Ik zal aan je denkenquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:02 schreef Daph_ het volgende:
Oeh, ParisIk heb geen idee, maar mocht je Obsessive Compulsive Cosmetics (O.C.C.) "Blackboard" tegenkomen, dan houd ik me aanbevolen
quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:56 schreef MinderMutsig het volgende:
Es70: heb je voor die stipjes onderaan zo'n french plate gebruikt? Leuk!
OMG!! Die oranje en gele... neh.. dat gaat m niet wordenquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:27 schreef MinderMutsig het volgende:
Houd je van felle kleurtjes?
http://juicy-nails.blogsp(...)%A0%20ongles%20Paris
Oeh, saxy!quote:
Ook leuk!quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:46 schreef moussy het volgende:
Hier zijn julliewat gaan jullie snel!
Ik wil ook hello kitties, en stippels en alle lakjes en een matte topcoat en en en en... *zucht*
Voor vandaag doe ik het met mijn uberfoutekortenagels met wit pantervelletje met glitters
[ afbeelding ]
mnohquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:45 schreef MinderMutsig het volgende:
Zo gemeen! Dit is al de tweede blog waar ik lees dat alle nieuwe Essence artikelen daar al in de winkels liggen!
http://www.parokeets.com/(...)om-essence-polishes/
Wel mooie kleurtjes.![]()
Het schijnt trouwens ook dat in de nieuwe stempelsetjes geen stempellak meer zit. Alleen een stempel, plate en schraper.
Misschien is de formule van de normale nagellak ook veranderd? Ik meen ooit op de site van Essence gelezen te hebben dat het de bedoeling was dat je de normale lak ook voor stempelen kon gebruiken.quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mnoh
ik zit maar te wachten op die troep.
en stom dat er geen lak bij zit, wat is dat nou weer voor onzin?
dat zou mooi zijn natuurlijkquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:02 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Misschien is de formule van de normale nagellak ook veranderd? Ik meen ooit op de site van Essence gelezen te hebben dat het de bedoeling was dat je de normale lak ook voor stempelen kon gebruiken.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:04 schreef moussy het volgende:
Oh EssenceCatrice schijnt een matte topcoat te hebben, is die al gespot en getest door iemand hier?
quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:07 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
Nu moet ik morgen wéér naar de Kruidvat en Trekpleister!
ik ook natuurlijk!quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:07 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
Nu moet ik morgen wéér naar de Kruidvat en Trekpleister!
Waar heb je dat gelezen eigenlijk?
Ik heb het al gevonden! Het gaat om de basecoat met acryl, die zou mat opdrogen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:12 schreef moussy het volgende:
[..]
ik ook natuurlijk!
In een aantal van die hippe kekke beautylogsff zoeken
dat klinkt als niet mat..quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:14 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik heb het al gevonden! Het gaat om de basecoat met acryl, die zou mat opdrogen.
Laat ik daar nu een flesje van hebben staan...
Dat weet ik niet, ik ben pas net in to de nagallakjes (een hervonden iets zeg maarquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:58 schreef Lindytje het volgende:
Oh!! En dan nog eens iets: ik ga as vrijdag naar Parijs (), zijn er dat jullie weten in frankrijk goede merken die we hier niet hebben in de winkel en die ik moet hebben??
Die wil ikquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:12 schreef moussy het volgende:
[..]
ik ook natuurlijk!
In een aantal van die hippe kekke beautylogsff zoeken
[ afbeelding ]
Acrylic Nail Power Matt Effect van Catrice. Een matte finish is niet alleen mooi bij make-up maar zeker ook bij nagelverzorging. Deze nagelverharder op acrylbasis laat nagels er op-en-top uitzien en is te gebruiken als toplaag, als basislaag of simpelweg als highlighter. Prijs: ¤ 1,99
Ik ga sowieso morgen ff kijken of ik hem kan vinden. Mijn korte stompies mogen best wel wat harder worden, zodat ik ook eens wat langere nagels heb dan ditquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:31 schreef PartyHardy het volgende:
Ik wil hem ook, maar wil eerst zeker weten of het wel goed werkt.. kan niemand het effect alvast laten zien?
ik heb het niet gedaan hoor hierinquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:56 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oh daar wordt je nagellak zo slecht van!![]()
Verdunner is echt onmisbaar als je redelijk wat nagellak hebt.
Wel een mooie kleur.![]()
Puckzz en moussy: leuke nagels! En kort is helemaal niet fout.Lang schijnt tegenwoordig juist fout te zijn.
Es70: heb je voor die stipjes onderaan zo'n french plate gebruikt? Leuk!
je moet even naar de supersize "douglas" op champs elise (drukke winkelstraat tegenover arc de triompf)quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:58 schreef Lindytje het volgende:
Oh!! En dan nog eens iets: ik ga as vrijdag naar Parijs (), zijn er dat jullie weten in frankrijk goede merken die we hier niet hebben in de winkel en die ik moet hebben??
Ik ben ook rechts en begin altijd met mijn linkerhand, maar rechts lukt meestal beter omdat ik dan al wat oefening heb gehad op links. Maarja ik kan ook `redelijk' met links schrijven als het écht moet.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:39 schreef Tammymara het volgende:
Ik heb mijn nageltjes blauw (beetje die lichtblauwe kleur die ik hier vandeweek ergens zag) met een zilveren kruis (schuin) nu, echt heel erg leuk.Had eerst allemaal doodskopjes gemaakt met van die botten eronder ( alvast kijken hoe dat eruit zag voor de halloweenhorrortocht waar ik als acteur aan mee ga doen) maar links was perfect alleen ik ben rechts....dus mijn rechterhand was echt een mega mega mega ramp.Toen alles droog was heb ik het er maar weer afgehaald
quote:
vind ik ook zo irri... ben nu dus overgestapt naar kleine handdoekjes gewoon van de wibra.. heb je net je nagels mooie gelakt pluist het alweer....quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:03 schreef Daph_ het volgende:
Geen last van Puckzzz
Jeuj, net gekonad, na 7 (!!!) pogingen is de nagel van mijn linkerduim eindelijk gelukt. Beetje jammer is wel dat omdat ik moest corrigeren, al mijn nagels pluisjes van het wattenschijfje hebbenNou ja. Ik ben wel tevreden, vind het wel schattig zo
Foto komt nog..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en daar moet een passend lakje bij... zie net dat ze de trui ook in baby blauw hebben... tsssk![]()
quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:07 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
vind ik ook zo irri... ben nu dus overgestapt naar kleine handdoekjes gewoon van de wibra.. heb je net je nagels mooie gelakt pluist het alweer....
ik kom er net achter dat ik nog een gele lak moet, ik heb een hekel aan geel maar heb een geweldige trui besteld...
deze namelijkAh, thanks voor de tip, dat werkt vast stukken beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en daar moet een passend lakje bij... zie net dat ze de trui ook in baby blauw hebben... tsssk
![]()
Wat een té schattige geweldige trui![]()
Voor gele nagels of om te stempelen? Ik vind persoonlijk de onderste het leukst, minder hard.. Maar de Essie lak lijkt me weer het leukst om mee te stempelen en zulksquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:25 schreef Kleintje19 het volgende:
[ afbeelding ]
Pink: essie short pants
[ afbeelding ]
yell- o-neil
[ afbeelding ]
Banana Bandanna
welk vinden jullie het mooist?
denk dat ik voor de essie ga...
ik vind de laatste ook het mooist, maar is minder fel als mijn trui... en anders moet ik maar kijken voor grijs..quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Voor gele nagels of om te stempelen? Ik vind persoonlijk de onderste het leukst, minder hard.. Maar de Essie lak lijkt me weer het leukst om mee te stempelen en zulks
Edit: even op mijn lijstje gekeken, en Essie heeft nog een gele lak: Barbuda banana.
http://media.photobucket.(...)ie-BarbudaBanana.jpg
True, maar denk dat je deze wel beter kunt combineren dan.. Ik vind de tweede essie ook minder, maar wist niet waarvoor je geel zochtquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:43 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik vind de laatste ook het mooist, maar is minder fel als mijn trui... en anders moet ik maar kijken voor grijs..
de andere van essie vind ik minder mooi als de opi..
Ik vind geel doorgaans ook niks, maar die yell-o-neil is eigenlijk welquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:25 schreef Kleintje19 het volgende:
[ afbeelding ]
Pink: essie short pants
[ afbeelding ]
yell- o-neil
[ afbeelding ]
Banana Bandanna
welk vinden jullie het mooist?
denk dat ik voor de essie ga...
waarom bestel je niet op ebay bij beautyzone? ik vind de verzendkosten van trans echt enormquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:12 schreef Linnie20v het volgende:
Zo heb eindelijk een mailtje van transdesign, moet gewoon 18 dollar shipping kosten betalen !
12 euro op 9 lakjes valt toch wel mee? Op eBay rekenen ze per lakje ¤ 2 ofzoquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:13 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
waarom bestel je niet op ebay bij beautyzone? ik vind de verzendkosten van trans echt enorm
Leuk!quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:12 schreef Daph_ het volgende:
Fotootje van mijn nagels at the moment:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
China Glaze Hot lava love met witte konad. Ik had eigenlijk een geblokte french geprobeerd, maar die kreeg ik er met geen mogelijkheid normaal op![]()
Disclaimer: m'n randjes moet ik nog doen![]()
Euh, ik heb geen idee wat je bedoeltquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:20 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Leuk!
De truc voor french plates is om de stempel naar jezelf gericht te houden en dan je vinger er goed op leggen en heen en weer rollen. Dan is het veel makkelijker om ze er goed en recht op te krijgen.
Tenzij je Oblivion heet, dan rol je gewoon bij de eerste poging direct van links naar rechts die krengen er zo goed op.
edit: @Kleintje: omdat de lakjes op transdesign de helft kosten van wat ze op ebay kosten.Dat maakt die bezorgkosten meer dan goed.
Was de set van OPI, de remover en een lakje. En precies die wat ik zelf al bedacht had eruit te gooienquote:Opmerking van webwinkel
Oder total included $18.00 USPS Fat Rate Shipping fee. Item not fit into small flat rate box: #HL822, #AL414 and #021006
dan valt het wel mee ja.. maar zag ergens ook 30+ dollar staan bij shippingquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:16 schreef Daph_ het volgende:
[..]
12 euro op 9 lakjes valt toch wel mee? Op eBay rekenen ze per lakje ¤ 2 ofzo
Je betaalt $ 18 voor 9 lakjes, $ 57 voor tot 42 lakjes dacht ik en dan $ 65 voor tot ?? lakjes. Er zit alleen wel een handleiding bij, want je moet niet meteen betalen als je doorgestuurd wordt naar de paypal site. Mijn bestellingen kostten 28,80 voor 9 lakjes (alleen China Glaze) en 32 euro voor 7 lakjes (OPI, Orly en China Glaze)quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:35 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
dan valt het wel mee ja.. maar zag ergens ook 30+ dollar staan bij shipping![]()
maar het is dus die 7 dollar nog wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |