quote:
Ja hijs zo schetig die Bil van me.quote:
Je had het echt 3 keer gevraagdquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Geeft niet hoor. Ik dram gewoon net zolang tot je het wel leest
Welke is Bill? Die rondjes draait of die gewoon op en neer springt?quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja hijs zo schetig die Bil van me.
En zo lomp, loopt altijd te springen en gek te doen en op zn bek te gaan
Zoals op het filmpje was ie de hele wandeling bezig vandaag, tis echt een Pipo die jongen, echt een puppedupje nog
Ik had het gisteren natuurlijk al gekookt, op de soep en het toetje na.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:17 schreef MrSubtle het volgende:
[..]het smaakte voortreffelijk!
Ik kan er soms echt van genieten als ik voor mezelf gekookt heb, alleen soms neem ik de moeite niet als ik alleen ben om uitgebreid te koken.
Morgen heb ik zalm uit de oven (moet nog een recept zoeken), brocolli, rijst en kroepoek, en haagen dazs als toetje. Heb er nu al zin in
Ooh custardquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik had het gisteren natuurlijk al gekookt, op de soep en het toetje na.
Ik baal dat ik geen slagroom of custard in huis heb voor over mn appelgebak
Die rondjes draait, met de witte kuif en sokkies en staart.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:19 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Welke is Bill? Die rondjes draait of die gewoon op en neer springt?
Nee nee nee, jij hoeft m nie, IK mag mquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:20 schreef Greys het volgende:
Oh trouwens, er zat gisternacht in die film met Matthew McDinges een meneer die echt zo enorm mooi was
Heb de film niet af gekeken, maar wauw.
Dat niet 'doorgaans niet op donkere mannen vallen', ik neem het terug hoor!
[ afbeelding ]
Oh!quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hijs heul nie single, in de eerste aflevering van deze serie zie je m thuis met zijn 3 kids en zijn vrouw, heel gaaf huis hebben ze ( met jacuzzi).
Ja vind ik ook, zij viel heul niet op negertsquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee nee nee, jij hoeft m nie, IK mag m
Ja drie van die puberkinderen, daar heb ik geen trek inquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh!
En jij laat je daar tegenwoordig wel door weerhouden toch?
Mevrouw Sarandon zit ook al op hem te azenquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee nee nee, jij hoeft m nie, IK mag m
op 3 kwartier afstand ligt t gaiaparkquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:06 schreef MrSubtle het volgende:
Zo dat heeft gesmaakt
Ik zou willen dat hier een fatsoenlijke dierentuin in de buurt lag, maar helaas...
Behalve dan dat ik mijn stapvriendje ook heel mooi vind bedoel je?quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:22 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja vind ik ook, zij viel heul niet op negerts
Ja precies, daarom baal ik zo dat er geen fatsoenlijke dierentuin in de buurt isquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:25 schreef Ynske het volgende:
op 3 kwartier afstand ligt t gaiapark
en richting eindhoven nuenen heb je ook nog dierenrijk europa
Maar niet voor een relatiequote:Op zondag 25 oktober 2009 19:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Behalve dan dat ik mijn stapvriendje ook heel mooi vind bedoel je?
Het gaat meer om die heerlijke mondquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:23 schreef ElisaB het volgende:
Ow, die is wel lekker jaHij zou van mij een beetje meer haar en minder voorhoofd mogen hebben
wat nouquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:26 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja precies, daarom baal ik zo dat er geen fatsoenlijke dierentuin in de buurt is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |