en ik had t niet in de gatenquote:
Da's nog geen reden om door een slote te postenquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:10 schreef ElisaB het volgende:
En ik ben zwaar onder de indruk van Subtles knientjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:36 schreef MrSubtle het volgende:
Hoi terug-komersDat het knijn iets lekkers ruiktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:36 schreef MrSubtle het volgende:
Hoi terug-komersHij ruikt idd iets maar dat windje vind ik een beetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
Een beetje wat? (kun je het verwoorden?)quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:43 schreef nieslief het volgende:
[..]
Hij ruikt idd iets maar dat windje vind ik een beetje
Zoiets zou het (ongeveer) worden... is het dan beter?quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:43 schreef nieslief het volgende:
[..]
Hij ruikt idd iets maar dat windje vind ik een beetje
Let maar op, volgens mij kun je van de geur alleen al flink dronken wordenquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:02 schreef Strega het volgende:
Nu, maar even duimen allemaal, de most gaat uit de emmer, de mandflessen vol (hopelijk) met wordende wijn.
Van de kil;o'sdruiven uit de serre. Benieuwd, de hele benedenverdieping ruikt nu als een, ja wat, wijnvat??
Stukken beter IMHO.quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:12 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Zoiets zou het (ongeveer) worden... is het dan beter?
[ afbeelding ]
Ja, das al een stuk beter. Meestal zie je bij animaties als 't om een geur gaat een stippellijntje, wat dan krullen maakt. Maar dit is ook wel mooiquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:12 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Zoiets zou het (ongeveer) worden... is het dan beter?
[ afbeelding ]
In mijn ogen ruikt het iets spookachtigsquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:18 schreef MrSubtle het volgende:
Okay
Belangrijkste is dat het aan het konijn duidelijk te zien is dat ie iets lekkers ruikt... daarover ben ik nog niet super tevreden, maar zo te zien is het tot dusver dus duidelijk al gelukkig
Bedankt weer
fijn dat t daarbij is geblevenquote:Op zondag 25 oktober 2009 15:08 schreef Bamba het volgende:
Wauw...The eye is ook een superfilm!
M'n vader heeft trouwens 2 hechtingen en een tetanus spuit gekregen..We gaan straks naar ze toe en dan ga ik een shoarmataart maken en een Turkse pizza!!
Haha, dan ziet dat eruit voor 'm!! Heeft deze week ook al de griepprik gehad, dus hij kan er weer een tijdje tegenaanquote:Op zondag 25 oktober 2009 15:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
fijn dat t daarbij is gebleven
die tetanusprik is een pittige, heb er echt langer dan een week een enorme plaat van op mn arm gehad
quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:20 schreef Memento-Mori het volgende:
Ouwe foto's van je beestjes doorbladeren is best leuk *smelt*
[ afbeelding ]
is met foto, en worden gescand bij binnenkomstquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:30 schreef Greys het volgende:
Nok, wat ik nog aan je wilde vragen...
Die Blijdorp abonnementjes, zit daar een pasfoto op? Of kan ik er twee kopen en zelf bepalen wie ik meeneem op die andere steeds?
Tssssskquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
is met foto, en worden gescand bij binnenkomst
da ken met kortingquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
TssssskAnders had Greys mooi d´r dochter es mee kunnen nemen naar de dierentuin
![]()
Ik heb echt een eetlust vandaag! Ik heb als lunch al zuurkoolstampot gehad en toch is m´n maag nu aan het brullen voor de taco´s die we vanavond gaan eten
Oh da's jammer. Anders had ik er meteen twee gekocht.quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
is met foto, en worden gescand bij binnenkomst
Hoeveel zou zijn kaartje met korting zijn dan? Ik kan me niet voorstellen dat die prijs nou zo abnormaal hoog zou liggen dat iemand het zich niet kan of wil veroorlovenquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh da's jammer. Anders had ik er meteen twee gekocht.
Maar ik doe nogal aan wisselende contacten () dus was het handig geweest als het een vrij abonnement was zonder foto. En als ik in mijn uppie een abonnement neem dan jaag ik steeds degene die ik mee wil nemen op kosten, dus da's ook niets. Of kosten delen voor de tweede misschien. Hm, ik denk nog wel even.
Normale prijs is 18 euro (veel he, voor een dierentuinquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hoeveel zou zijn kaartje met korting zijn dan? Ik kan me niet voorstellen dat die prijs nou zo abnormaal hoog zou liggen dat iemand het zich niet kan of wil veroorloven![]()
Hoewel, ik bedenk me net dat een pretparkbezoekje tegenwoordig ook al richting de dertig euro loopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |