Whoot! Vette shit! Dat ga ik zeker een keer proberen!quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:50 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nee hoor! En wederom schilderstape ftw!![]()
En als je bijvoorbeeld je halve nagel afplakt of maar een strookje vrij houdt krijg je ook een heel leuk effect. Het kost natuurlijk wel wat meer lak dan gewoon lakken maar het kan redelijk troepvrij.
[..]
Ik zal aan je denkenquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:02 schreef Daph_ het volgende:
Oeh, ParisIk heb geen idee, maar mocht je Obsessive Compulsive Cosmetics (O.C.C.) "Blackboard" tegenkomen, dan houd ik me aanbevolen
quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:56 schreef MinderMutsig het volgende:
Es70: heb je voor die stipjes onderaan zo'n french plate gebruikt? Leuk!
OMG!! Die oranje en gele... neh.. dat gaat m niet wordenquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:27 schreef MinderMutsig het volgende:
Houd je van felle kleurtjes?
http://juicy-nails.blogsp(...)%A0%20ongles%20Paris
Oeh, saxy!quote:
Ook leuk!quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:46 schreef moussy het volgende:
Hier zijn julliewat gaan jullie snel!
Ik wil ook hello kitties, en stippels en alle lakjes en een matte topcoat en en en en... *zucht*
Voor vandaag doe ik het met mijn uberfoutekortenagels met wit pantervelletje met glitters
[ afbeelding ]
mnohquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:45 schreef MinderMutsig het volgende:
Zo gemeen! Dit is al de tweede blog waar ik lees dat alle nieuwe Essence artikelen daar al in de winkels liggen!
http://www.parokeets.com/(...)om-essence-polishes/
Wel mooie kleurtjes.![]()
Het schijnt trouwens ook dat in de nieuwe stempelsetjes geen stempellak meer zit. Alleen een stempel, plate en schraper.
Misschien is de formule van de normale nagellak ook veranderd? Ik meen ooit op de site van Essence gelezen te hebben dat het de bedoeling was dat je de normale lak ook voor stempelen kon gebruiken.quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mnoh
ik zit maar te wachten op die troep.
en stom dat er geen lak bij zit, wat is dat nou weer voor onzin?
dat zou mooi zijn natuurlijkquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:02 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Misschien is de formule van de normale nagellak ook veranderd? Ik meen ooit op de site van Essence gelezen te hebben dat het de bedoeling was dat je de normale lak ook voor stempelen kon gebruiken.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:04 schreef moussy het volgende:
Oh EssenceCatrice schijnt een matte topcoat te hebben, is die al gespot en getest door iemand hier?
quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:07 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
Nu moet ik morgen wéér naar de Kruidvat en Trekpleister!
ik ook natuurlijk!quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:07 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
Nu moet ik morgen wéér naar de Kruidvat en Trekpleister!
Waar heb je dat gelezen eigenlijk?
Ik heb het al gevonden! Het gaat om de basecoat met acryl, die zou mat opdrogen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:12 schreef moussy het volgende:
[..]
ik ook natuurlijk!
In een aantal van die hippe kekke beautylogsff zoeken
dat klinkt als niet mat..quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:14 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik heb het al gevonden! Het gaat om de basecoat met acryl, die zou mat opdrogen.
Laat ik daar nu een flesje van hebben staan...
Dat weet ik niet, ik ben pas net in to de nagallakjes (een hervonden iets zeg maarquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:58 schreef Lindytje het volgende:
Oh!! En dan nog eens iets: ik ga as vrijdag naar Parijs (), zijn er dat jullie weten in frankrijk goede merken die we hier niet hebben in de winkel en die ik moet hebben??
Die wil ikquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:12 schreef moussy het volgende:
[..]
ik ook natuurlijk!
In een aantal van die hippe kekke beautylogsff zoeken
[ afbeelding ]
Acrylic Nail Power Matt Effect van Catrice. Een matte finish is niet alleen mooi bij make-up maar zeker ook bij nagelverzorging. Deze nagelverharder op acrylbasis laat nagels er op-en-top uitzien en is te gebruiken als toplaag, als basislaag of simpelweg als highlighter. Prijs: ¤ 1,99
Ik ga sowieso morgen ff kijken of ik hem kan vinden. Mijn korte stompies mogen best wel wat harder worden, zodat ik ook eens wat langere nagels heb dan ditquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:31 schreef PartyHardy het volgende:
Ik wil hem ook, maar wil eerst zeker weten of het wel goed werkt.. kan niemand het effect alvast laten zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |