abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74074732
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 12:50 schreef Misstique het volgende:
Ik ga as zaterdag mn nagels laten doen (manicure met polijsten en lakken en dingen) en zag dat ze een enorm rek met OPI lakjes hebben staan. Ik wil toch weer es wat meer gaan lakken, maar dan gewoon effen kleurtjes, al die dingetjes erbij kan ik niet. .
Wat zijn goeie kleurtjes om mee te beginnen? Ik wil er zo min mogelijk werk aan hebben, dus gewoon 1 laagje lak per nagel en dan klaar (daar ben ik nml al lang genoeg mee bezig ).
Ik vrees dat een laagje hem niet gaat worden. Eigenlijk alle lak heeft minimaal twee laagjes nodig om mooi te zijn.

Wat voor kleuren houd je van? En dan creme, shimmer, glitter, duochrome, mat, glanzend etc.?

Wel leuk trouwens om ze lekker te laten doen.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_74074864
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 12:55 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik vrees dat een laagje hem niet gaat worden. Eigenlijk alle lak heeft minimaal twee laagjes nodig om mooi te zijn.
Daar was ik al bang voor. . Ik ben met 1 laagje al wel een half uur kwijt. .
quote:
Wat voor kleuren houd je van? En dan creme, shimmer, glitter, duochrome, mat, glanzend etc.?
Ik hou wel van de glanzende en glitterlakjes. . Wat is duochrome?
quote:
Wel leuk trouwens om ze lekker te laten doen.
Bon gehad voor mn verjaardag. .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_74075000
Iedereen is er wel lang mee bezig hoor, dat is wat je voor mooie nagels over moet hebben. En dan heb ik het niet eens over het uren zonder dat je iets kan doen, zodat het mooi opdroogt.
  maandag 26 oktober 2009 @ 13:14:48 #204
269956 Nieners
Sofa King Addicted.
pi_74075302
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 12:52 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Geen van beide/allebei. Is een kwestie van persoonlijke voorkeur.
[..]

Op nailgal staan wel foto's. Hij is mat mooi maar ik vind die suedes met een topcoat eigenlijk nog veel mooier.
Thanks!

Oeh nee, dit vind ik niks .

Zo vind ik hem wel mooi:

Wat een perfecte nagels!
Living and loving in the moment.
pi_74075383
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 13:05 schreef Tegan het volgende:
Iedereen is er wel lang mee bezig hoor, dat is wat je voor mooie nagels over moet hebben. En dan heb ik het niet eens over het uren zonder dat je iets kan doen, zodat het mooi opdroogt.
Nou ik heb die topcoat van Nubar..
Geweldig spul.. Je nagellak droogt daar heel snel van op
Echt een aanrader
quote:
She begins by declaring herself a convert to Diamont Seal & Shine, saying, "I mentioned yesterday that I tried Nubar's Diamont Seal & Shine for the first time, was impressed, but not convinced. Today I'm convinced." Siobhan goes on to tell her readers that "the two to three minutes Nubar Diamont took [to completely dry three coats of polish] just blew me away," and that Diamont Seal & Shine is now her favorite top coat. She noticed how special Diamont Seal & Shine is because, "Usually, when I post right after applying a color, my nails are still drying while I type the post. Today, my nails were literally dry by the time I was uploading pictures from my camera to the computer... I don't recall that they have ever been that dry that fast before."
http://bynubar.blogspot.c(...)ut-diamont-seal.html
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_74075441
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 12:59 schreef Misstique het volgende:

[..]

Daar was ik al bang voor. . Ik ben met 1 laagje al wel een half uur kwijt. .
Zal ik je een geheimpje verklappen? Niet te druk maken om knoeien en binnen de lijntjes blijven.
Als je klaar bent met lakken kan je dat met een kwastje, een bokkepootje met wat watten er omheen gedraaid of een wattenstaafje met wat nagellakremover heel makkelijk bijwerken. Het wattenstaafje werkt het minst trouwens.
Ik heb bij de Action een kwastensetje gekocht met een plat kwastje met rechte haren, dat werkt het beste vind ik.
quote:
[..]

Ik hou wel van de glanzende en glitterlakjes. . Wat is duochrome?
[..]

Bon gehad voor mn verjaardag. .
Dat zijn de betere cadeautjes.

Duochrome is dat een kleur een andere kleur glans heeft. Auto's hebben dat ook wel eens.
Zoiets: http://nailgal.com/displayimage.php?album=65&pos=12
pi_74075600
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 13:17 schreef progje het volgende:

[..]

Nou ik heb die topcoat van Nubar..
Geweldig spul.. Je nagellak droogt daar heel snel van op
Echt een aanrader
[..]

http://bynubar.blogspot.c(...)ut-diamont-seal.html
Jup dat spul is geweldig. Ik kan als ik verder niks doe qua nail art binnen een kwartier mijn nagels gelakt hebben. Basecoat, 2-3 laagjes kleur en topcoat in een keer achter elkaar aan zonder tussendoor tijd te nemen om een laagje te laten drogen. Dan direct bijwerken en tegen de tijd dat het bijwerken klaar is zijn mijn nagels al droog voor lichte aanraking. En na een half uurtje rommel ik rustig in de besteklade zonder mijn nagellak te beschadigen of deuken te krijgen.
pi_74075604
Hellllp ik houd jullie niet meer bij! Dikke tvp.

Die suedes ga ik ook voor kijken binnenkort, de DA zou ze eind oktober binnenkrijgen
pi_74075615
Ja wattenstaafje werkt inderdaad niet goed, is toch net iets te lomp vind ik..

Ik zal ook eens op zoek gaan naar een kwasten setje ervoor...
Net zo handig denk ik
pi_74075664
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 13:24 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Jup dat spul is geweldig. Ik kan als ik verder niks doe qua nail art binnen een kwartier mijn nagels gelakt hebben. Basecoat, 2-3 laagjes kleur en topcoat in een keer achter elkaar aan zonder tussendoor tijd te nemen om een laagje te laten drogen. Dan direct bijwerken en tegen de tijd dat het bijwerken klaar is zijn mijn nagels al droog voor lichte aanraking. En na een half uurtje rommel ik rustig in de besteklade zonder mijn nagellak te beschadigen of deuken te krijgen.
precies

Ik ben pas weer actief mijn nagels gaan lakken nu ik dat spul heb
Eerder had ik nooit het geduld om lang genoeg te wachten tot mijn nagellak droog was en dan was het iedere keer weer lelijk
pi_74075723
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 13:14 schreef Nieners het volgende:

[..]

Thanks!

[ afbeelding ]

Oeh nee, dit vind ik niks .

Zo vind ik hem wel mooi:

[ afbeelding ]

Wat een perfecte nagels!
De andere kleuren uit de serie zijn mooier in suede inderdaad.
Deze bijvoorbeeld:

http://allyoudesire-ayd.b(...)nees-suede-with.html
  maandag 26 oktober 2009 @ 13:32:44 #212
269956 Nieners
Sofa King Addicted.
pi_74075849
Stukken beter idd .
En ik moet echt eens Konad aanschaffen . Waar hebben jullie die vandaan?
Living and loving in the moment.
pi_74075945
Wie heeft er zin in een giveaway?
Je kan stemmen over wat je een leuke prijs vindt.
http://crazy4nails.blogsp(...)iveaway-details.html

Normaal ben ik er niet zo weg van maar ik vind dit zo schattig. "Ik wil ook een giveaway houden maar ik heb maar 8 followers! "
  maandag 26 oktober 2009 @ 14:13:54 #214
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_74077063
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 13:32 schreef Nieners het volgende:
Stukken beter idd .
Ik mijn starterset bij veelsieraden.nl (1 euro verzendkosten), maar ze zijn op veel meer plekken te koop .
Heb net een set op eBay 'gewonnen', verzendkosten hoger dan de aanschafprijs .
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
pi_74077590
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 13:28 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

De andere kleuren uit de serie zijn mooier in suede inderdaad.
Deze bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]

http://allyoudesire-ayd.b(...)nees-suede-with.html
Dit vind ik dan wel weer gaaf! Ik ben niet zo weg van mat, maar dit vind ik wel mooi
pi_74077828
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 13:32 schreef Nieners het volgende:
Stukken beter idd .
www.ocnailart.com
Met de code paintedladyfingers 30% korting en boven de 20 dollar gratis verzendkosten internationaal.
  maandag 26 oktober 2009 @ 14:55:02 #217
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_74078357
Verdorie, ik heb van alles in m'n mandje gestopt op transdesign . Maar met verzending kost het me omgerekend maar ¤33,-.. en nou wil ik het hebben!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_74079080
En, krijg je het?
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_74079153
Gisteren leek die nagellak uit mijn jas te zijn,nu het opgedroogd is zitten er hele lichte blauwe vlekken in En mijn broek heeft een lichte vlek nu. Verdorie Nog tips over hoe ik het uit die jas krijg?
  maandag 26 oktober 2009 @ 15:29:51 #220
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_74079493
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 15:20 schreef Tammymara het volgende:
Gisteren leek die nagellak uit mijn jas te zijn,nu het opgedroogd is zitten er hele lichte blauwe vlekken in En mijn broek heeft een lichte vlek nu. Verdorie Nog tips over hoe ik het uit die jas krijg?
Ik heb ooit watervaste stift met wasbenzine uit mijn kleding gekregen.. lees op internet dat het ook moet lukken bij nagellak. Als je het eng vind kun je het misschien eerst proberen op een oude lap stof?
What if the hokey-pokey is really what it's all about?
pi_74079828
Hier een foto van mijn nagels zonder nagellak.

Mijn wijs en duimnagel zijn wat korter omdat ze ingescheurd waren tijdens het werk.
Nu heb ik een vraagje...
Zoals je ziet (vooral bij mijn ringvinger) begint bij mij het witte van mijn nagel al erg vroeg. Het lijkt nu of die nagel al heel lang is omdat het witte ongeveer even lang is als het huidskleurige deel van mijn nagel. Heeft iemand een idee hoe dit kan? En kun je er iets aan doen dat je nagelbed dus wat langer wordt en dat witte randje pas wat hoger begint?????
  maandag 26 oktober 2009 @ 15:56:07 #222
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_74080420
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 15:18 schreef Oblivion het volgende:
En, krijg je het?
Nee, ik ga eerst een focussen op een mooie huid krijgen en heb dus wat spul van Vichy aangeschaft. Ook prijzig. Maar ik sla wel even een printscreen op als wishlist .
  maandag 26 oktober 2009 @ 15:58:02 #223
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_74080493
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 15:40 schreef dieske87 het volgende:

[ afbeelding ]

Mijn wijs en duimnagel zijn wat korter omdat ze ingescheurd waren tijdens het werk.
Nu heb ik een vraagje...
Zoals je ziet (vooral bij mijn ringvinger) begint bij mij het witte van mijn nagel al erg vroeg. Het lijkt nu of die nagel al heel lang is omdat het witte ongeveer even lang is als het huidskleurige deel van mijn nagel. Heeft iemand een idee hoe dit kan? En kun je er iets aan doen dat je nagelbed dus wat langer wordt en dat witte randje pas wat hoger begint?????
Ik vraag me ook altijd af hoe dat kan, ik heb juist een heel lang nagelbed..
Vind dat wat jij hebt mooier, lijken je nagels veel langer door
What if the hokey-pokey is really what it's all about?
pi_74080716
*kwijlt. Zoveel leuke kleurtjes en dingetjes.
pi_74080736
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 15:40 schreef dieske87 het volgende:

[ afbeelding ]

Nu heb ik een vraagje...
Als er vuil onder je nagels zit, hoe maak je dat schoon?
Met een hard voorwerp?
pi_74081063
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 13:24 schreef snkr-xxx het volgende:
Hellllp ik houd jullie niet meer bij! Dikke tvp.

Die suedes ga ik ook voor kijken binnenkort, de DA zou ze eind oktober binnenkrijgen
Ik zat me net te bedenken....waar zijn jouw mooie foto's?
  maandag 26 oktober 2009 @ 16:17:18 #227
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_74081184
Roze van 2true (cheap ass Kruidvat merk)

Eerste keer dat ik alleen maar de toprandjes hoefde te doen (korte nagel, dan lak ik altijd m'n vinger mee )
  maandag 26 oktober 2009 @ 16:24:19 #228
101884 PeRi
Allons-y!
pi_74081452
Van het weekend ook besteld , . Heb vooral hoge verwachtingen van Essies Matte, van wat ik gezien heb op foto's op internet - dat vind ik zó tof!

OPI-Holiday Glow
OPI-Midnight in Moscow
ESSIE-Matte About You
Nail Art - Glitter Nail Sticker /each
CG-Visit Me in Prism
CG-Salsa
Whatever I want.
pi_74081464
Zoetjes...
pi_74081529
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 16:04 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Als er vuil onder je nagels zit, hoe maak je dat schoon?
Met een hard voorwerp?
Komt weinig voor meestal gewoon onder de kraam zonder iets zeg maar. En anders soms met een andere nagel er een beetje onder snap je?
pi_74081535
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 16:14 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Ik zat me net te bedenken....waar zijn jouw mooie foto's?
Jaaaaa!

@Dieske: purk je onder je nagels met een vijl o.i.d. om ze schoon te maken?

@Debster: netjes hoor. Lief kleurtje ook.
pi_74081688
Nee niet met een vijl heel soms wel met een andere nagel een beetje.
Maar als je de zijkant van mijn vinger ziet zie je ook dat mijn nagel niet helemaal tot bovenaan in mijn huis zit zeg maar. Ik heb zelf het idee dat het komt als ze inscheuren. Soms scheuren ze zo diep in dat het gewoon in mijn vlees zit. Dit doet flink pijn en loop ik vervolgens nog 2 weken met een half ingescheurde nagel voordat ik hem af kan knippen. En dan zie je vervolgens dat mijn witte randje zeg maar weer ietsje lager begint
pi_74081783
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 16:26 schreef dieske87 het volgende:

[..]

Komt weinig voor meestal gewoon onder de kraam zonder iets zeg maar. En anders soms met een andere nagel er een beetje onder snap je?
Ik snap het, niet meer doen!
Gewoon een nagelborsteltje naast de kraan leggen en zachtjes (!) schoonmaken.
Zit je wel eens met je andere vingers te trekken aan het vel onder je nagel?
Uitleg: Onderkant van je vingertop, duw je dat wel eens naar achteren?
Het is zeer teer onder je nagels, daar waar de nagel het vel verlaat.
pi_74082175

Hier zie je dat mijn nagel niet heel erg lang is.

Op deze foto kun je hopelijk een beetje zien wat ik bedoel. Ik heb expres mijn randjes nog niet bijgewerkt omdat je het zo duidelijker ziet. Waar je dat streepje paars op mijn vinger zit zieje dat dat eigenlijk vast "hoort" te zitten nog aan de nagel lijkt mij. Bij mij is dat dus niet zo. (Ik trek het voor de foto een beetje terug)
pi_74082335
Zoveel mensen zoveel verschillende nagels, dieske.
Niks hoort of moet zoals het moet zijn.
Say hello to your nails!

Zien er prima uit!
pi_74082352
Is onder de kraan erg?

Ik doe dat altijd onder de douche.
pi_74082559
Show hier je nagels! deeltje 2

In die post wordt het beter uitgelegd.

Edit: Als je je hyponychium met rust laat komt het allemaal goed..
  maandag 26 oktober 2009 @ 17:12:54 #238
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_74083212
Ik heb ook zulke nagels Dieske.
Je lakt altijd je vinger mee. En het scheurt daar iid altijd (diep ) in. Ik dacht altijd dat dat nou net het laatste randje was van je nagelriemen.
Ik heb eens zo'n nagelriemmesje gehad. Daar haalde ik de hoekjes nog wel eens mee weg.(Dat is toch altijd een beetje hard/eelt). Maar daar kreeg ik altijd zoveel velletjes van. Dus daar ben ik maar snel mee gestopt.

Zoals Obli zegt: niet met je nagels eronder. (Ik moet nog steeds lachen om die post Obli. Je hebt zo gelijk!)
Maarja, wat moet je dan als je net af bent van het velletjes bijten zoals ik? Toch maar aan de stressballetjes?

En een kort of lang nagelbed kan je niet kweken maar is een kwestie van aanleg volgens mij.

Ik kreeg net een berichtje dat mijn Konadpakketje is aangeboden aan TNT dus dat verwacht ik morgen!
Bij Hoevelaken rechtsaf.
  maandag 26 oktober 2009 @ 17:27:13 #239
267323 Agapimou
Morgen gratis bier
pi_74083673
Ik heb de laatste dotter van het kruidvat op de reguliersbree (Amsterdam) gekocht
aa-gap-ie-moe
Not your average newbie :h
pi_74083757
Die harde randjes aan de zijkanten van je nagels kan je ook zachtjes vijlen. Scheelt enorm.

Tammymara: was jammer van je kleren. De enige tips die ik ken om nagellak te verwijderen uit kleren, kleden etc. is om de vlek ten allen tijde nat te houden omdat het dan makkelijker te verwijderen is en dan voorzichtig deppen met nagellakremover.
Hier staan nog wat tips. Maar ik vrees dat die lichte verkleuring van je kleren komt door de nagellakremover en niet door de nagellak?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')