Deal! Stuur me even een PM met je betalingsgegevens en shitquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:42 schreef g0dz0r het volgende:
Sigmund666, maak er 30,- van en we hebben een deal.
Cruise.Elroy, maak het bod excl. en ook wij hebben een deal. Op amazon staat de classic van Halo 3 en dit is de normale retail versie voor wat het waard is.
Prima, zie PM.quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:42 schreef g0dz0r het volgende:
Sigmund666, maak er 30,- van en we hebben een deal.
Cruise.Elroy, maak het bod excl. en ook wij hebben een deal. Op amazon staat de classic van Halo 3 en dit is de normale retail versie voor wat het waard is.
Euhm zag net alleen wel dat GoW een bundle copy is. (nooit gespeeld, zat bij de console)quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:07 schreef Bril_idioot het volgende:
GoW en Lost voor 15 euro incl.
Maak er 20,- inclusief van en ik ben akkoord.quote:Op zondag 1 november 2009 14:22 schreef Bril_idioot het volgende:
Ok, dat maakt wat mij betreft niets uitIs de prijs wat jou betreft ook prima?
Dit alles nog:quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:26 schreef Santello het volgende:
Wat is er nou nog over?
Moet ik vanmiddag even op terugkomen, kan het nergens online vinden. Iig Uno, Feeding Frenzy & Boom boom rocket.quote:Op dinsdag 8 december 2009 08:47 schreef AQuila360 het volgende:
Xbox Live Arcade compilation disc
Welke spellen staan hierop?
Maak er 15,- exclusief van en je hebt een deal.quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:11 schreef zuigmarmot het volgende:
Orange Box
Medal of Honor Airborne
11 euro exl
Jammer ik moet die andere hebbenquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:21 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Moet ik vanmiddag even op terugkomen, kan het nergens online vinden. Iig Uno, Feeding Frenzy & Boom boom rocket.
Pushing it.quote:
Maak hier excl. van en je hebt een deal.quote:
Denk ik even over na, ik vind het voor 2 spellen wel wat weinig.quote:Op woensdag 9 december 2009 08:07 schreef Jaytonism het volgende:
Beide Sims spellen voro 10,- incl.
OK, ik hoor het wel.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:21 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Pushing it.Als je rond kijkt wordt orange box niet voor minder dan 15 excl. en Airborne niet voor minder dan 10,- wederom excl. aangeboden, ik vind mijn prijs dan ook heel schappelijk.
[..]
Maak hier excl. van en je hebt een deal.
[..]
Denk ik even over na, ik vind het voor 2 spellen wel wat weinig.
@Kyrano: omdat er door meerderen is geboden op orange box wacht ik deze eerst even af. Tombraider is los nog wel beschikbaar eventueel.
Je hebt antwoord.quote:
Is er nog maar daar waren meer gegadigden voor dus ik wacht even reactie af.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:10 schreef 08gnoT. het volgende:
Orange box 10incl als die er nog is.
Er is alleen nog GC spul over, zie mijn laatste post.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:42 schreef Kyrano het volgende:
Orange Box, 10tje inclusief verzendkosten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |