quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:37 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Ik lach je uit. Zonder vrienden ben je nergens, mongool.
Okay kut. Als jij huilend in foetushouding in de hoek ligt zal ik je zusje hard neuken en je moeder haar kutvocht laten opruimen. Dan piep je wel anders, kutlutser.quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:40 schreef Raznet het volgende:
[..]
moet jij zeggen, kijk naar je nickname. Ga jij nou maar met bomen fluisteren kringspiermusketier.
Dat heb ik ook en ik ben dus ook een klootzak.quote:Waarom ben ik toch zo'n enorme klootzak? Zelfs mensen die ik ken zeggen dat ik soms gewoon te grof uit de hoek kan komen soms. Mede omdat ik het meeste wat ik denk gewoon zeg en doe.
WOW wat een belediging!!quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:40 schreef Raznet het volgende:
[..]
moet jij zeggen, kijk naar je nickname. Ga jij nou maar met bomen fluisteren kringspiermusketier.
Moet je vooral aan dat stelletje faalhazen hier vragen...quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:36 schreef Raznet het volgende:
Waarom ben ik toch zo'n enorme klootzak?
Geenstijltaalquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:42 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Okay kut. Als jij huilend in foetushouding in de hoek ligt zal ik je zusje hard neuken en je moeder haar kutvocht laten opruimen. Dan piep je wel anders, kutlutser.
Is.quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:50 schreef Esmerallda17 het volgende:
Je bent een klootzak omdat je altijd gemeen bent
ben je ook wel is lief?
Ik ben niet zo stoerquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Tief zelf op naar Geenstijl.
Daar heb ik ooit een topic over geopendquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:52 schreef Flurry het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gulden_regel_%28leefregel%29
Kern van waarheid, als je iedereen om alles uit lacht ed. dan hou je op een bepaalt moment niemand meer over. Lijkt je dat prettig?quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:37 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Ik lach je uit. Zonder vrienden ben je nergens, mongool.
Verpaupering van de Nederlandse taal.quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:56 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Damn , ze hebben dus toch gelijk, dat ik vaak gewoon me eigen dialect gebruik!
Nee, maar daar komt hij nog wel achterquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:55 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Kern van waarheid, als je iedereen om alles uit lacht ed. dan hou je op een bepaalt moment niemand meer over. Lijkt je dat prettig?
Marokkanen die over je moeder pratenquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Daar heb ik ooit een topic over geopend
Doe normaal ofzo ik heb gevoel, en jij weet niet wat er aan de hand wasquote:
Waarom je zo'n klootzak bent is heel simpel. Je gedrag levert je iets op. Wat het je oplevert is dat je ermee voorkomt dat iemand het bij jou doet wat er op kan wijzen dat je er niet mee om kunt gaan als het bij jou gebeurt. Daarnaast heb je het blijkbaar ook nodig om je goed te voelen over jezelf wat er op duidt dat je zeer onzeker bent.quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:36 schreef Raznet het volgende:
Waarom ben ik toch zo'n enorme klootzak? Zelfs mensen die ik ken zeggen dat ik soms gewoon te grof uit de hoek kan komen soms. Mede omdat ik het meeste wat ik denk gewoon zeg en doe. En aangezien ik soms nog wel rare gedachte hebt.
Ik hou van mensen irriteren, en mensen voor schut te zetten. Dit doe ik dan ook dagelijks bij mensen, en ze schamen zich dan helemaal kapot dankzij mij. Ik hou van mensen uit te lachen die falen in bepaalde dingen die belangerijk voor ze zijn. Zoals wanneer ze gezakt zijn voor hun schoolexamen, of rijexamen.
Ik hou ervan om mensen uit te lachen die een of andere rare ziekte hebben. En ik hou ervan om horror films te kijken waar mensen langzaam afgeslacht worden. En dan kan ik alleen maar met een grote glimlach met een bak popcorn van die film genieten.
Ook houd ik van mensen belachelijk te maken en te pesten, ach ja.
Klacht: Waarom ben ik zo'n klootzak?
"Voel je zeker TS, draag Libresse"quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:59 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Waarom je zo'n klootzak bent is heel simpel. Je gedrag levert je iets op. Wat het je oplevert is dat je ermee voorkomt dat iemand het bij jou doet wat er op kan wijzen dat je er niet mee om kunt gaan als het bij jou gebeurt. Daarnaast heb je het blijkbaar ook nodig om je goed te voelen over jezelf wat er op duidt dat je zeer onzeker bent.
Dat over onzeker kan ik beamen, zie dit artikel http://www.nu.nl/wetensch(...)n-eerder-pesten.html . En dit artikel slaat niet alleen op bazen natuurlijk.quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:59 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Waarom je zo'n klootzak bent is heel simpel. Je gedrag levert je iets op. Wat het je oplevert is dat je ermee voorkomt dat iemand het bij jou doet wat er op kan wijzen dat je er niet mee om kunt gaan als het bij jou gebeurt. Daarnaast heb je het blijkbaar ook nodig om je goed te voelen over jezelf wat er op duidt dat je zeer onzeker bent.
Waarom? Tsja zo ben je nou eenmaal ter wereld gebracht, misschien waren je ouders net zulke hufters? heb je het daarvan?quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:36 schreef Raznet het volgende:
Waarom ben ik toch zo'n enorme klootzak? Zelfs mensen die ik ken zeggen dat ik soms gewoon te grof uit de hoek kan komen soms. Mede omdat ik het meeste wat ik denk gewoon zeg en doe. En aangezien ik soms nog wel rare gedachte hebt.
Ik hou van mensen irriteren, en mensen voor schut te zetten. Dit doe ik dan ook dagelijks bij mensen, en ze schamen zich dan helemaal kapot dankzij mij. Ik hou van mensen uit te lachen die falen in bepaalde dingen die belangerijk voor ze zijn. Zoals wanneer ze gezakt zijn voor hun schoolexamen, of rijexamen.
Ik hou ervan om mensen uit te lachen die een of andere rare ziekte hebben. En ik hou ervan om horror films te kijken waar mensen langzaam afgeslacht worden. En dan kan ik alleen maar met een grote glimlach met een bak popcorn van die film genieten.
Ook houd ik van mensen belachelijk te maken en te pesten, ach ja.
Klacht: Waarom ben ik zo'n klootzak?
Dat dus.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:30 schreef IHVK het volgende:
Omdat je zo onzeker bent dat je je alleen maar verheven kunt voelen door mensen belachelijk te maken.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:38 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Dat dus.
En dat maakt TS een faler.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:30 schreef IHVK het volgende:
Omdat je zo onzeker bent dat je je alleen maar verheven kunt voelen door mensen belachelijk te maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |