quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:37 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Ik lach je uit. Zonder vrienden ben je nergens, mongool.
Okay kut. Als jij huilend in foetushouding in de hoek ligt zal ik je zusje hard neuken en je moeder haar kutvocht laten opruimen. Dan piep je wel anders, kutlutser.quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:40 schreef Raznet het volgende:
[..]
moet jij zeggen, kijk naar je nickname. Ga jij nou maar met bomen fluisteren kringspiermusketier.
Dat heb ik ook en ik ben dus ook een klootzak.quote:Waarom ben ik toch zo'n enorme klootzak? Zelfs mensen die ik ken zeggen dat ik soms gewoon te grof uit de hoek kan komen soms. Mede omdat ik het meeste wat ik denk gewoon zeg en doe.
WOW wat een belediging!!quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:40 schreef Raznet het volgende:
[..]
moet jij zeggen, kijk naar je nickname. Ga jij nou maar met bomen fluisteren kringspiermusketier.
Moet je vooral aan dat stelletje faalhazen hier vragen...quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:36 schreef Raznet het volgende:
Waarom ben ik toch zo'n enorme klootzak?
Geenstijltaalquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:42 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Okay kut. Als jij huilend in foetushouding in de hoek ligt zal ik je zusje hard neuken en je moeder haar kutvocht laten opruimen. Dan piep je wel anders, kutlutser.
Is.quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:50 schreef Esmerallda17 het volgende:
Je bent een klootzak omdat je altijd gemeen bent
ben je ook wel is lief?
Ik ben niet zo stoerquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Tief zelf op naar Geenstijl.
Daar heb ik ooit een topic over geopendquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:52 schreef Flurry het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gulden_regel_%28leefregel%29
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |