Als je de kassabon hebt + het verzendbewijs denk ik dat je erg sterk staat!
Ik heb in ieder geval ook zoiets gehad!
Had een pakket verstuurd naar het buitenland, Engeland.
Alleen via International Pakket Basis.
Was een vest die ik op eBay had gekocht van Adidas. Maar die voldeed niet aan mijn verwachtingen dus ik mocht de vest retourneren naar de verkoper voor een creditering.
Zo gezegd, zo gedaan.
Geef het pakket aan de balie medewerker van supermarkt de Spar (TNT Servicepoint in een buurtsuper) vervolgens zat ik even te praten met iemand, plakt die gene een nationale tracking number op (dus geen geldig internationaal nummer) en raakt het pakje kwijt.
Ik blijven proberen te traceren met de 3S code en de internationale postcode maar het lukt niet!
Dus ik TNT bellen, sorry meneer! Er is iets fout gegaan dan bij het afleveren van je pakket bij de TNT Servicepoint..

De code die u heeft is alleen voor Nederland, niet voor het buitenland.
Heel onderzoek gestart, kreeg pak papier thuis met een retour envelop. Moest alles invullen, gewicht, kenmerk van het pakket, wanneer verzonden, wat zat erin, waarde, voor wie was het pakket, wat te doen als ie is gevonden verzenden naar geadresseerde of retourneren naar jou.
Na 2 weken kreeg ik weer bericht van TNT, ze betreuren de zaak en het pakje is niet gevonden.
Verder gebeurden er niks meer..
Uit eindelijk na 1 maand en precies 1 week kwam het pakket aan bij de geadresseerde in Notthingham

Mijn ervaring is dus voor zover. Ik ga alleen maar naar een serivcepoint met échte TNT Medewerkers die er verstand van hebben. Postkantoor of hier dus een TNT Servicepoint met een boekenwinkel waar échte
TNT'ers achter de balie staan
[ Bericht 47% gewijzigd door Dionysiou op 09-11-2009 13:14:17 ]
[b]Op
zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.