en ik had t niet in de gatenquote:
Da's nog geen reden om door een slote te postenquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:10 schreef ElisaB het volgende:
En ik ben zwaar onder de indruk van Subtles knientjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:36 schreef MrSubtle het volgende:
Hoi terug-komersDat het knijn iets lekkers ruiktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:36 schreef MrSubtle het volgende:
Hoi terug-komersHij ruikt idd iets maar dat windje vind ik een beetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
Een beetje wat? (kun je het verwoorden?)quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:43 schreef nieslief het volgende:
[..]
Hij ruikt idd iets maar dat windje vind ik een beetje
Zoiets zou het (ongeveer) worden... is het dan beter?quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:43 schreef nieslief het volgende:
[..]
Hij ruikt idd iets maar dat windje vind ik een beetje
Let maar op, volgens mij kun je van de geur alleen al flink dronken wordenquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:02 schreef Strega het volgende:
Nu, maar even duimen allemaal, de most gaat uit de emmer, de mandflessen vol (hopelijk) met wordende wijn.
Van de kil;o'sdruiven uit de serre. Benieuwd, de hele benedenverdieping ruikt nu als een, ja wat, wijnvat??
Stukken beter IMHO.quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:12 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Zoiets zou het (ongeveer) worden... is het dan beter?
[ afbeelding ]
Ja, das al een stuk beter. Meestal zie je bij animaties als 't om een geur gaat een stippellijntje, wat dan krullen maakt. Maar dit is ook wel mooiquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:12 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Zoiets zou het (ongeveer) worden... is het dan beter?
[ afbeelding ]
In mijn ogen ruikt het iets spookachtigsquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:18 schreef MrSubtle het volgende:
Okay
Belangrijkste is dat het aan het konijn duidelijk te zien is dat ie iets lekkers ruikt... daarover ben ik nog niet super tevreden, maar zo te zien is het tot dusver dus duidelijk al gelukkig
Bedankt weer
fijn dat t daarbij is geblevenquote:Op zondag 25 oktober 2009 15:08 schreef Bamba het volgende:
Wauw...The eye is ook een superfilm!
M'n vader heeft trouwens 2 hechtingen en een tetanus spuit gekregen..We gaan straks naar ze toe en dan ga ik een shoarmataart maken en een Turkse pizza!!
Haha, dan ziet dat eruit voor 'm!! Heeft deze week ook al de griepprik gehad, dus hij kan er weer een tijdje tegenaanquote:Op zondag 25 oktober 2009 15:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
fijn dat t daarbij is gebleven
die tetanusprik is een pittige, heb er echt langer dan een week een enorme plaat van op mn arm gehad
quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:20 schreef Memento-Mori het volgende:
Ouwe foto's van je beestjes doorbladeren is best leuk *smelt*
[ afbeelding ]
is met foto, en worden gescand bij binnenkomstquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:30 schreef Greys het volgende:
Nok, wat ik nog aan je wilde vragen...
Die Blijdorp abonnementjes, zit daar een pasfoto op? Of kan ik er twee kopen en zelf bepalen wie ik meeneem op die andere steeds?
Tssssskquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
is met foto, en worden gescand bij binnenkomst
da ken met kortingquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
TssssskAnders had Greys mooi d´r dochter es mee kunnen nemen naar de dierentuin
![]()
Ik heb echt een eetlust vandaag! Ik heb als lunch al zuurkoolstampot gehad en toch is m´n maag nu aan het brullen voor de taco´s die we vanavond gaan eten
Oh da's jammer. Anders had ik er meteen twee gekocht.quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
is met foto, en worden gescand bij binnenkomst
Hoeveel zou zijn kaartje met korting zijn dan? Ik kan me niet voorstellen dat die prijs nou zo abnormaal hoog zou liggen dat iemand het zich niet kan of wil veroorlovenquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh da's jammer. Anders had ik er meteen twee gekocht.
Maar ik doe nogal aan wisselende contacten () dus was het handig geweest als het een vrij abonnement was zonder foto. En als ik in mijn uppie een abonnement neem dan jaag ik steeds degene die ik mee wil nemen op kosten, dus da's ook niets. Of kosten delen voor de tweede misschien. Hm, ik denk nog wel even.
Normale prijs is 18 euro (veel he, voor een dierentuinquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hoeveel zou zijn kaartje met korting zijn dan? Ik kan me niet voorstellen dat die prijs nou zo abnormaal hoog zou liggen dat iemand het zich niet kan of wil veroorloven![]()
Hoewel, ik bedenk me net dat een pretparkbezoekje tegenwoordig ook al richting de dertig euro loopt
k heb m hier ook, en gebruik m echt regelmatigquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Normale prijs is 18 euro (veel he, voor een dierentuin). Introducées van iemand met een abonnement krijgen 4,50 per persoon (max. 4 personen per keer) korting. Blijft er 13,50 over en dat vind ik nog best veel. Ik zou dan een abonnement willen zodat ik er, zoals Nok, ook eens een keer gewoon kan gaan lunchen ofzo
Of even snel een rondje lopen. Daar ga je iemand anders dan geen 13,50 voor laten betalen.
Maar het lijkt me wel leuk om zelf een abonnement te hebben
Nok gaat hartstikke vaak en dat klinkt altijd zo leuk!
Heb je er eentje voor Blijdorp?quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
k heb m hier ook, en gebruik m echt regelmatig
heb er ook een gehad bij t Gaiapark, en bij Ouwehands Rhenen.
voor mij is t idd ff alles laten gaan, even genieten
daar is een famabbo voorquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:20 schreef Greys het volgende:
Het is toch echt veel he, als je er over na gaat denken (of om gaat rekenen in guldens, wat ik nog steeds wel eens doe). Als je twee kids hebt kan je toch niet zomaar even naar de dierentuin
Nou, ik vind 13,50 niet té duur, mits je ook echt diertjes gaat kijken en niet alleen lunchenquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:20 schreef Greys het volgende:
Het is toch echt veel he, als je er over na gaat denken (of om gaat rekenen in guldens, wat ik nog steeds wel eens doe). Als je twee kids hebt kan je toch niet zomaar even naar de dierentuin
Da's 160 euro, zo'n familie abonnement, las ik net.quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
daar is een famabbo voor, geloof voor 120 euro, voor 2 ouders en 2 kinderen of zoiets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
ja 3 kwartier in de auto, maar dat betekent wel dat ik er echt een uitje van maakquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je er eentje voor Blijdorp?
En je woont er niet eens dicht bij toch?
Ik zit trouwens Extreme Home Makeover te kijken en wat zijn het toch een heerlijk stel jankerds, die mannen ook, bij dat programma![]()
dat is ook duur. bij mij is t zelfs al duur. maar goed. als dat betekend dat ik dan tenminste wel de deur uitga, en geniet. dan probeer ik dat wel bij elkaar te leggen, verdien t ook aardig terug als je losse kaartjes moest kopen, daarnaast kun je ook gratis naar plamnckendael/antwerpenzoo en artis, en krijg je korting bij andere dierentuinenquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's 160 euro, zo'n familie abonnement, las ik net.
Veul geldIk kan het betalen hoor, daar niet van, maar ik kan me indenken dat het voor mensen die het wat krapper hebben echt niet meer te betalen is, dit soort uitjes.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:32 schreef MrSubtle het volgende:
Honger! Tijd om te gaan kokenWat ga je eten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het eten wat het knijn ruikt?
Aan het roze te zien dacht ik dat ie de zoete geur van een meisjesknijn rook
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
k ga veel alleenquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:37 schreef Greys het volgende:
Ga jij ook wel eens alleen Yns?
Of gaat er altijd wel iemand met je mee?
quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:36 schreef Greys het volgende:
Aan het roze te zien dacht ik dat ie de zoete geur van een meisjesknijn rook
kloptquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:41 schreef Greys het volgende:
Oh ze hebben ook nog een aanbieding, dat het abonnement nu 14 maanden geldig is!
Nee, die zijn persoonlijk. Je hoeft ook geen pasfoto mee te nemen, want die maken ze ter plekke bij de klantenservice en die wordt gewoon op je kaart geprint. Maar als je iemand anders meeneemt die geen abbo heeft, dan krijgt die persoon 25% korting.quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:30 schreef Greys het volgende:
Nok, wat ik nog aan je wilde vragen...
Die Blijdorp abonnementjes, zit daar een pasfoto op? Of kan ik er twee kopen en zelf bepalen wie ik meeneem op die andere steeds?
Wij hebben nooit een bankrekeningnummer gegeven, maar gewoon met pin betaald en het gelijk gekregen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
klopt
t enige waar je op moet letten is, dat je bij tijds opzegt, tis niet zoals bijv bij ouwehands dat t afloopt na een jaar dat je niet stilzwijgend verlengd word. bij blijdorp is t lid zijn tot wederopzegging
klopt, maar dan krijg je volgend seizoen een acceptgiro thuis gestuurd. en op de formulier dat je ondertekend hebt staat in de voorwaarden, dat t tot wederopzegging isquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wij hebben nooit een bankrekeningnummer gegeven, maar gewoon met pin betaald en het gelijk gekregen.
Ah dus tochquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:42 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Maar hij heeft een worteltje klaar liggen
quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:47 schreef Greys het volgende:
Nok
Heb je Flory het baby-dwergnijlpaardje al gezien?
Ik doe het gewoon, ik neem een abbo!quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]Jaaaaa, en ze is lief.
Maar ook het baby hert. De vissende katjes groeien enorm en het Visayazwijntje is haar streepjes al kwijt. Er wordt volop gepaard op het moment. De tapirs zijn opeens actief en hebben er zin in. Zelfs de schildpadden waren bezig. En met geluid ook nog en knap langdurig
Wat zo leuk is aan een abbo is dat je nu dingen ziet die je in de zomer niet ziet. Ieder seizoen heeft zo zijn eigen effect op de dieren.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
klopt, maar dan krijg je volgend seizoen een acceptgiro thuis gestuurd. en op de formulier dat je ondertekend hebt staat in de voorwaarden, dat t tot wederopzegging is
Ja, tuurlijk ga ik dan meequote:Op zondag 25 oktober 2009 18:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik doe het gewoon, ik neem een abbo!
Ga jij dan ook een keer met me mee?
Oh, op Net 5 is Erik van der Hof(f?) (die Roberto Jacketti pipo) in Zuid Afrika.
Net begonnen!
Die krokodillenrivier in Blijdorp, zitten daar echte krokodillen in?
quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, op Net 5 is Erik van der Hof(f?) (die Roberto Jacketti pipo) in Zuid Afrika.
Net begonnen!
quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:57 schreef Greys het volgende:
[..]
tuurlijkquote:Oh, op Net 5 is Erik van der Hof(f?) (die Roberto Jacketti pipo) in Zuid Afrika.
Net begonnen!
By far nog niet kostendekkend. Veel geld, maar op zich niet duur (vind ik dan)quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:17 schreef Greys het volgende:
Normale prijs is 18 euro (veel he, voor een dierentuin![]()
Smakelijk eten!quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:02 schreef oh-oh het volgende:
Oh thnx voor de tip Greys, dat van Eric in Afrika, daar heb ik op Texel deel 1 van gezien en daarna ben ik vergeten on te kijken, dat vond ik mooi om te zien![]()
Ik begin aan deel 2 van mijn 3 gangendiner
Nee, maar wel heel schattig!quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:04 schreef Greys het volgende:
Ja dat was een beetje een domme vraag
Maar er stond "Via een vlonderpad door de nieuwe spannende Krokodillenrivier...." en toen dacht ik dat dat dan wel nep zou zijn ofzo want normaal zaten ze toch achter glas? Ik zie mezelf niet over vlonders door een rivier met krokodillen lopen zeg maar
Nee voor ons niet (en ook in verhouding met wat je allemaal te zien krijgt is het niet duur) maar voor een gezin dat het krap heeft met kinderen is het best veel geldquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
By far nog niet kostendekkend. Veel geld, maar op zich niet duur (vind ik dan)
Ik ook, hijs charmant he?quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Smakelijk eten!
En Erik is leuk, daar zou ik het wel mee kunnen
wat heb jij op??quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:06 schreef MrSubtle het volgende:
Zo dat heeft gesmaakt
Ik zou willen dat hier een fatsoenlijke dierentuin in de buurt lag, maar helaas...
Ja hij is leuk, niet bijzonder knap, maar toch aantrekkelijk. Sympathiek hoofd!quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ook, hijs charmant he?
Leuke dochter heeft ie ook.
Heb je mn Billy filmpje gekeken???
Wat heb je nou gegeten? (Dat heb ik nu al drie keer gevraagd aan je, het is geen obsessie hoor, maar ik ben gewoon nieuwsgierigquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:06 schreef MrSubtle het volgende:
Zo dat heeft gesmaakt
Ik zou willen dat hier een fatsoenlijke dierentuin in de buurt lag, maar helaas...
Rotterdamse minderbedeelden krijgen ook weer korting (tenminste, dat was zo toen ik er werkte). Maar ik ben het met je eens dat het veel geld is. Overigens waren er wel veel mensen die met een abo elke week kwamen. Pak appelsap mee, kinderen in de speeltuin en je bent weer een middag onder de pannenquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:06 schreef Greys het volgende:
Nee voor ons niet (en ook in verhouding met wat je allemaal te zien krijgt is het niet duur) maar voor een gezin dat het krap heeft met kinderen is het best veel geldAl is dit dan al weer beter te betalen dan bv de Efteling. Wat kost dat tegenwoordig, weet iemand dat?
Een snelle: spinazie met een schitseltje en als toetje heb ik yoghurtquote:
ook al gemist... jeetje ik mis de helft hier vandaag geloof ikquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:09 schreef Greys het volgende:
Wat heb je nou gegeten? (Dat heb ik nu al drie keer gevraagd aan je, het is geen obsessie hoor, maar ik ben gewoon nieuwsgierig![]()
).
Oh wanneer is dat?quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:09 schreef Greys het volgende:
En kom maar een keer naar Blijdorp met ons allemaal!
Dat is zo ja. Leuk kado om te geven ook aan iemand, een dierentuin abonnementquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Rotterdamse minderbedeelden krijgen ook weer korting (tenminste, dat was zo toen ik er werkte). Maar ik ben het met je eens dat het veel geld is. Overigens waren er wel veel mensen die met een abo elke week kwamen. Pak appelsap mee, kinderen in de speeltuin en je bent weer een middag onder de pannen
Geeft niet hoor. Ik dram gewoon net zolang tot je het wel leestquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:12 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
ook al gemist... jeetje ik mis de helft hier vandaag geloof ik
Maar goed, zie hierboven dus wat ik gegeten heb
Dat moeten we nog afspreken!quote:Oh wanneer is dat?
Als het maar lekker is toch?quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:11 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Een snelle: spinazie met een schitseltje en als toetje heb ik yoghurt
Komt niet in de buurt van jouw 3 gangen 2 sterren diner
Hijs heul nie single, in de eerste aflevering van deze serie zie je m thuis met zijn 3 kids en zijn vrouw, heel gaaf huis hebben ze ( met jacuzziquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja hij is leuk, niet bijzonder knap, maar toch aantrekkelijk. Sympathiek hoofd!
Hij was een paar maanden geleden op een bruiloft waar ik ook was. Hij was alleen, is ie single?
Hij is jou gewoon nog niet tegengekomen!
[..]
Wat heb je nou gegeten? (Dat heb ik nu al drie keer gevraagd aan je, het is geen obsessie hoor, maar ik ben gewoon nieuwsgierig![]()
).
En kom maar een keer naar Blijdorp met ons allemaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |