SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo erg is het nou ook weer nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:03 schreef Cyberia18 het volgende:Chapter 17:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.btw, ik had vandaag een stapel aan problemen met UC2. Ik kwam tot 3x toe buiten de game wereld terecht en hij liep 2x vast...
[ Bericht 6% gewijzigd door Moe_Szyslak op 25-10-2009 21:36:06 ]PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt........![]()
quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:31 schreef Black-Hole het volgende:
Dat gedeelte metSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt........SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:37 schreef delano.888 het volgende:
[..]Nee is al een stukje verder, dacht chapter 20 of 21SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah sorry, ben nog niet zo ver, dacht al dat viel toch wel meequote:Op zondag 25 oktober 2009 22:39 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Nee is al een stukje verder, dacht chapter 20 of 21
Waarom? Uncharted in het Nederlands spelen is fail. Wellicht zelfs epic fail. Speel het dan met Engelse subs ofzoquote:Op zondag 25 oktober 2009 15:25 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Echt? Jezus, wat zonde.
Ben ik inmiddels voorbij alleen wees even wat concreter.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:39 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Nee is al een stukje verder, dacht chapter 20 of 21
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het leuk, sorryquote:Op zondag 25 oktober 2009 23:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Waarom? Uncharted in het Nederlands spelen is fail. Wellicht zelfs epic fail. Speel het dan met Engelse subs ofzo![]()
Ik speel ook eerst in het Engels, maar de tweede of derde run in het Nederlands is wel grappig.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Waarom? Uncharted in het Nederlands spelen is fail. Wellicht zelfs epic fail. Speel het dan met Engelse subs ofzo![]()
Verder is het stukje met die auto in de steeg echt héél erg makkelijk IMHO
quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Ben ik inmiddels voorbij alleen wees even wat concreter.Nee loop niet vast, het is alleen een irritant stuk, heel vaak doodgegaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja Chloey had ook al een mooie opmerking dat ze niet ging zwemmen omdat Nathan alleen maar een nat t-shirt van haar wilde zienquote:Op maandag 26 oktober 2009 01:04 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ik speel ook eerst in het Engels, maar de tweede of derde run in het Nederlands is wel grappig.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 08:01 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Nee loop niet vast, het is alleen een irritant stuk, heel vaak doodgegaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: Nevermind ook. Ik interpreteerde je reactie volledig verkeerd.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |