Mag hier ook al niet meer de waarheid gesproken worden danquote:
Trut!!! Die slotjes werken ook alleen op FOK!..quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:41 schreef Breathtaking het volgende:
Boehoehoemijn mooie fietsje, die me zo fijn overal heenbracht
die ik overal op slot zette met twee sloten, is weg
!
Klacht: Fiets gestolen
Het is zondag, de waarheid heeft een rustdagquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:43 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Mag hier ook al niet meer de waarheid gesproken worden dan
Als je denkt dat fietsen enkel door allochtonen worden gestolen raad ik je aan wat vaker naar buiten te gaan.quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:43 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Mag hier ook al niet meer de waarheid gesproken worden dan
Misschien in jouw wijkquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:46 schreef Karammel het volgende:
[..]
Als je denkt dat fietsen enkel door allochtonen worden gestolen raad ik je aan wat vaker naar buiten te gaan.
Dat zei de politie ook toen mijn moeders fiets vorige week gejat was. Maar vraag me wel af welke dief er zo achterlijk is dat ie het op marktplaats gaat zetten met zn telefoonnummer en naam erbijquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:45 schreef Dropdown het volgende:
Kijk binnenkort even op Marktplaats, zo hebben we mijn moeders gestolen fiets ook gevonden en teruggekregen, niet afwachten tot de politie er iets aan doet, want die doet toch niets
!!EINZ1!1
Ik deed er lacherig over omdat de kans dat het zin heeft nagenoeg nihil is. Om die reden rijd ik zelf ook alleen maar op barrels.quote:
En de junkies.quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:47 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Misschien in jouw wijkIk woon in Rotterdam, daar stelen alleen de "Nieuwe Nederlanders" fietsen
EDIT: En zwervers, maar die hebben een vrijbrief![]()
Ach, het is een kleine moeite en wie weet levert het nog iets op.quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:48 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Ik deed er lacherig over omdat de kans dat het zin heeft nagenoeg nihil is. Om die reden rijd ik zelf ook alleen maar op barrels.
Hier zijn het inderdaad vaak de zwervers/junks die fietsen stelen en twee straten verder voor 5 euro doorverkopen. En daarnaast heb je hier wel studenten/uitgaansvolk die een fiets stelen als ze er een nodig hebben.quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:47 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Misschien in jouw wijkIk woon in Rotterdam, daar stelen alleen de "Nieuwe Nederlanders" fietsen
Word.quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:51 schreef Chriz2k het volgende:
Om je te helpen deze tragische gebeurtenis te verwerken zal ik nu een stuk voordragen uit het werk van Drs. G. Pietermaai:
''Wil je hasj, wat? Wil je wiet, wat?
Een fiets, ja. Iedereen wil een fiets.
Geen plaats in die fietsenrek, beter fiets je weg.
Want als je daar je fietsje zet dan is je fietsje weg.
Want die junkies jatten fietsen weg en fietsen weg met die fietsen.
Te dure fietsen, weg met die fietsen, swa.''
Zo'n slot had ik joh.quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:51 schreef wikwakka2 het volgende:
Koop dit ding en het gebeurt nooit weer:
[ afbeelding ]
Twee werkt uiteraard het beste, maar is wel een gedoe. Oh ja, koop een fiets die er oud uitziet.
Goh dat helptquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:51 schreef Chriz2k het volgende:
Om je te helpen deze tragische gebeurtenis te verwerken zal ik nu een stuk voordragen uit het werk van Drs. G. Pietermaai:
Word voor deze.quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:51 schreef Chriz2k het volgende:
Een goddelijkequote:
Jaquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:57 schreef One_conundrum het volgende:
Duuuuude, vannacht in de stad ofzo? We hebben het gejinxed in dat andere topic. Maar goed dat mijn fiets het stelen niet waard is...
Hoax, junkie's kunnen zich geen betonscharen veroorlovenquote:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hoax, junkie's kunnen zich geen betonscharen veroorloven
Ja nouja 2/3 jaar oud ofzo. Maar een prima fietsquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:07 schreef One_conundrum het volgende:
Maar het was nog een goeie, vrij nieuwe fiets dus?
Noujaaa, nu nog een keer neuken in het Plantsoen en zelf een fiets stelen of helen en je bent echt ingeburgerd.
Betonnen Slot?quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee oke ik had deze.. Hoeveel moet zo'n betonnen slot kosten?
Ja ik bedoelde het als grapje vanwege de betonscharen etcquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Betonnen Slot?
Gewoon een betonmolen legen over je achterwiel
Ja dat snap ik maar betonscharen worden ook gebruikt voor staal enzoquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde het als grapje vanwege de betonscharen etc.. Maar wat is er zo goed aan het slot dat jij net postte?
Poelestraatquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Een goddelijke!
[..]
Jain de Poelestraat (
!) en ja inderdaad, jinx jinx jinx.
dat is kut, eh....swaquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:51 schreef Chriz2k het volgende:
Ik hoop voor je dat die camera niet gericht staat op een openbare weg ofzo anders heb je er weinig aan.quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
M'n fiets stond recht voor een camera dus tsja!
Dankjequote:Op zondag 25 oktober 2009 14:16 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik weet hoe het voelt,
Sterkte !
Wel kut trouwens,
Ik ben er zo in de war vanquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja dat snap ik maar betonscharen worden ook gebruikt voor staal enzo
En ik postte dat slot niet hoorDat was wikiwakka ofzo.
Dat is gewoon de uitgaansstraat, daar zullen ongetwijfeld wel eens mensen worden neergestoken jaquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:17 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Poelestraat. Daar was toch ook die gast toen neergestoken? Of was dat de peperstraat.
Nee.quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat die camera niet gericht staat op een openbare weg ofzo anders heb je er weinig aan.
Poele, idd.quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:17 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Poelestraat. Daar was toch ook die gast toen neergestoken? Of was dat de peperstraat.
Brainfreezequote:
wiequote:Op zondag 25 oktober 2009 14:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja dat snap ik maar betonscharen worden ook gebruikt voor staal enzo
En ik postte dat slot niet hoorDat was wikiwakka ofzo.
Oke, wikwakka danquote:
Ik was ook niet uit. M'n fiets stond daar gewoon.quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:21 schreef One_conundrum het volgende:
Eigenlijk moet je gewoon zaterdags helemaal niet uitgaan, met al dat lokale tuig in de stad. Lekker doordeweeks op studenten avonden gaan. Studenten zijn ook slim genoeg om de makkelijkere fietsen te stelen, en niet die met moeilijke sloten
quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Brainfreeze![]()
Je kan trouwens ook gewoon je fiets terug jatten.
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk is het 1 van deze fietsen, ik denk zelf dat het de bovenste is.
Voorband lek dus. Had je ook zo'n zakje onder je zadel? In dat geval lag ie in mijn net geharkte voortuinquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja nouja 2/3 jaar oud ofzo. Maar een prima fietsal was de voorband wel soort van lek
dus ik snap echt niet waarom diegene zoveel moeite heeft gedaan.
En ik zal het onthouden!
quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:52 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Voorband lek dus. Had je ook zo'n zakje onder je zadel? In dat geval lag ie in mijn net geharkte voortuin
Neequote:Op zondag 25 oktober 2009 14:52 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Voorband lek dus. Had je ook zo'n zakje onder je zadel? In dat geval lag ie in mijn net geharkte voortuin
Als dat storend is moet je maar een TR doen, kijken of de KLB mods het even erg vinden als jijquote:Op zondag 25 oktober 2009 15:41 schreef Hetiszover het volgende:
Niet vloeken in de TT. Gisteren heb je bij een ander topic Kanker uit de TT gehaald, wees dan consequent.
Boef, je mag geen fietsen stelenquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:41 schreef Breathtaking het volgende:
Boehoehoemijn mooie fietsje, die me zo fijn overal heenbracht
die ik overal op slot zette met twee sloten, is weg
!
Klacht: Fiets gestolen
Ha ha blijkbaar ken jij niet genoeg blanken in Rotterdam of vindt iedereen je niet te vertrouwen met vertrouwelijke informatie over criminele activiteiten.quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:47 schreef Dropdown het volgende:
[..]
overigens raak je je fiets veel sneller kwijt in Vinkhuizen ( en wedden dat die fiets naar die wijk is getransporteerd??) want daar woont het fietsgapgajes (in beijum wonen de autokrakers)quote:
Ik was liever een wiel kwijt dan m'n hele fietsquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:28 schreef DemonRage het volgende:
Ookal staat je fiets goed op slot en vastgeketend, dan jatten ze er wel de onderdelen vanaf.
Weet je zeker dat het niet je eigen fiets was die je terug kocht?quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:29 schreef Friek_ het volgende:
Laatste keer dat dat gebeurde kocht ik een andere terug van een vriendelijke neger.
Ja Poele, recht voor mn deur.quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:17 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Nee nee, dit was een spiksplinter nieuwe Batavus.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:38 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet je eigen fiets was die je terug kocht?
Inclusief sleutels?quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:42 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nee nee, dit was een spiksplinter nieuwe Batavus.
Nee manquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:31 schreef Aethereal het volgende:
TS ben jij een kloon van de Josselaar?
Hebben jullie al geneukt?quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee mandat Jos nou per se in dezelfde stad moet gaan wonen als ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |