abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74443667
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 07:11 schreef Dionysiou het volgende:
Ik heb er een van 3 uur, en moet ong. 2 uur sorteren. Zoiets was het.
Als het goed gaat wilt ze me nog 1 wijk geven
Dan ben je niet vroeg klaar, als ze er nog 1 bij wil doen
pi_74447381
Drukke boel hier zeg!
quote:
Op woensdag 4 november 2009 22:27 schreef Nesto het volgende:
HAH, anyone?

[ afbeelding ]

http://www.hillspet.nl/
Dat soort doosjes hah van hills heb ik ook gehad, was wel vorig jaar...het stomme ervan was ook: er zat alleen een bon in voor gratis diervoeding, terwijl het doosje suggereert dat er daadwerkelijk iets in zit. Bij mij kwamen dus ook meerdere mensen verontwaardigd naar buiten: " hallo er zit niks in hoor". Ik: ja dat hoort zo

Heb toen absurd lang over m'n wijken gedaan, had iets van 700 stuks hah, moest wel 6 keer terugfietsen naar het nabrengadres en kon alleen maar kleine rondjes lopen...heb toen ook een foto van m'n fiets helemaal volgestauwd met die dingen gemaakt omdat ik t zo bizar vond staat nog op m'n oude telefoon, eens kijken of ik die foto er nog af kan krijgen
[/quote]
  vrijdag 6 november 2009 @ 11:29:33 #228
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_74447792
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 08:58 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Oh hehe, nou misschien ligt het aan het feit dat ik in een dorp woon Vind die kleine wijkjes wel heel relaxt om weg te lopen.
Hehe, tsja. Die wijk van 1.5 uur is niet zo heel relaxed vind ik. Het is vooral veel fietswerk en je moet zelfs naar een stuk industrieterrein. :/

Ik vind vooral wijken die je met de kar kunt doen leuk. Zoals de wijken bij ons in het centrum. Dat zijn vaak ook wel de meest sociale wijken. Je komt veel mensen tegen, zoals winkeliers en mensen op straat die een vraag hebben ofzo.
Nothing is what it seems
pi_74447964
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 11:16 schreef Ohrpolster. het volgende:
Drukke boel hier zeg!
[..]

Dat soort doosjes hah van hills heb ik ook gehad, was wel vorig jaar...het stomme ervan was ook: er zat alleen een bon in voor gratis diervoeding, terwijl het doosje suggereert dat er daadwerkelijk iets in zit. Bij mij kwamen dus ook meerdere mensen verontwaardigd naar buiten: " hallo er zit niks in hoor". Ik: ja dat hoort zo

Heb toen absurd lang over m'n wijken gedaan, had iets van 700 stuks hah, moest wel 6 keer terugfietsen naar het nabrengadres en kon alleen maar kleine rondjes lopen...heb toen ook een foto van m'n fiets helemaal volgestauwd met die dingen gemaakt omdat ik t zo bizar vond staat nog op m'n oude telefoon, eens kijken of ik die foto er nog af kan krijgen
6 keer? Klinkt niet leuk Foto
  vrijdag 6 november 2009 @ 11:56:47 #230
58318 Nesto
Chef de Production
pi_74448614
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 11:16 schreef Ohrpolster. het volgende:
Drukke boel hier zeg!
[..]

Het enige wat ik er leuk aan vond waren de kinderen die erop af kwamen, die dachten dat het chocoladeletters oid waren. Tot ze het plaatje van die honden en katten zagen

Ohja die dingen waren verpakt als bundel van 40 stuks, met lullige touwtjes eromheen. Als je het niet heel voorzichtig oppakte flikkerden al die gladde doosjes op de grond.
Yeah, "Roundabout" was a pretty cool song, but they spent $500,000 just on the bass. My budget has no bass.
pi_74449531
Oh ik vraag me iets af. Ik heb nu een 8uren contract (di t/m vrij), maar ik doe nu ongeveer 10-11 uur per week. Wanneer worden mensen ontslagen als ze te traag zijn?
pi_74449888
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 12:28 schreef Sapphira het volgende:
Oh ik vraag me iets af. Ik heb nu een 8uren contract (di t/m vrij), maar ik doe nu ongeveer 10-11 uur per week. Wanneer worden mensen ontslagen als ze te traag zijn?

Heb je niet gewoon wijken waar meer tijd voor staat dan 8 uur?
pi_74458591
Morgen -tenzij er veel post is- in opleiding voor een buitenwijk. Ik hoop het eigenlijk niet want ik moet daarnaast ook nog twee grote wijken lopen
pi_74458770
Hopelijk is het weer morgen beetje goed. Heb geen zin om in de regen te lopen.
Soms heb je van die momenten waar je niet meer weet wat je hoort te weten zoals je naam.
  vrijdag 6 november 2009 @ 17:27:14 #235
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74459697
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 16:48 schreef xxiessiexx het volgende:
Morgen -tenzij er veel post is- in opleiding voor een buitenwijk. Ik hoop het eigenlijk niet want ik moet daarnaast ook nog twee grote wijken lopen
Wat doen ze je aan?

Vast die nieuwe gozer met z'n dure pimp postfiets die geen buitenwijk wilt
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_74460164
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 17:27 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Wat doen ze je aan?

Vast die nieuwe gozer met z'n dure pimp postfiets die geen buitenwijk wilt
Voor zover ik begreep hoefde ik alleen in te vallen omdat diegene ziek/op vakantie was (die de wijk normaal loopt), ze willen hem mij leren onder het mom "kennis uitbreiden".
  vrijdag 6 november 2009 @ 17:52:04 #237
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74460484
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 17:42 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Voor zover ik begreep hoefde ik alleen in te vallen omdat diegene ziek/op vakantie was (die de wijk normaal loopt), ze willen hem mij leren onder het mom "kennis uitbreiden".
Heel interessant, maar toch een zwakke reden
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_74460518
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 17:52 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Heel interessant, maar toch een zwakke reden
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 6 november 2009 @ 18:01:56 #239
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_74460781
Ik lees net dat toekomst VBG bij ons over de kerst heengetild is. Is maar goed ook trouwens. Anders was het denk ik gedeeltelijk mis gegaan
Altijd onderweg naar het avontuur
  FOK!fotograaf vrijdag 6 november 2009 @ 18:49:09 #240
73911 ultra_ivo
pi_74462227
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 18:01 schreef Peterselieman het volgende:
Ik lees net dat toekomst VBG bij ons over de kerst heengetild is.
Bij ons ook al.
pi_74463128
Misschien domme vraag, maar wat betekend VBG?
Soms heb je van die momenten waar je niet meer weet wat je hoort te weten zoals je naam.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 6 november 2009 @ 19:20:30 #242
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_74463232
VBG staat voor voorbereidingsgebied
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_74467201
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 11:34 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

6 keer? Klinkt niet leuk Foto
Nee was ook niet leuk, ja toen ik klaar was en m'n uren ging schrijven wel (qua gewicht viel het wel erg mee trouwens, maar het formaat was gewoon verre van praktisch). Kan maandag wel even kijken naar m'n oude foon en of ik die foto op m'n laptop kan krijgen
pi_74474359
Leuk begin van het weekend zeg, vandaag mocht ik mijn eerste bekeuring in ontvangst nemen wegens fout parkeren. Aangezien er nergens anders plek was, zowel niet op de parkeerplaatsen als op de stoep, besloot ik de wagen naast het fietspad te zetten. Ik zie heel vaak auto`s in de stad die hetzelfde doen en al het verkeer kon er nog makkelijk langs. Jammer genoeg vond ik dit keer dus een mooi geel briefje onder mijn ruitenwisser.

De eerste keer dat ik meereed met een collega vertelde hij me dat TNT de bekeuring betaald als er geen andere mogelijkheid is om te parkeren, dat was dus ook in deze situatie het geval. Daarom heb ik ook meteen het gele briefje afgegeven aan de teamleider en die zei dat we er nog wel verder over praten wanneer de bekeuring binnen is. Heeft er hier iemand wel eens een bekeuring ontvangen wegens fout parkeren, zo ja, heeft TNT deze voor jou vergoed?
Tok.
pi_74474373
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 01:08 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Leuk begin van het weekend zeg, vandaag mocht ik mijn eerste bekeuring in ontvangst nemen wegens fout parkeren. Aangezien er nergens anders plek was, zowel niet op de parkeerplaatsen als op de stoep, besloot ik de wagen naast het fietspad te zetten. Ik zie heel vaak auto`s in de stad die hetzelfde doen en al het verkeer kon er nog makkelijk langs. Jammer genoeg vond ik dit keer dus een mooi geel briefje onder mijn ruitenwisser.

De eerste keer dat ik meereed met een collega vertelde hij me dat TNT de bekeuring betaald als er geen andere mogelijkheid is om te parkeren, dat was dus ook in deze situatie het geval. Daarom heb ik ook meteen het gele briefje afgegeven aan de teamleider en die zei dat we er nog wel verder over praten wanneer de bekeuring binnen is. Heeft er hier iemand wel eens een bekeuring ontvangen wegens fout parkeren, zo ja, heeft TNT deze voor jou vergoed?
ik dacht dat tnt-ers altijd een ontheffing hadden voor fout parkeren maar dat is dus ook niet meer?
  zaterdag 7 november 2009 @ 06:28:53 #246
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_74476301
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 01:10 schreef nicknicknickname het volgende:

[..]

ik dacht dat tnt-ers altijd een ontheffing hadden voor fout parkeren maar dat is dus ook niet meer?
Dat dacht ik ook. Hangt misschien ook wel van de situatie af. Als je alleen 30 sec. een brievenbus hoeft te lichten is dat wel wat anders dan wanneer je ergens een half uur lang moet zijn ofzo.
Nothing is what it seems
pi_74476665
Even douchen en dan weer op de fiets de berg op, richting depot. HIEPHOI
En m'n spatbord is kaduuk
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_74476669
Er zit een slag in me achterwiel, maar ik fiets gewoon door...
pi_74476703
Tja, wat moet je anders he
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
  zaterdag 7 november 2009 @ 13:12:24 #250
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74479822
Succes allemaal!

Wat lees ik allemaal, voorstel TNT 3,5% loon inleveren?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')