Ik heb afgelopen woensdag besteldquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:52 schreef dieske87 het volgende:
[..]
En wanneer heb je besteld Daph?
Ik vrijdag bij veelsieraden hoop het morgen binnen te hebben. Dan heb ik toevallig een dagje vrij dus zou mooi uitkomen
Daar heb ik een heel lief vriendje voor. Die draait een sigaretje voor me, schenkt wat drinken in, knoopt mijn jas dicht als ik de hond ga uitlaten, kunnen de nagels goed drogen(waar hij ook al mee heeft geholpen 'm aan te trekken) Heck! hij zou zelfs meehelpen als ik ineens naar de WC zou moetenquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:05 schreef Tegan het volgende:
Iedereen is er wel lang mee bezig hoor, dat is wat je voor mooie nagels over moet hebben. En dan heb ik het niet eens over het uren zonder dat je iets kan doen, zodat het mooi opdroogt.
En dat gevalletje doorlekken, zou 'ie ook daar assisteren?quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Daar heb ik een heel lief vriendje voor. Die draait een sigaretje voor me, schenkt wat drinken in, knoopt mijn jas dicht als ik de hond ga uitlaten, kunnen de nagels goed drogen(waar hij ook al mee heeft geholpen 'm aan te trekken) Heck! hij zou zelfs meehelpen als ik ineens naar de WC zou moeten
quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:25 schreef Agapimou het volgende:
Heeft iemand leuke plaatjes/filmpjes van nagels die zijn bewerkt met een dottingtool? Ik kan alleen maar polkadots vinden..
quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:30 schreef Oblivion het volgende:
Leuke dotting tutorials:
Met acrylverf: (en strikje..., sorry heb strikjes tic...
)
quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:26 schreef es70 het volgende:
[..]
En dat gevalletje doorlekken, zou 'ie ook daar assisteren?![]()
JA! als ik het echt niet alleen zou redden dan zeker wetenquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:26 schreef es70 het volgende:
[..]
En dat gevalletje doorlekken, zou 'ie ook daar assisteren?![]()
Da's welquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
JA! als ik het echt niet alleen zou redden dan zeker wetenmaar dat doe ik hem niet aan
Ik versta voor geen meter Italiaans maar dit filmpje is gewoon schattig
wasda?quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:27 schreef Daph_ het volgende:
Zelfs Scrangie weet niet waar ik OCC "Blackboard" kan bestellen
http://www.occmakeup.com/nails.htmlquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:27 schreef Daph_ het volgende:
Zelfs Scrangie weet niet waar ik OCC "Blackboard" kan bestellen
Een nagellak die ik maar niet kan bestellen via internet omdat ze niet buiten de US mogen shippenquote:
Waarvoor is dat?quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:14 schreef Mirjam het volgende:
oooh, wanneer komen m'n ebay lakjes nou binnen!
dan pas mag ik van mezelf bij transdesign bestellen
Nope, ze shippen niet buiten de US, op eBay verkopen ze 'm niet en als ik toch ergens weet te bestellen wordt mijn order gecancelledquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:34 schreef Oblivion het volgende:
[..]
http://www.occmakeup.com/nails.html
Hier niet?
quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:35 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nope, ze shippen niet buiten de US, op eBay verkopen ze 'm niet en als ik toch ergens weet te bestellen wordt mijn order gecancelled
Nope helaas niet.. Ik ken ook niemand die naar de VS gaat, dus ik ga inderdaad maar proberen om het via de mail te regelen..quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:47 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Hmm, geen vrienden of familie in Amerika?
Stom zeg dat ze niet buiten Amerika shippen.
Of toch even mailen? Lief vragen?
Ghehehe!quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:59 schreef mmascha het volgende:
Ow die lichtblauwe is gaaf!
Ik keek net Beverly Hills 90210 op dvd![]()
niet verkeerd opvatten aub![]()
En daar had Donna die kleur op! Wat cool dacht ik net! Dat kan wel weer in zijn nu! En dat is het dus ook.
In die aflevering heeft ze meerdere creme lakjes oa oranje. Maar die lichtblauwe vond ik geweldig!
Ik verbaasde mezelf erover dat het me opviel. Maar onbewust let ik er blijkbaar toch op.quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ghehehe!
Nou, goed gezien van jou dan!
Ik ben nu aan het lakken met de lichtblauwe...
Ik denk niet dat die daar aan begint. Dat is zo'n drukbezocht blog, dan blijft ze bezig.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:50 schreef Oblivion het volgende:
Of scrangie het geld overmaken+shipping kosten en dat zij het terug stuurt naar je?
Heet jij scrangie?quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:14 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die daar aan begint. Dat is zo'n drukbezocht blog, dan blijft ze bezig.
Wat lief!quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:59 schreef babyfeet het volgende:
zo jullie gaan hard zeg
maar wat een mooie kleuren lakken en creaties komen er voorbij
Ik heb vandaag van mijn verloofde 3 lakken gekregen
quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ghehehe!
Nou, goed gezien van jou dan!
Ik ben nu aan het lakken met de lichtblauwe...
ik kan daar ook echt niet op wachtenquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:23 schreef Puckzzz het volgende:
La Paz-itively Hot - Matte
Dát lijkt me nou wel een mooie matte lak
Helaas.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:29 schreef Sjeen het volgende:
Je zielige ziekige kindje uit bed pakken is niet zo goed voor nagellak... Butsen erin
Die Nubar Daimont Shine & Seal, is die ook in Nederland te koop?
Super! Ik heb inderdaad nog wat op verlanglijst bij transdesign. Ben benieuwd hoe het gaat bevallenquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:42 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Helaas.![]()
Maar je hebt nog een bestelling bij transdesign gepland toch? Dan zou je ook Poshe, Seche Vite of Creative Nail Design Air Dry kunnen proberen. Zijn ook allemaal erg sneldrogende topcoats.
Seche Vite is het origineel en erg goed maar sommigen hebben problemen met krimpen van de nagellak als je te dikke laagjes lak of topcoat smeert.
Poshe heb ik nog niks slechts over gehoord.
CND Air Dry ken ik maar van 1 blog maar die is er razend enthousiast over.
De laatste twee zijn naar mij onderweg dus ik zal binnenkort laten weten welke mij het beste bevalt.
OMGquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |