ik leg het niet nog 1x uit , en het zijn er 4 .quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:59 schreef PjotrXII het volgende:
100 Abbo's op 3 amateuristische kutfilmpjes.. Krijg jr krat bier ts?
Lief blijven eikel.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:07 schreef L095 het volgende:
[..]
ik leg het niet nog 1x uit , en het zijn er 4 .
afwijking ofzo?
gekregen van me ouders xd.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:16 schreef heavyyield het volgende:
wat een bagger zeg, nu snap ik waarom ze niet willen dat je meer filmpjes maakt![]()
Nee nu serieus, je moet gewoon wat muziek op je kanaal zetten of idd klonen aanmaken. Helaas liet je je door je ouders en je mentor tot een quotum pushen (waardoor ze sowieso hebben gewonnen, ze doen het later gewoon nog een keer). Heb je die camera gekregen of zelf gekocht? Anders koop je er toch één voor je verjaardag.
als je had gelezen wist je waarom die bagger filmpjes erop stonden.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:16 schreef Haantjedevoorste het volgende:
Kom op zeg, wat een onzin! Het zijn kutfilmpjes, waarom zou je daar een abonnement op willen?!
Heb het gelezen, slecht excuus.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:18 schreef L095 het volgende:
[..]
als je had gelezen wist je waarom die bagger filmpjes erop stonden.
da's jouw mening.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:19 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Heb het gelezen, slecht excuus.
Om die mentor te naaienquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:16 schreef Haantjedevoorste het volgende:
Kom op zeg, wat een onzin! Het zijn kutfilmpjes, waarom zou je daar een abonnement op willen?!
ze slaan nergens op xdquote:
Ik vind het een kansloze missie, maar bedankt voor die filmpjesquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:26 schreef L095 het volgende:
[..]
ze slaan nergens op xd
maar omdat me camerabij de bewerker ligt kon ik deze weddenschap amper winen.
dus maakte ik maar domme filmpjes in de hoop op veel abonee's
Ik heb je topique op zijn minst bij 5 userts onder de aandacht gebracht.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:31 schreef L095 het volgende:
[..]
hij trekt ook meisjes voor![]()
maar zolang ik de 100 niet haal verlies ik nog steeds.
Wat geeft het nou? Zelfs al zou het om een grap gaan.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:16 schreef Haantjedevoorste het volgende:
ik heb zo'n gevoel dat als ik nog 1,5 week de tijd heb.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik vind het een kansloze missie, maar bedankt voor die filmpjes
neeeee , maar als ze mij camera afpakken dan kan ik niet veel meer he ?quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:43 schreef BlueMage het volgende:
Wat ben je voor slappeling als je dat zo maar toelaat dat je ouders + leraar je hobby afpakken.
Ben je een turk?quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:50 schreef L095 het volgende:
[..]
neeeee , maar als ze mij camera afpakken dan kan ik niet veel meer he ?
Film je toch met je telefoon? Veel verschil zal 't niet maken.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:50 schreef L095 het volgende:
[..]
neeeee , maar als ze mij camera afpakken dan kan ik niet veel meer he ?
ik beneen natuurtalentquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:57 schreef versabommie het volgende:Ik kijk net pas die drie paintfilmpjes
Pixar eat your heart out!
de kwaliteit maakt zeker veel uit.quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:01 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Film je toch met je telefoon? Veel verschil zal 't niet maken.
Wat is de stand?quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:01 schreef L095 het volgende:
[..]
ik beneen natuurtalent![]()
![]()
![]()
ik krijg niet veel abonnementen er meer bij
Met mij erbij 40 abonnees.quote:
bla bla blaquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Met mij erbij 40 abonnees.![]()
Kom op, dude, heb je een webcam??
Sowieso een beetje dom om je camera aan die bewerker te geven he... Voortaan het materiaal op een DVD ofzo zetten, dan kun je intussen doorgaan met filmen. Had je nu dus al een trailer kunnen maken oid.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:14 schreef L095 het volgende:
[..]
voeg me anders ff op msn toe kennen we praten.
l095-lesley@live.nl
Voeg mij anders even toe. Ik zit al klaar in m'n onderbroek.quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:14 schreef L095 het volgende:
[..]
l095-lesley@live.nl
Da's ook een beetje dom, je MSN adres op een forum zetten.quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:14 schreef L095 het volgende:
[..]
gewijzigdquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Da's ook een beetje dom, je MSN adres op een forum zetten.![]()
Je kunt alles dat je kwijt wilt gewoon hier melden hoor, mijn MSN is privé
Eh... is het de eerste keer dat hij iets voor je bewerkt?quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:19 schreef L095 het volgende:
[..]
gewijzigd, en ja btw de bewerker had wel een sd cart reader maar wou dus de hele camera erbij bla bla.
stom gedoe xd.
Dude, ik zou er niet van uit gaan dat je die camera nog terugziet hoor.quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:24 schreef L095 het volgende:
nope , hij deed het via zijn laptop en deed zijn laptop dicht en sloeg zijn scherm kapot xd.
had die dus ietsje langer nodig en nu is die in syrie naar zijn geboorteland xd
dus de camera haal ik morgen op na school.
en dan vraag ik iemand anders .
ik ben 14 xdquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:27 schreef Rapaille het volgende:
Volgens mij is dit gelul, en gaat het gewoon om een krat bier ofzo. Toch gun ik je wel een krat bier, dus zal subscriben
huhquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:29 schreef Rapaille het volgende:
WTF:
Het gaat blijkbaar goed, of youtube heeft weinig Directors uit Nederland![]()
10 - Most Subscribed (This Month) - Directors - Netherlands
helpen met ?quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:34 schreef PinkCake het volgende:
TS, je kunt met een simpele digitale camera al filmen. Of inderdaad met je webcam en laptop. Of Windows Movie Maker, simpel zat.
Maar ja, ik zal je ook maar even helpen dan.
dankjewel , 44 subs!!quote:
Kom nou maar met wat leuks, anders haken we allemaal op de één na laatste dag af.quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:43 schreef L095 het volgende:
ik heb nu steeds meer hoop dat ik dit zeker haal !!
Ik heb tog geen camera....quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kom nou maar met wat leuks, anders haken we allemaal op de één na laatste dag af.
Telefoon? Webcam?quote:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:08 schreef Nemephis het volgende:
Nou ben heb ook een abbo.. .verwacht binnenkort wel de beste video die ooit op Joeptjoep heeft gestaan natuurlijk.
Doe maar niet.quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:47 schreef L095 het volgende:
[..]
gwn een tribute filmpje aan 2pac ofzo?
met plaatjes erin?
DoGy geeft je doggiestijl.quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:15 schreef Maraca het volgende:
Whehe.. die Turkse rapper.. toevallig deze?
!
Enne op welke school zit je?
Zegt me helemaal niks.. Maar ben ook niet zo van de rapmuziekquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:18 schreef L095 het volgende:
[..]
DoGy geeft je doggiestijl.
nee , zoek maar op AC penn connection .
DoGy woont achter AC
AC hebben we een docu over gemaakt.
woon je ook in hengeloquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zegt me helemaal niks.. Maar ben ook niet zo van de rapmuziek![]()
Toch ben ik wel heel erg benieuwd op welke school je zit.. misschien ken ik je mentor wel
Waar FOK! al niet goed voor is.quote:
Ik hoop eerlijk gezegd dat die mentor wist dat 100 veel gevraagd is.quote:
#84 - Meest bekeken (Vandaag) - Regisseursquote:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
#84 - Meest bekeken (Vandaag) - Regisseurs
Ah, zat zelf op Twickelquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:32 schreef L095 het volgende:
Grundel.
jw![]()
VMBO word maar op 1 grundel gegeven als je in 2e zit.
dus ik denk dat je wel weet welke grundel.
Puick plan. L095, film de reactie van je docent!quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik hoop eerlijk gezegd dat die mentor wist dat 100 veel gevraagd is.
En dat TS dan zo heul aankomt van; 100 leden, bitch.
En dat TS dat dan niet vergeet te filmen.
je mag niet in de les filmen xd?quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Puick plan. L095, film de reactie van je docent!
dan heb ik zijn plaatsje wel gewezen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:03 schreef Chanel5 het volgende:
Dat moet toch helemaal goedkomen met die 100 abo's?
Die mentor
Hou ik je aanquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:08 schreef L095 het volgende:
[..]
dan heb ik zijn plaatsje wel gewezen.
en heb ik mezelf ook bewezen dat ik het konxd.
toch met jullie![]()
daarom ga ik een bedankje als video maken
zo zijn ze..quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:11 schreef Stewardess het volgende:
waarom zou jij uberhaupt niet mogen filmen wat een onzin.. en hoezo zouden ze je camera afpakken end an aan een ander geven ik bedoel hebben je ouders voor zon duur ding gedokt en geven ze t weg![]()
het leukste is als ik binnen de tijd al die 100 binnen heb.quote:
Moeten we verdomme alles voor je bedenken?quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:52 schreef L095 het volgende:
[..]
je mag niet in de les filmen xd?
ben wel benieuwd naar die kop van hem als ik hem vertel dat die gefaald heeft.
haha zal ik proberen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:32 schreef Chanel5 het volgende:
Ja, printje maken en die mentor, op het schoolplein, die print onder zijn neus houden.
Dan de reaktie filmen.
Als hij het op die manier mag bewijzen heeft ie heul geen 100 abo's nodigquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:32 schreef Chanel5 het volgende:
Ja, printje maken en die mentor, op het schoolplein, die print onder zijn neus houden.
Dan de reaktie filmen.
btw hij woont 1 straatje achter mij en komt regelmatig op bezoek bij me ouders.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:32 schreef Chanel5 het volgende:
Dan de reaktie filmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |