abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74045941

Linkje naar grote achtergrond

[ Bericht 42% gewijzigd door DX11 op 25-10-2009 16:19:46 ]
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  zondag 25 oktober 2009 @ 16:18:38 #2
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_74046173
Uncharted 2


Maar wat is online matchmaking verneukt. Ben je 4 minuten aan het wachten voordat je een co-op potje kan beginnen ... maar dan speel je eindelijk: als er één speler weggaat stopt de rest ook meteen en is al je progress verloren. Ik heb nou al twee keer gehad dat ik gewoon niet door kon spelen omdat een volgend scripted-event niet gebeurde. Waarschijnlijk omdat de laatste vijand ergens buiten bereik spawnde.


Het is dat online echt de moeite waard is, anders had ik gezegd fuck it.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_74046336
Uitgespeeld

De moeite waard
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 25 oktober 2009 @ 17:48:25 #4
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_74048846
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 15:25 schreef Athlon_2o0o het volgende:

[..]

Echt? Jezus, wat zonde.
Zo erg is het nou ook weer niet
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
pi_74048968
Uncharted 2 .

Ik blijf me erover verbazen hoe mooi het eruit ziet .
pi_74049197
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_74053281
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 18:03 schreef Cyberia18 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chapter 17:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 25 oktober 2009 @ 20:47:27 #8
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_74055503
Vandaag uitgespeeld op hard en ik ben direct op Crushing verder gegaan. Ik zit nu al weer in chapter 19

Zware spoilers ahead
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
btw, ik had vandaag een stapel aan problemen met UC2. Ik kwam tot 3x toe buiten de game wereld terecht en hij liep 2x vast...

[ Bericht 6% gewijzigd door Moe_Szyslak op 25-10-2009 21:36:06 ]
PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
  zondag 25 oktober 2009 @ 22:31:58 #9
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_74061867
Dat gedeelte met
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.......
pi_74062085
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 22:31 schreef Black-Hole het volgende:
Dat gedeelte met
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.......
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  zondag 25 oktober 2009 @ 22:39:31 #11
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_74062175
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 22:37 schreef delano.888 het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee is al een stukje verder, dacht chapter 20 of 21
pi_74062396
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 22:39 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

Nee is al een stukje verder, dacht chapter 20 of 21
Ah sorry, ben nog niet zo ver, dacht al dat viel toch wel mee
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_74064219
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 15:25 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Echt? Jezus, wat zonde.
Waarom? Uncharted in het Nederlands spelen is fail. Wellicht zelfs epic fail. Speel het dan met Engelse subs ofzo

Verder is het stukje met die auto in de steeg echt héél erg makkelijk IMHO
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_74064829
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 22:39 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

Nee is al een stukje verder, dacht chapter 20 of 21
Ben ik inmiddels voorbij alleen wees even wat concreter.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  FOK!Fotograaf maandag 26 oktober 2009 @ 00:18:44 #15
159915 -Menn0-
MNO
pi_74065574
Zo maar weer even verder gamen
,,/
pi_74065758
Jammer dat ik tentamens heb en van mezelf niet mag spelen
"Those unforgettable days, for them I live"
  maandag 26 oktober 2009 @ 00:47:43 #17
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_74066255
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 23:33 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Waarom? Uncharted in het Nederlands spelen is fail. Wellicht zelfs epic fail. Speel het dan met Engelse subs ofzo
Ik vind het leuk, sorry Ik heb honderden Engelse boeken gelezen maar met een Nederlands boek kan ik me toch altijd nét een beetje meer inleven, zo ook met games. En de vertalingen zijn prima, ik lig dubbel als er iemand weer een hartstochtelijk 'godverdomme' laat vallen
Ook geen sig dus
pi_74066554
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 23:33 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Waarom? Uncharted in het Nederlands spelen is fail. Wellicht zelfs epic fail. Speel het dan met Engelse subs ofzo

Verder is het stukje met die auto in de steeg echt héél erg makkelijk IMHO
Ik speel ook eerst in het Engels, maar de tweede of derde run in het Nederlands is wel grappig.
  FOK!Fotograaf maandag 26 oktober 2009 @ 01:58:04 #19
159915 -Menn0-
MNO
pi_74067097
Ben nu bij Chapter 22
,,/
  maandag 26 oktober 2009 @ 08:01:37 #20
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_74067976
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 23:50 schreef Cyberia18 het volgende:

Ben ik inmiddels voorbij alleen wees even wat concreter.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee loop niet vast, het is alleen een irritant stuk, heel vaak doodgegaan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 26 oktober 2009 @ 08:05:07 #21
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_74068000
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 01:04 schreef Athlon_2o0o het volgende:

[..]

Ik speel ook eerst in het Engels, maar de tweede of derde run in het Nederlands is wel grappig.
Ja Chloey had ook al een mooie opmerking dat ze niet ging zwemmen omdat Nathan alleen maar een nat t-shirt van haar wilde zien
pi_74074379
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 08:01 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

Nee loop niet vast, het is alleen een irritant stuk, heel vaak doodgegaan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
edit: Nevermind ook. Ik interpreteerde je reactie volledig verkeerd.
pi_74074450
tvp
pi_74074578
hoeveel chapters zijn er eigenlijk? En wordt 't spel nog erg moeilijk? Ik vind 't tot nu toe(chapter7) wel goed te doen op hard, maar ben eigenlijk maar meer een casual gamer
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_74074909
26. Ben nu bij chapter 24 en op een paar pittige momenten na is het goed te doen. Het is nou niet dat ik de neiging heb gehad om m'n controller te breken, dat absoluut niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')