Ik vrees dat een laagje hem niet gaat worden. Eigenlijk alle lak heeft minimaal twee laagjes nodig om mooi te zijn.quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:50 schreef Misstique het volgende:
Ik ga as zaterdag mn nagels laten doen (manicure met polijsten en lakken en dingen) en zag dat ze een enorm rek met OPI lakjes hebben staan. Ik wil toch weer es wat meer gaan lakken, maar dan gewoon effen kleurtjes, al die dingetjes erbij kan ik niet..
Wat zijn goeie kleurtjes om mee te beginnen? Ik wil er zo min mogelijk werk aan hebben, dus gewoon 1 laagje lak per nagel en dan klaar (daar ben ik nml al lang genoeg mee bezig).
Daar was ik al bang voor.quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:55 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik vrees dat een laagje hem niet gaat worden. Eigenlijk alle lak heeft minimaal twee laagjes nodig om mooi te zijn.
Ik hou wel van de glanzende en glitterlakjes.quote:Wat voor kleuren houd je van? En dan creme, shimmer, glitter, duochrome, mat, glanzend etc.?
Bon gehad voor mn verjaardag.quote:Wel leuk trouwens om ze lekker te laten doen.![]()
Thanks!quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:52 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Geen van beide/allebei. Is een kwestie van persoonlijke voorkeur.![]()
[..]
Op nailgal staan wel foto's. Hij is mat mooi maar ik vind die suedes met een topcoat eigenlijk nog veel mooier.
Nou ik heb die topcoat van Nubar..quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:05 schreef Tegan het volgende:
Iedereen is er wel lang mee bezig hoor, dat is wat je voor mooie nagels over moet hebben. En dan heb ik het niet eens over het uren zonder dat je iets kan doen, zodat het mooi opdroogt.
http://bynubar.blogspot.c(...)ut-diamont-seal.htmlquote:She begins by declaring herself a convert to Diamont Seal & Shine, saying, "I mentioned yesterday that I tried Nubar's Diamont Seal & Shine for the first time, was impressed, but not convinced. Today I'm convinced." Siobhan goes on to tell her readers that "the two to three minutes Nubar Diamont took [to completely dry three coats of polish] just blew me away," and that Diamont Seal & Shine is now her favorite top coat. She noticed how special Diamont Seal & Shine is because, "Usually, when I post right after applying a color, my nails are still drying while I type the post. Today, my nails were literally dry by the time I was uploading pictures from my camera to the computer... I don't recall that they have ever been that dry that fast before."
Zal ik je een geheimpje verklappen?quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor.. Ik ben met 1 laagje al wel een half uur kwijt.
.
Dat zijn de betere cadeautjes.quote:[..]
Ik hou wel van de glanzende en glitterlakjes.. Wat is duochrome?
[..]
Bon gehad voor mn verjaardag..
Jup dat spul is geweldig. Ik kan als ik verder niks doe qua nail art binnen een kwartier mijn nagels gelakt hebben. Basecoat, 2-3 laagjes kleur en topcoat in een keer achter elkaar aan zonder tussendoor tijd te nemen om een laagje te laten drogen. Dan direct bijwerken en tegen de tijd dat het bijwerken klaar is zijn mijn nagels al droog voor lichte aanraking. En na een half uurtje rommel ik rustig in de besteklade zonder mijn nagellak te beschadigen of deuken te krijgen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:17 schreef progje het volgende:
[..]
Nou ik heb die topcoat van Nubar..
Geweldig spul.. Je nagellak droogt daar heel snel van op
Echt een aanrader
[..]
http://bynubar.blogspot.c(...)ut-diamont-seal.html
preciesquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:24 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Jup dat spul is geweldig. Ik kan als ik verder niks doe qua nail art binnen een kwartier mijn nagels gelakt hebben. Basecoat, 2-3 laagjes kleur en topcoat in een keer achter elkaar aan zonder tussendoor tijd te nemen om een laagje te laten drogen. Dan direct bijwerken en tegen de tijd dat het bijwerken klaar is zijn mijn nagels al droog voor lichte aanraking. En na een half uurtje rommel ik rustig in de besteklade zonder mijn nagellak te beschadigen of deuken te krijgen.
De andere kleuren uit de serie zijn mooier in suede inderdaad.quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:14 schreef Nieners het volgende:
[..]
Thanks!
[ afbeelding ]
Oeh nee, dit vind ik niks.
Zo vind ik hem wel mooi:
[ afbeelding ]
Wat een perfecte nagels!
Ik mijn starterset bij veelsieraden.nl (1 euro verzendkosten), maar ze zijn op veel meer plekken te koopquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:32 schreef Nieners het volgende:
Stukken beter idd.
En ik moet echt eens Konad aanschaffen. Waar hebben jullie die vandaan?
Dit vind ik dan wel weer gaaf! Ik ben niet zo weg van mat, maar dit vind ik wel mooiquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:28 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
De andere kleuren uit de serie zijn mooier in suede inderdaad.![]()
Deze bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
http://allyoudesire-ayd.b(...)nees-suede-with.html
www.ocnailart.comquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:32 schreef Nieners het volgende:
Stukken beter idd.
En ik moet echt eens Konad aanschaffen. Waar hebben jullie die vandaan?
Ik heb ooit watervaste stift met wasbenzine uit mijn kleding gekregen.. lees op internet dat het ook moet lukken bij nagellak. Als je het eng vind kun je het misschien eerst proberen op een oude lap stof?quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:20 schreef Tammymara het volgende:
Gisteren leek die nagellak uit mijn jas te zijn,nu het opgedroogd is zitten er hele lichte blauwe vlekken inEn mijn broek heeft een lichte vlek nu. Verdorie
Nog tips over hoe ik het uit die jas krijg?
Nee, ik ga eerst een focussen op een mooie huid krijgen en heb dus wat spul van Vichy aangeschaft. Ook prijzig. Maar ik sla wel even een printscreen op als wishlistquote:
Ik vraag me ook altijd af hoe dat kan, ik heb juist een heel lang nagelbed..quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:40 schreef dieske87 het volgende:
Hier een foto van mijn nagels zonder nagellak.
[ afbeelding ]
Mijn wijs en duimnagel zijn wat korter omdat ze ingescheurd waren tijdens het werk.
Nu heb ik een vraagje...
Zoals je ziet (vooral bij mijn ringvinger) begint bij mij het witte van mijn nagel al erg vroeg. Het lijkt nu of die nagel al heel lang is omdat het witte ongeveer even lang is als het huidskleurige deel van mijn nagel. Heeft iemand een idee hoe dit kan? En kun je er iets aan doen dat je nagelbed dus wat langer wordt en dat witte randje pas wat hoger begint?????
Als er vuil onder je nagels zit, hoe maak je dat schoon?quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:40 schreef dieske87 het volgende:
Hier een foto van mijn nagels zonder nagellak.
[ afbeelding ]
Mijn wijs en duimnagel zijn wat korter omdat ze ingescheurd waren tijdens het werk.
Nu heb ik een vraagje...
Zoals je ziet (vooral bij mijn ringvinger) begint bij mij het witte van mijn nagel al erg vroeg. Het lijkt nu of die nagel al heel lang is omdat het witte ongeveer even lang is als het huidskleurige deel van mijn nagel. Heeft iemand een idee hoe dit kan? En kun je er iets aan doen dat je nagelbed dus wat langer wordt en dat witte randje pas wat hoger begint?????
Ik zat me net te bedenken....waar zijn jouw mooie foto's?quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:24 schreef snkr-xxx het volgende:
Hellllp ik houd jullie niet meer bij! Dikke tvp.
Die suedes ga ik ook voor kijken binnenkort, de DA zou ze eind oktober binnenkrijgen![]()
Komt weinig voor meestal gewoon onder de kraam zonder iets zeg maar. En anders soms met een andere nagel er een beetje onder snap je?quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:04 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Als er vuil onder je nagels zit, hoe maak je dat schoon?
Met een hard voorwerp?
Jaaaaa!quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:14 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik zat me net te bedenken....waar zijn jouw mooie foto's?
Ik snap het, niet meer doen!quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:26 schreef dieske87 het volgende:
[..]
Komt weinig voor meestal gewoon onder de kraam zonder iets zeg maar. En anders soms met een andere nagel er een beetje onder snap je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |