abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74481472
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 01:10 schreef nicknicknickname het volgende:

[..]

ik dacht dat tnt-ers altijd een ontheffing hadden voor fout parkeren maar dat is dus ook niet meer?
Busje van pakketdienst hier in me wijk heeft geloof ik nog wel zo'n papiertje achter zn voorruit liggen. Parkeert ook overal en nergens waar 't normaal eik niet mag.

Verder: vrijdagbezorgers hier ook van die geweldige "Eigen Huis-magazine" als combi-mailing gehad? Heerlijk he.. Eerst vooraf gesmst worden dat de post een half tot een uur later zal zijn, en dan nog 2x zoveel tassen te zien staan in je depot. En dat allemaal voor zo'n blad wat eigenlijk bestemd is voor eigenwoning-bezitters, terwijl er veelal huurders in me wijk zitten... ;/
Plus een kwartaalboekje "voor alle inwoners van 65 jaar en ouder". Tjah, me wijk kent de hoogste populatie senioren van de hele gemeente en nog meer zooi. Hoezo motiverend voor de net vers geworven collega-bezorgers ;/
Pomtiedomtiedom...
pi_74481499
Wat een goor weer zeg.
Ik heb 2,5 uur gedaan over een wijk die ik nog nooit gelopen had en ik ben heel bang dat ik daar veel korter over had moeten doen Mja ik hoor het wel als het niet goed is.
Ik hoefde in ieder geval niet in opleiding voor die buitenwijk, gelukkig. Veel te vies weer daarvoor.
pi_74481589
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 14:18 schreef JMT het volgende:

[..]

Busje van pakketdienst hier in me wijk heeft geloof ik nog wel zo'n papiertje achter zn voorruit liggen. Parkeert ook overal en nergens waar 't normaal eik niet mag.

Verder: vrijdagbezorgers hier ook van die geweldige "Eigen Huis-magazine" als combi-mailing gehad? Heerlijk he.. Eerst vooraf gesmst worden dat de post een half tot een uur later zal zijn, en dan nog 2x zoveel tassen te zien staan in je depot. En dat allemaal voor zo'n blad wat eigenlijk bestemd is voor eigenwoning-bezitters, terwijl er veelal huurders in me wijk zitten... ;/
Plus een kwartaalboekje "voor alle inwoners van 65 jaar en ouder". Tjah, me wijk kent de hoogste populatie senioren van de hele gemeente en nog meer zooi. Hoezo motiverend voor de net vers geworven collega-bezorgers ;/
Ah joh, het kan de volgende keren alleen maar meevallen nu
pi_74481796
Weinig post hier, wel C1000 HAH.

Gelukkig droog gehouden, begint nu precies te stormen hier!
Dus ik heb lekkerrrrrrrrrrr weekend!
pi_74481902
Zo, voor deze week zit het erop. Post viel mee, en was eindelijk weer een keer op tijd!
Soms heb je van die momenten waar je niet meer weet wat je hoort te weten zoals je naam.
  zaterdag 7 november 2009 @ 14:55:56 #256
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_74482352
Hier scheen het zonnetje lekker de hele ochtend.
Heb mijn dienst dan ook vrij snel gedraaid. Zat om 13:00 alweer op de fiets naar huis. Terwijl ik normaliter altijd wel wat extra's te doen heb op de middag na mijn vaste dienst. Dus het voelt wat onwennig aan om zaterdagmiddag al zo vroeg klaar te zijn, haha.
Nothing is what it seems
  FOK!fotograaf zaterdag 7 november 2009 @ 15:07:16 #257
73911 ultra_ivo
pi_74482592
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 09:16 schreef MissSpooky het volgende:
Tja, wat moet je anders he
slag uit je wiel halen.
  FOK!fotograaf zaterdag 7 november 2009 @ 15:08:49 #258
73911 ultra_ivo
pi_74482620
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 13:12 schreef Dionysiou het volgende:
Succes allemaal!

Wat lees ik allemaal, voorstel TNT 3,5% loon inleveren?
Dat is een nieuw voorstel van de directie. Hun vorige bod was 15% inleveren. Nog ff tegengas geven en we krijgen weer een normale CAO.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 7 november 2009 @ 16:13:17 #259
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_74484219
Was een normaal zaterdagje. Had op de terugweg van kantoor nog wel bijna een keffertje onder mijn fiets. Was een loslopend hondje dat plots bij het baasje wegrende en zo de weg overstak. Scheelde 30 cm ofzo. Daarna rende ie nog 100 meter achter mij aan.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_74484403
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 15:07 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

slag uit je wiel halen.
Dat kan ja

Yay, geen HAH, wel was de post wat laat. Ik heb wel veel lol gehad op 't depot/kantoor
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_74485702
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 06:28 schreef Viper86 het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook. Hangt misschien ook wel van de situatie af. Als je alleen 30 sec. een brievenbus hoeft te lichten is dat wel wat anders dan wanneer je ergens een half uur lang moet zijn ofzo.
Tsja, in totaal heeft het ongeveer 4 minuten geduurd dat ik stil stond. Moest even snel een gebouw binnen om de post op te halen wat dus fataal was geworden. Ik vind het gewoon zwaar lullig, die politie kan heus wel zien dat er nergens anders plek is en dat ik toch mijn werk moet doen. Maarja, zo is die politie nou eenmaal lekker geld innen en nergens begrip voor hebben, daar kunnen de meeste automobilisten wel over mee praten denk ik.
Tok.
pi_74485893
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 17:07 schreef kip_zonder-kop het volgende:

[..]

Tsja, in totaal heeft het ongeveer 4 minuten geduurd dat ik stil stond. Moest even snel een gebouw binnen om de post op te halen wat dus fataal was geworden. Ik vind het gewoon zwaar lullig, die politie kan heus wel zien dat er nergens anders plek is en dat ik toch mijn werk moet doen. Maarja, zo is die politie nou eenmaal lekker geld innen en nergens begrip voor hebben, daar kunnen de meeste automobilisten wel over mee praten denk ik.
Stomme politie
pi_74492687
tvp
Soms heb je van die momenten waar je niet meer weet wat je hoort te weten zoals je naam.
  zondag 8 november 2009 @ 19:27:07 #264
24341 JMT
Hrmz...
pi_74515898
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 14:23 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Ah joh, het kan de volgende keren alleen maar meevallen nu
Mja, dat zei ik alleen de vorige maand ook al ;-)
Pomtiedomtiedom...
pi_74537090
Ik heb een vraag en ik hoop dat 1 van jullie mij hierbij kan helpen.

Vorige week moest ik een pakket versturen naar Engeland. Ik wilde dit doen met Pakket plus international. Ik had in het verleden gelezen dat dit incl. track en trace en handtekening ontvangst. Toen ik dit aangaf bij het postkantoor zei ze dat dit niet het geval was. Wat mij aan het twijfelen bracht, en ik dus op haar advies het pakket vestuurd heb via Aangetekend Buitenland met verzekerde zending. Ik dacht, zij werkt hier dus zij weet het beter.

Toen ik wilde kijken waar het pakket was heb ik 2 dagen later gekeken op track en trace kon ik niks achterhalen. Na de klantenservice gebeld te hebben blijkt dat ik via aangetekend buitenland geen track en trace kan gebruiken en daarnaast had medewerker van TNT Post het ook over dat een aangetekende poststuk een 3z code heeft. Ik heb op mijn bonnetje toch echt een 3S code staan. Het lijkt me sterk dat het hier is misgegaan.

Nu is mijn vraag: Een pakket versturen naar Engeland duurt toch geen week? Is het handig om nu TNT te bellen om het bedrag terug te claimen? Zoiets zal vast maanden gaan duren, als ik uberhaupt al mijn geld terugkrijg.
  maandag 9 november 2009 @ 13:05:16 #266
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74537922
Als je de kassabon hebt + het verzendbewijs denk ik dat je erg sterk staat!

Ik heb in ieder geval ook zoiets gehad!
Had een pakket verstuurd naar het buitenland, Engeland.
Alleen via International Pakket Basis.

Was een vest die ik op eBay had gekocht van Adidas. Maar die voldeed niet aan mijn verwachtingen dus ik mocht de vest retourneren naar de verkoper voor een creditering.
Zo gezegd, zo gedaan.

Geef het pakket aan de balie medewerker van supermarkt de Spar (TNT Servicepoint in een buurtsuper) vervolgens zat ik even te praten met iemand, plakt die gene een nationale tracking number op (dus geen geldig internationaal nummer) en raakt het pakje kwijt.
Ik blijven proberen te traceren met de 3S code en de internationale postcode maar het lukt niet!

Dus ik TNT bellen, sorry meneer! Er is iets fout gegaan dan bij het afleveren van je pakket bij de TNT Servicepoint..
De code die u heeft is alleen voor Nederland, niet voor het buitenland.

Heel onderzoek gestart, kreeg pak papier thuis met een retour envelop. Moest alles invullen, gewicht, kenmerk van het pakket, wanneer verzonden, wat zat erin, waarde, voor wie was het pakket, wat te doen als ie is gevonden verzenden naar geadresseerde of retourneren naar jou.

Na 2 weken kreeg ik weer bericht van TNT, ze betreuren de zaak en het pakje is niet gevonden.
Verder gebeurden er niks meer..

Uit eindelijk na 1 maand en precies 1 week kwam het pakket aan bij de geadresseerde in Notthingham

Mijn ervaring is dus voor zover. Ik ga alleen maar naar een serivcepoint met échte TNT Medewerkers die er verstand van hebben. Postkantoor of hier dus een TNT Servicepoint met een boekenwinkel waar échte
TNT'ers achter de balie staan

[ Bericht 47% gewijzigd door Dionysiou op 09-11-2009 13:14:17 ]
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_74543299
Die H&M gidsen die er morgen zijn, vallen best wel mee.
Heb ze wel eens veel dikker gehad!
  FOK!fotograaf maandag 9 november 2009 @ 16:41:40 #269
73911 ultra_ivo
pi_74545339
quote:
Op maandag 9 november 2009 13:05 schreef Dionysiou het volgende:
Mijn ervaring is dus voor zover. Ik ga alleen maar naar een serivcepoint met échte TNT Medewerkers die er verstand van hebben. Postkantoor of hier dus een TNT Servicepoint met een boekenwinkel waar échte
TNT'ers achter de balie staan
Kun je dat ook aan Koorstra mailen?
  Redactie Frontpage / Sport maandag 9 november 2009 @ 16:44:05 #270
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_74545412
quote:
Dat worden dus belastingpapieren die half uit de brievenbus gaan steken
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 9 november 2009 @ 16:52:17 #271
256787 CHEVHB
Ik besloot dat ik alles kon
pi_74545675
Sand
  FOK!fotograaf maandag 9 november 2009 @ 16:52:37 #272
73911 ultra_ivo
pi_74545689
Of hele zakken belastingpapieren die we in de bosjes terugvinden.
pi_74547589
quote:
Op maandag 9 november 2009 16:44 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Dat worden dus belastingpapieren die half uit de brievenbus gaan steken
Stomme fout van de overheid.
pi_74553757
Gaat om 70 miljoen van 317 miljoen poststukken, belangrijke papieren zullen dus wel gewoon bij TNT blijven. Maarja voor de consument wel weer een achteruitgang...en de overheid staat al zo hoog in het vaandel bij de gemiddelde burger.
pi_74554772
En als het verkeerd word bezorgd, krijgen wij weer de schuld..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')