Tsja, maar voor dat beroep moet je dan ook wel wat kunnen incasseren lijkt me. Je zal in ieder geval regelmatig te maken krijgen met scheldpartijen als klanten het niet eens zijn met hun bon.quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:54 schreef TokenW het volgende:
[..]
Veel oud collega's van mij werken inmiddels tot volle tevredenheid bij parkeerbeheer. Hoger salaris, betere sfeer op de werkvloer, goede interne opleiding, als er betaald parkeren in jouw regio zit, is dit een goede optie (zeker gezien het betere salaris).
Nou, als je dit topic leest heb je als postbode ook best te maken met mensen die niet willen wachten op hun post, etc..quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:09 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Tsja, maar voor dat beroep moet je dan ook wel wat kunnen incasseren lijkt me. Je zal in ieder geval regelmatig te maken krijgen met scheldpartijen als klanten het niet eens zijn met hun bon.
Er gaan maar twee uren af. Je contracturen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:11 schreef Juninho8 het volgende:
en als ik dus 2 diensten verlof neem op zaterdag dan krijg ik gewoon die 4 uur uitbetaald en gaan er 4 uur van het verlof af?
Valt toch wel mee? Of was het een wijk waar veel minder tijd voor stond?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:37 schreef Sapphira het volgende:
Pfff.. Net klaar met lopen.. 3 uur en half over gedaan. -_-'
Normaal gezien duren deze 2 wijken samen 2 uur tot 2 en half uur.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:41 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? Of was het een wijk waar veel minder tijd voor stond?
Ah oke, maar je had zeker een hoop HAH?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:55 schreef Sapphira het volgende:
[..]
Normaal gezien duren deze 2 wijken samen 2 uur tot 2 en half uur.
Nouja vorige week dinsdag heb ik samen met diegene waar ik mee meeliep 4 uur over die 2 wijken gedaan.![]()
Oh lol, ik zie nu dat je je post een beetje hebt uitgebreidquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |