Scott +1quote:
skittelman +1quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:17 schreef skittelman het volgende:
Californication, David Duchovny Hank Moody
En Californicatrion natuurlijkquote:
uber lelijk maarquote:Op maandag 26 oktober 2009 11:23 schreef nightcowboy het volgende:
ford mondeo?
yepquote:
Scott +1quote:
Je bent te traagquote:
Ik hou het graag spannend.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:46 schreef skittelman het volgende:
[..]
je lijkt ScottTracy wel, die is ook zo traag met vragen stellen
quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:48 schreef barney74 het volgende:
skagerrak dan
roep nu maar een leuke vraagquote:Op maandag 26 oktober 2009 11:50 schreef barney74 het volgende:
ik riep dit ook maar omdat tom me voor was met kattegat
Doe eens niet zo ongeduldig jij.quote:
tt +1 , dit antwoord vond ik in eerste instantie al goed genoeg, maar had toegezegd iedereen een kans te geven (het is voor de meeste mensen moeilijk om aardig te blijven bij (plotselinge) rijkdom/succes)quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:00 schreef tomtomaat het volgende:
Je moet mentaal sterk zijn om bepaalde dingen aan te kunnen (b.v. beroemd zijn, plotselinge rijkdom)
banaantjeEE +1quote:
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |