quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:04 schreef deepart het volgende:
KOMT DIT VANAVOND??????
ZEG FF SNEL, ME MATEN WILLEN WETEN OF IK MEE GA STAPPEN!!
ff kijken in den bosch en anders naar de keetquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:13 schreef Biskwie het volgende:
[..]
zeg maar tegen je matties dat je niet mag stappen on zondag...
zoveel is er nou ook weer niet te doen op zondag
Maakt niet uit, heb de laatste 2 weken piet opgenomen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:16 schreef 9611Niels het volgende:
[ afbeelding ]
Jongens, vanavond geen Piet, hij is op vakantie!
Het is nog de voorbeschouwingquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:06 schreef xxiessiexx het volgende:
Valt me mee dat de topposters in deze reeks nog niet van zich hebben laten horen
lolquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:18 schreef deepart het volgende:
[..]
Maakt niet uit, heb de laatste 2 weken piet opgenomen.
Ik keek al raar op toen ik van de week een andere stem onder het weerbericht hoordequote:Op zondag 25 oktober 2009 19:16 schreef 9611Niels het volgende:
[ afbeelding ]
Jongens, vanavond geen Piet, hij is op vakantie!
Zonder Piet geen weerquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:22 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik keek al raar op toen ik van de week een andere stem onder het weerbericht hoorde
Pietavond bij jou!quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:18 schreef deepart het volgende:
[..]
Maakt niet uit, heb de laatste 2 weken piet opgenomen.
Misschien een vervanger?quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:21 schreef Biskwie het volgende:
[..]
lol
http://www.rtl.nl/service/gids/ geeft gewoon aan dattie komt
vergeet je paraplu en regenbroek nietquote:
ja, mag niet klagen, zit er weer klaar voorquote:
Dakloos?quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:25 schreef deepart het volgende:
[..]
vergeet je paraplu en regenbroek niet
Thema-avond fetisjquote:
Flauw om zo denigrerend te doenquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:43 schreef Adelante het volgende:
wat een OP eigenlijk voor die twee programmaatjes
Ik ben meer van de smaakpolitie, dat RMV boeit niet zoquote:
jij weet zeker niet hoe het er hier op zondag avond aan toe gaat?quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:43 schreef Adelante het volgende:
wat een OP eigenlijk voor die twee programmaatjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |