Busje van pakketdienst hier in me wijk heeft geloof ik nog wel zo'n papiertje achter zn voorruit liggen. Parkeert ook overal en nergens waar 't normaal eik niet mag.quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:10 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
ik dacht dat tnt-ers altijd een ontheffing hadden voor fout parkerenmaar dat is dus ook niet meer?
Ah joh, het kan de volgende keren alleen maar meevallen nuquote:Op zaterdag 7 november 2009 14:18 schreef JMT het volgende:
[..]
Busje van pakketdienst hier in me wijk heeft geloof ik nog wel zo'n papiertje achter zn voorruit liggen. Parkeert ook overal en nergens waar 't normaal eik niet mag.
Verder: vrijdagbezorgers hier ook van die geweldige "Eigen Huis-magazine" als combi-mailing gehad? Heerlijk he.. Eerst vooraf gesmst worden dat de post een half tot een uur later zal zijn, en dan nog 2x zoveel tassen te zien staan in je depot. En dat allemaal voor zo'n blad wat eigenlijk bestemd is voor eigenwoning-bezitters, terwijl er veelal huurders in me wijk zitten... ;/
Plus een kwartaalboekje "voor alle inwoners van 65 jaar en ouder". Tjah, me wijk kent de hoogste populatie senioren van de hele gemeente en nog meer zooi. Hoezo motiverend voor de net vers geworven collega-bezorgers;/
Dat is een nieuw voorstel van de directie. Hun vorige bod was 15% inleveren. Nog ff tegengas geven en we krijgen weer een normale CAO.quote:Op zaterdag 7 november 2009 13:12 schreef Dionysiou het volgende:
Succes allemaal!
Wat lees ik allemaal, voorstel TNT 3,5% loon inleveren?
Dat kan jaquote:
Tsja, in totaal heeft het ongeveer 4 minuten geduurd dat ik stil stond. Moest even snel een gebouw binnen om de post op te halen wat dus fataal was geworden. Ik vind het gewoon zwaar lullig, die politie kan heus wel zien dat er nergens anders plek is en dat ik toch mijn werk moet doen. Maarja, zo is die politie nou eenmaal lekker geld innen en nergens begrip voor hebben, daar kunnen de meeste automobilisten wel over mee praten denk ik.quote:Op zaterdag 7 november 2009 06:28 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Hangt misschien ook wel van de situatie af. Als je alleen 30 sec. een brievenbus hoeft te lichten is dat wel wat anders dan wanneer je ergens een half uur lang moet zijn ofzo.
Stomme politiequote:Op zaterdag 7 november 2009 17:07 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Tsja, in totaal heeft het ongeveer 4 minuten geduurd dat ik stil stond. Moest even snel een gebouw binnen om de post op te halen wat dus fataal was geworden. Ik vind het gewoon zwaar lullig, die politie kan heus wel zien dat er nergens anders plek is en dat ik toch mijn werk moet doen. Maarja, zo is die politie nou eenmaal lekker geld innen en nergens begrip voor hebben, daar kunnen de meeste automobilisten wel over mee praten denk ik.
Mja, dat zei ik alleen de vorige maand ook al ;-)quote:Op zaterdag 7 november 2009 14:23 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ah joh, het kan de volgende keren alleen maar meevallen nu
Kun je dat ook aan Koorstra mailen?quote:Op maandag 9 november 2009 13:05 schreef Dionysiou het volgende:
Mijn ervaring is dus voor zover. Ik ga alleen maar naar een serivcepoint met échte TNT Medewerkers die er verstand van hebben. Postkantoor of hier dus een TNT Servicepoint met een boekenwinkel waar échte
TNT'ers achter de balie staan
Dat worden dus belastingpapieren die half uit de brievenbus gaan stekenquote:Op maandag 9 november 2009 16:23 schreef Deezertje het volgende:
http://www.nos.nl/nosjour(...)091109_tnt_sand.html
Stomme fout van de overheid.quote:Op maandag 9 november 2009 16:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat worden dus belastingpapieren die half uit de brievenbus gaan steken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |