abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74103955
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 10:28 schreef Poppejans het volgende:
Wat ik wel vaker lees is urine controle, doen sommige vk's dat standaard/ eens in de zoveel tijd?
Mijn urine is nog nooit gecontroleerd
Ik hoef dat ook nooit. En ik loop bij de gyn.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 10:43:20 #227
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_74103999
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 09:29 schreef DJRandall het volgende:

[..]

Dat heb jij lang volgehouden zeg! Wouw!
Ik vind het eigenlijk best grappig dat iemand het altijd heeft over volhouden. Bij mij was het niet echt volhouden om door te gaan, maar het steeds zo jammer vinden om te 'moeten stoppen'. Jessai heeft zelfs tot een paar weken voor zijn vierde verjaardag nog dagelijks bij mij gedronken. We vonden het beiden zo erg om af te moeten bouwen, maar gevoelsmatig klopte het gewoon neit voor mij om een kind BV te geven dat al op de basisschool zat. Vandaar... Bij Junah ben ik gestopt omdat het zo'n pijn deed (ik was zwanger van Ayden, gek genoeg kon ik toen ik zwanger was van Junah wel probleemloos BV doorgeven, maar bij de vorige zwangerschap deed het me zo'n pijn )
Junah vindt het nog steeds heel erg jammer dat ze niet meer bij me mag drinken. Ze is notabene ruim 5 Ze vroeg laatst al of ze straks niet met de baby mee mag drinken. En dan niet snappen dat ik dat geen goed plan vind

Vervelend dat je zo'n slechte nacht hebt gehad, dat gevoel dat mijn organen eruit barsten herken ik wel van mijn maag. Het lijkt of daar totaal geen plek voor is. Wat ik zelf heel erg fijn vind voor de rug is slapen met een hittekussentje. Iedereen kent die kussentjes met kersenpit denk ik wel, maar ik heb er zelf eentje die is gevuld met lijnzaad, dat is veel zachter en ligt lekkerder. (kun je bestellen op internet, ik wil wel een link plaatsen als iemand er belang bij heeft)
pi_74104132
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 10:43 schreef Tan het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk best grappig dat iemand het altijd heeft over volhouden. Bij mij was het niet echt volhouden om door te gaan, maar het steeds zo jammer vinden om te 'moeten stoppen'. Jessai heeft zelfs tot een paar weken voor zijn vierde verjaardag nog dagelijks bij mij gedronken. We vonden het beiden zo erg om af te moeten bouwen, maar gevoelsmatig klopte het gewoon neit voor mij om een kind BV te geven dat al op de basisschool zat. Vandaar... Bij Junah ben ik gestopt omdat het zo'n pijn deed (ik was zwanger van Ayden, gek genoeg kon ik toen ik zwanger was van Junah wel probleemloos BV doorgeven, maar bij de vorige zwangerschap deed het me zo'n pijn )
Junah vindt het nog steeds heel erg jammer dat ze niet meer bij me mag drinken. Ze is notabene ruim 5 Ze vroeg laatst al of ze straks niet met de baby mee mag drinken. En dan niet snappen dat ik dat geen goed plan vind

Vervelend dat je zo'n slechte nacht hebt gehad, dat gevoel dat mijn organen eruit barsten herken ik wel van mijn maag. Het lijkt of daar totaal geen plek voor is. Wat ik zelf heel erg fijn vind voor de rug is slapen met een hittekussentje. Iedereen kent die kussentjes met kersenpit denk ik wel, maar ik heb er zelf eentje die is gevuld met lijnzaad, dat is veel zachter en ligt lekkerder. (kun je bestellen op internet, ik wil wel een link plaatsen als iemand er belang bij heeft)
Volhouden is dan inderdaad een verkeerde keuze. Laten we zeggen dat ik het knap vind, omdat ik niet goed weet of borstvoeding bij mij zou passen. Heb er gewoon respect voor dat het kan!
En slapen met hittezakken, doe ik elke nacht, dat is heerlijk ja!
pi_74104143
Sinds vanochtend negen uur hier iets wat toch wel verdacht veel op weeen lijken... om de ongeveer zes minuten, houdt ongeveer 40 seconden aan... Straks even overleggen met de vlos wat nu te doen met de afspraak vanmiddag....
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 10:50:05 #230
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_74104198
Thnx BJ, da's wel duidelijke info! En ik hou wel van simpele tatoeages hoor, kan juist érg mooi staan En succes met de slaapkamer, rustigaan he?

DJRandall, linkje zou je door moeten sturen naar mijn post in een grote buikentopic uit het verleden, maar voor jou doe ik 'm wel ff rechtstreeks naar de pic dan

Thnx, Amarante En ik vind outline-werk ook waanzinnig mooi (en mijn andere 2 zijn klein en zwart hoor ).. Die op mijn been is alleen mijn masterpiece en omdat de betekenis nog bijzonderder was dan bij die andere 2 is die zo volstrekt anders als de andere 2

Davinia en Claudia, dat is dus duidelijk Had al wel bedacht dat het verder niet zo veel betekende (mijn lief begon al helemaal opgewonden rond te springen toen ik het zei, hij dacht echt dat de baby dan snel gaat komen), maar dat een kind ook weer kan ont-indalen is nieuw voor mij, thnx

Poppejans, bij mij moet er sinds afgelopen controle urine mee (nu wel elke afspraak), daarvoor is dat alleen bij mijn eerste afspraak gecheckt. Succes bij de VK!

Lijnloos, jeej, mooie sticker voor jou! Ennuhm, qua tatoeages: gewoon de tijd nemen, komt vanzelf als het past

En Vlindur, jouw katten hebben de kuren van die van Twinkly overgenomen ofzo Lekker zeg, hun het naar binnen slepen en jij vervolgens op jacht moeten
3!
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 10:51:47 #231
95408 Incantrix
pi_74104251
Heej Rubey, dát zou nog eens mooi zijn! Ik doe duimen en voor jou! Zet 'm op!!
3!
pi_74104312
Rubey You go girl!

Inca: de verwijzing naar het andere topic werkt wel, maar krijg een x-je bij je plaatje. Ook je nieuwe link werkt niet, maar bij lief wel, dus zal straks thuis eens kijken. Ligt aan mijn pc dus!
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 10:55:49 #233
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_74104340
Hé Rubey! Wat goed, ik hoop voor je dat het goed doorzet
  † In Memoriam † dinsdag 27 oktober 2009 @ 10:57:44 #234
43556 miss_dynastie
pi_74104386
Go Rubey
pi_74104468
Rubey! You go Girl!

Inca, ja, maar het is dus niet zeker of de katten hem binnen hebben gehaald, hij mankeerde niks toen we nm vonden, meestal issie dan toch al wat gehavend Stom is het wel!
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 11:03:26 #236
95408 Incantrix
pi_74104558
DJ: oow, haha, dat kan ook nog idd

En Vlindur, dat kan natuurlijk ook (ik probeerde optie 2 maan een beetje te negeren, op een muizenprobleem zit je nog véél minder te wachten )
3!
pi_74104683
ja idd.. Een muizenplaag Dat mag niet hoor!
pi_74104763
Jeuj nog 2 ons en ik ben 20 kilo aangekomen . Hoe doe je dat 7 kilo?
Maarre ik ga toch maar die griepprik doen, ben nogal bevattelijk voor al die berichten in de media, merk ik. Het liefst sluit ik mn zoontje ook op, maar dat gaat wat ver geloof ik .
pi_74104832
20 kilo? Wanneer ben je uitgerekend?

Ik moet nog 9 weken en ben nu zo'n 8 aangekomen. Dat kan dus ook nog wel flink meer worden..
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 11:13:28 #240
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_74104858
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 11:07 schreef Vlindur het volgende:
ja idd.. Een muizenplaag Dat mag niet hoor!
Wij hebben ook vaak last van muizen We hebben ontdekt dat een muizenval met hazelnootpasta beter werkt dan een stukje kaas. Ik vind het vervelend om die beesten koelbloedig te vermoorden, maar ik hoef ze gewoon niet in huis.

En DJRandall, wat bedoel je eigenlijk met er wel of niet een type voor zijn (qua borstvoeding geven dus?). De oudste heeft bij mij nagenoeg alleen de fles gekregen, de rest borstvoeding, maar ik voel me niet echt een type voor borst of fles, heb alleen gemerkt dat ik de borst wel makkelijker/handiger vond en de voordelen voor mij niet opwegen tegen de nadelen. Dus in die zin ben ik dan wel meer een borstvoedingstype. Of bedoel je meer dat je niet weet of je het prettig gaat vinden dat 'gelurk aan je lijf'
pi_74104919
Ben 1 dec. uitgerekend, precies 35 weken vandaag, vorige zwangerschap ook 25 kilo aangekomen, maar daar zat heel veel vocht bij, ben bang dat het nu vooral vet is.
Denk dat je er aanleg voor moet hebben , 8 kilo is ook heel netjes zeg.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 11:16:38 #242
57497 happyme28
I'm so happy
pi_74104942
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 09:22 schreef Incantrix het volgende:
Moet je nog tot laat vandaag?
Ik werk 'gewoon' full-time dus dagelijks van 8 tot half 5. Is goed te doen hoor.

Ik moet trouwens donderdag die suikertest doen. En dan mag ik tot half 11 niets eten en alleen een beetje water drinken Bah! Maar ben wel blij dat ze het testen, want ik ben op een of andere manier nogal huiverig ervoor.

Hier inmiddels 9 kilo aangekomen, dus ik vrees ook het ergste... doe op zich weinig geks, maar mijn lichaam kan gewoon echt niet tegen koolhydraten maar die kan ik nu moeilijk skippen

Rubey, jaaaaa activiteit ik hoop voor je dat het doorzet meis!
pi_74105028
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 11:12 schreef Vlindur het volgende:
20 kilo? Wanneer ben je uitgerekend?

Ik moet nog 9 weken en ben nu zo'n 8 aangekomen. Dat kan dus ook nog wel flink meer worden..
huh je ticker zegt nog maar 6 dagen, ik dacht al, de 20 kilo ga je niet meer halen heur.
pi_74105050
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 11:13 schreef Tan het volgende:

[..]
En DJRandall, wat bedoel je eigenlijk met er wel of niet een type voor zijn (qua borstvoeding geven dus?). De oudste heeft bij mij nagenoeg alleen de fles gekregen, de rest borstvoeding, maar ik voel me niet echt een type voor borst of fles, heb alleen gemerkt dat ik de borst wel makkelijker/handiger vond en de voordelen voor mij niet opwegen tegen de nadelen. Dus in die zin ben ik dan wel meer een borstvoedingstype. Of bedoel je meer dat je niet weet of je het prettig gaat vinden dat 'gelurk aan je lijf'
Dat gelurk inderdaad, bovendien weet ik niet of ik het makkelijker vindt. Ik denk dat de voedingen (en in het begin zeker 's nachts) me gaan opbreken. Het is niet dat ik niet wil, maar ik heb gewoon door mijn ziekte ook wat meer rust nodig. En dan lijkt het geven van borstvoeding een enorm opstakel.

Ik wil het wel gewoon gaan proberen hoor. Ik ben van mening dat ik niet kan zeggen dat het niets voor me is, als ik het niet geprobeerd heb. Misschien een combi van borstvoeding en flesvoeding.
Ik vind het mooi om te zien dat het bij sommige mensen zo 'natuurlijk' gaat. Zoals jij het vertelt, klinkt het zoveel mooier dan het beeld dat ik dus in mijn hoofd heb. Goed bezig dus!
pi_74105478
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 11:19 schreef Mone het volgende:

[..]

huh je ticker zegt nog maar 6 dagen, ik dacht al, de 20 kilo ga je niet meer halen heur.
Ticker is weer gemaakt. Is al de 2e keer dat ie op hol slaat
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 11:34:02 #246
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74105480
jeeeej Rubey; ik hoop voor je dat er serieus actie optreedt!

Mijn VK's doen bij elke controle (geloof vanaf 20 weken ongeveer) elke keer een urinecontrole; puur ff een stickje erin en klaar.

En onze slaapkamer en kledingkamer zijn weer schoon... twijfel nog of ik nog even een doekje door de babykamer ga halen of dat ik dat voor een andere dag bewaar...
misschien dat ik vanmiddag nog wel een bezoekje aan de kapper ga brengen ofzo... maar eens ff kijken.

en aankomen... zit nu rond de 11-12 kg, bij bijna 31 weken.... geloof dat dat niet extreem is, gezien mijn BMI. (geloof dat het advies was tussen de 12 en 18 kg aankomen ).
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_74105506
Fijn dat meerdere dames een goede nacht weer hebben gehad!

Rubey zet hem op

Luna hoe was de controle?

freecell een nieuw huis gefeliciteerd lijkt me een lastige tijd om te verhuizen!

en ik heb de posten van incantrix wel gelezen maar niks onthouden begint dat nu al nee toch hoop dat ik niet nog meer belangrijks heb gemist

vandaag zelf bij de huisarts geweest, heb toch zetpillen gekregen tegen het spugen en toch wel een beetje op mn kop gehad omdat ik minder binnenhield aan vocht wat ik zelf dacht. Ik moest in ieder geval meteen bellen als ik me slechter ging voelen, als de zetpillen nu niks gingen doen moest ik het zeker ook donderdag aan de gyn voorleggen!
pi_74105610
Natuurlijk Niels wat ben je een mooi mannetje
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 11:47:12 #249
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74105925
Oeh, rubey! you go girl!

Vlindur, ieks een muis! doodeng! Wel fijn dat de vloerbedekking er is! Onze sierrand is er nog steeds niet, en ik begin het zo langzamerhand wel op mn heupen te krijgen. Ik wil die kamer klaar hebben, dan kan Eli er aan gaan wennen. Grmbl! En volgens mens-en-gezondheid zit je met 30weken op ongeveer 75% van je totale gewichtstoename. Dus nu +8 geeft +12 aan het eind, prima toch? (behalve als je als een gek vocht gaat vasthouden, maar dat is er ook zo weer af, dus dat telt dan stiekem niet, vind ik)

Lijnloos,wat fijn, een hele mooie sticker voor jou!

Happy, hebben ze een aanleiding voor die suikertest? Lijkt me best eng, tenminste het vooruitzicht als er slechte resultaten uitkomen

Freubelmuts, hopelijk werken de zetpillen!

Ben net naar een potentiële gastouder geweest voor madammeke (kdv heeft niet meteen plek als wij dat willen), en ik heb een beetje dubbel gevoel irritant...
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_74106069
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 11:47 schreef DaviniaHR het volgende:

Ben net naar een potentiële gastouder geweest voor madammeke (kdv heeft niet meteen plek als wij dat willen), en ik heb een beetje dubbel gevoel irritant...
Bij twijfel niet doen, laat ze maar een ander zoeken. Een goed gevoel is toch het beste
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')