abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 oktober 2009 @ 17:08:38 #103
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_74047722
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 17:02 schreef Daph_ het volgende:
Oeh, Paris Ik heb geen idee, maar mocht je Obsessive Compulsive Cosmetics (O.C.C.) "Blackboard" tegenkomen, dan houd ik me aanbevolen
Ik zal aan je denken
Don't come closer, I might hurt you
pi_74048320
There is no love sincerer than the love of food.
  zondag 25 oktober 2009 @ 17:29:03 #105
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_74048372
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 16:56 schreef MinderMutsig het volgende:

Es70: heb je voor die stipjes onderaan zo'n french plate gebruikt? Leuk!
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
  zondag 25 oktober 2009 @ 17:51:09 #106
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_74048910
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 17:27 schreef MinderMutsig het volgende:
Houd je van felle kleurtjes?
http://juicy-nails.blogsp(...)%A0%20ongles%20Paris

OMG!! Die oranje en gele... neh.. dat gaat m niet worden
Don't come closer, I might hurt you
pi_74049249
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 16:46 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

neehoor!
[ afbeelding ]
Oeh, saxy!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_74049291
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 16:46 schreef moussy het volgende:
Hier zijn jullie wat gaan jullie snel!

Ik wil ook hello kitties, en stippels en alle lakjes en een matte topcoat en en en en... *zucht*

Voor vandaag doe ik het met mijn uberfoutekortenagels met wit pantervelletje met glitters
[ afbeelding ]
Ook leuk!
pi_74050422
Zo gemeen! Dit is al de tweede blog waar ik lees dat alle nieuwe Essence artikelen daar al in de winkels liggen!
http://www.parokeets.com/(...)om-essence-polishes/
Wel mooie kleurtjes.

Het schijnt trouwens ook dat in de nieuwe stempelsetjes geen stempellak meer zit. Alleen een stempel, plate en schraper.
  zondag 25 oktober 2009 @ 18:47:58 #110
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_74050491
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 18:45 schreef MinderMutsig het volgende:
Zo gemeen! Dit is al de tweede blog waar ik lees dat alle nieuwe Essence artikelen daar al in de winkels liggen!
http://www.parokeets.com/(...)om-essence-polishes/
Wel mooie kleurtjes.

Het schijnt trouwens ook dat in de nieuwe stempelsetjes geen stempellak meer zit. Alleen een stempel, plate en schraper.
mnoh
ik zit maar te wachten op die troep.
en stom dat er geen lak bij zit, wat is dat nou weer voor onzin?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_74050653
Ooh All Access mooi!

[klaag]Mijn nagellak is nog niet écht droog, dus ik kan nog niet stempelen [/klaag]
pi_74050710
Dat zijn leuke kleuren!
pi_74050947
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 18:47 schreef Mirjam het volgende:

[..]

mnoh
ik zit maar te wachten op die troep.
en stom dat er geen lak bij zit, wat is dat nou weer voor onzin?
Misschien is de formule van de normale nagellak ook veranderd? Ik meen ooit op de site van Essence gelezen te hebben dat het de bedoeling was dat je de normale lak ook voor stempelen kon gebruiken.
De Show Your Feet collectie werkt sowieso en All Access schijnt het ook te doen. Ik vraag me alleen wel af of ze nu dan fijner of kutter lakken.
  † In Memoriam † zondag 25 oktober 2009 @ 19:04:03 #114
7074 moussy
kuttekop
pi_74051011
Oh Essence Catrice schijnt een matte topcoat te hebben, is die al gespot en getest door iemand hier?
Je zou er haast een boek over schrijven!
  zondag 25 oktober 2009 @ 19:06:40 #115
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_74051080
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 19:02 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Misschien is de formule van de normale nagellak ook veranderd? Ik meen ooit op de site van Essence gelezen te hebben dat het de bedoeling was dat je de normale lak ook voor stempelen kon gebruiken.
dat zou mooi zijn natuurlijk
pi_74051118
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 19:04 schreef moussy het volgende:
Oh Essence Catrice schijnt een matte topcoat te hebben, is die al gespot en getest door iemand hier?

Nu moet ik morgen wéér naar de Kruidvat en Trekpleister!

Waar heb je dat gelezen eigenlijk?
  zondag 25 oktober 2009 @ 19:08:46 #117
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_74051150
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 19:07 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

kruidvat was dicht hier vandaag
  † In Memoriam † zondag 25 oktober 2009 @ 19:12:02 #118
7074 moussy
kuttekop
pi_74051240
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 19:07 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Waar heb je dat gelezen eigenlijk?
ik ook natuurlijk!

In een aantal van die hippe kekke beautylogs ff zoeken

Acrylic Nail Power Matt Effect van Catrice. Een matte finish is niet alleen mooi bij make-up maar zeker ook bij nagelverzorging. Deze nagelverharder op acrylbasis laat nagels er op-en-top uitzien en is te gebruiken als toplaag, als basislaag of simpelweg als highlighter. Prijs: ¤ 1,99
pi_74051336
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 19:12 schreef moussy het volgende:

[..]

ik ook natuurlijk!

Ik heb het al gevonden! Het gaat om de basecoat met acryl, die zou mat opdrogen.
Laat ik daar nu een flesje van hebben staan...

edit: oh wacht, die van mij heeft volgens mij geen matte finish.
  † In Memoriam † zondag 25 oktober 2009 @ 19:15:50 #120
7074 moussy
kuttekop
pi_74051399
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 19:14 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ik heb het al gevonden! Het gaat om de basecoat met acryl, die zou mat opdrogen.
Laat ik daar nu een flesje van hebben staan...
dat klinkt als niet mat..
pi_74051651
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 16:58 schreef Lindytje het volgende:
Oh!! En dan nog eens iets: ik ga as vrijdag naar Parijs ( ), zijn er dat jullie weten in frankrijk goede merken die we hier niet hebben in de winkel en die ik moet hebben??
Dat weet ik niet, ik ben pas net in to de nagallakjes (een hervonden iets zeg maar )
Wel voor make up
Ik kocht vroeger altijd kei veel prescription of zoiets als ik in het buitenland was (bijv parijs)
heeft/had (ik heb het al een poos niet meer gekocht) o.a. heel fijne fondation
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  zondag 25 oktober 2009 @ 19:29:21 #122
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_74051935
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 19:12 schreef moussy het volgende:

[..]

ik ook natuurlijk!

[ afbeelding ]

Acrylic Nail Power Matt Effect van Catrice. Een matte finish is niet alleen mooi bij make-up maar zeker ook bij nagelverzorging. Deze nagelverharder op acrylbasis laat nagels er op-en-top uitzien en is te gebruiken als toplaag, als basislaag of simpelweg als highlighter. Prijs: ¤ 1,99
Die wil ik . Ik vind heel veel kleurtjes mat wel geschikt voor het werk, zoals knalrood en bubble gum roze . Maar ga niet alles mat aanschaffen natuurlijk!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zondag 25 oktober 2009 @ 19:31:48 #123
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_74052016
Ik wil hem ook, maar wil eerst zeker weten of het wel goed werkt.. kan niemand het effect alvast laten zien?
What if the hokey-pokey is really what it's all about?
  † In Memoriam † zondag 25 oktober 2009 @ 19:35:15 #124
7074 moussy
kuttekop
pi_74052143
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 19:31 schreef PartyHardy het volgende:
Ik wil hem ook, maar wil eerst zeker weten of het wel goed werkt.. kan niemand het effect alvast laten zien?
Ik ga sowieso morgen ff kijken of ik hem kan vinden. Mijn korte stompies mogen best wel wat harder worden, zodat ik ook eens wat langere nagels heb dan dit
  zondag 25 oktober 2009 @ 19:35:32 #125
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_74052156
Ik ben nog steeds niet van de mat...geef mij maar hoogglans en bling
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_74052171
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 16:56 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Oh daar wordt je nagellak zo slecht van!
Verdunner is echt onmisbaar als je redelijk wat nagellak hebt.
Wel een mooie kleur.

Puckzz en moussy: leuke nagels! En kort is helemaal niet fout. Lang schijnt tegenwoordig juist fout te zijn.

Es70: heb je voor die stipjes onderaan zo'n french plate gebruikt? Leuk!
ik heb het niet gedaan hoor hierin geen haar op me hoofd die daaraan denkt, maar me moeder heeft het gedaan bij een potje paarse lak van mij, ze vond hem te hard, lakje kon gelijk de prullenbak in, dikke fail

maar heb zo'n gevoel bij deze midnight passion het lijkt daarop... but it wasn't me.
pi_74052255
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 16:58 schreef Lindytje het volgende:
Oh!! En dan nog eens iets: ik ga as vrijdag naar Parijs ( ), zijn er dat jullie weten in frankrijk goede merken die we hier niet hebben in de winkel en die ik moet hebben??
je moet even naar de supersize "douglas" op champs elise (drukke winkelstraat tegenover arc de triompf)
daar is het echt hemels, vooral veel van sephora, en alle kleurtjes en whiiii
pi_74052284
Ik heb mijn nageltjes blauw (beetje die lichtblauwe kleur die ik hier vandeweek ergens zag) met een zilveren kruis (schuin) nu, echt heel erg leuk.Had eerst allemaal doodskopjes gemaakt met van die botten eronder ( alvast kijken hoe dat eruit zag voor de halloweenhorrortocht waar ik als acteur aan mee ga doen ) maar links was perfect alleen ik ben rechts....dus mijn rechterhand was echt een mega mega mega ramp.Toen alles droog was heb ik het er maar weer afgehaald
  zondag 25 oktober 2009 @ 19:54:32 #129
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_74052861
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 19:39 schreef Tammymara het volgende:
Ik heb mijn nageltjes blauw (beetje die lichtblauwe kleur die ik hier vandeweek ergens zag) met een zilveren kruis (schuin) nu, echt heel erg leuk.Had eerst allemaal doodskopjes gemaakt met van die botten eronder ( alvast kijken hoe dat eruit zag voor de halloweenhorrortocht waar ik als acteur aan mee ga doen ) maar links was perfect alleen ik ben rechts....dus mijn rechterhand was echt een mega mega mega ramp.Toen alles droog was heb ik het er maar weer afgehaald
Ik ben ook rechts en begin altijd met mijn linkerhand, maar rechts lukt meestal beter omdat ik dan al wat oefening heb gehad op links. Maarja ik kan ook `redelijk' met links schrijven als het écht moet.

Moeten jullie (dames met de wat langere nagels) ook steeds hetgeen je net getypt hebt corrigeren omdat je met die lange tengels bovenliggende toetsen mee intikt? Ik wel iig, of het ligt aan mijn typingskilzzz
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_74053166
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 16:46 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

neehoor!
[ afbeelding ]
witte erdoorheen vind ik iets minder...

IK WIL MIJN STAGE VERGOEDING *doet boos hoofd*
ik wil me lakjes bestellen
pi_74053254
Geen last van Puckzzz

Jeuj, net gekonad, na 7 (!!!) pogingen is de nagel van mijn linkerduim eindelijk gelukt. Beetje jammer is wel dat omdat ik moest corrigeren, al mijn nagels pluisjes van het wattenschijfje hebben Nou ja. Ik ben wel tevreden, vind het wel schattig zo Foto komt nog..
pi_74053480
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 20:03 schreef Daph_ het volgende:
Geen last van Puckzzz

Jeuj, net gekonad, na 7 (!!!) pogingen is de nagel van mijn linkerduim eindelijk gelukt. Beetje jammer is wel dat omdat ik moest corrigeren, al mijn nagels pluisjes van het wattenschijfje hebben Nou ja. Ik ben wel tevreden, vind het wel schattig zo Foto komt nog..
vind ik ook zo irri... ben nu dus overgestapt naar kleine handdoekjes gewoon van de wibra.. heb je net je nagels mooie gelakt pluist het alweer....

ik kom er net achter dat ik nog een gele lak moet, ik heb een hekel aan geel maar heb een geweldige trui besteld...

deze namelijk
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en daar moet een passend lakje bij... zie net dat ze de trui ook in baby blauw hebben... tsssk
pi_74053710
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 20:07 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

vind ik ook zo irri... ben nu dus overgestapt naar kleine handdoekjes gewoon van de wibra.. heb je net je nagels mooie gelakt pluist het alweer....

ik kom er net achter dat ik nog een gele lak moet, ik heb een hekel aan geel maar heb een geweldige trui besteld...

deze namelijk
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en daar moet een passend lakje bij... zie net dat ze de trui ook in baby blauw hebben... tsssk
Ah, thanks voor de tip, dat werkt vast stukken beter

Wat een té schattige geweldige trui
pi_74053983
ja leuk istie he... ik heb een hekel aan geel maar alleen al voor het plaatje moest ik hem hebben, alstie past neem ik hem ook in babyblauw, dat plaatje is echt om plat te knuffelen
pi_74054025
Wow jullie gaan als een speer zeg
Ik lurk alleen een beetje mee, ik moet massage-vriendelijke nagels hebben
(hoewel ik het afknippen zolang mogelijk uitstel )
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_74054350

Pink: essie short pants

yell- o-neil

Banana Bandanna

welk vinden jullie het mooist?
denk dat ik voor de essie ga...
pi_74054387
knip* gaat iets niets goed..
pi_74054532
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 20:25 schreef Kleintje19 het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
yell- o-neil

[ afbeelding ]
Banana Bandanna

Voor gele nagels of om te stempelen? Ik vind persoonlijk de onderste het leukst, minder hard.. Maar de Essie lak lijkt me weer het leukst om mee te stempelen en zulks

Edit: even op mijn lijstje gekeken, en Essie heeft nog een gele lak: Barbuda banana.

http://media.photobucket.(...)ie-BarbudaBanana.jpg
  zondag 25 oktober 2009 @ 20:35:25 #139
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_74054829
ik knip m'n nagels wat korter nu, ze breken zo snel als ze langer zijn
en ben helaas ook weer gaan velletjes bijten (stress!, moet daar echt weer mee stoppen
ga nu iig lakken, dat voorkomt vaak ook wel happen
pi_74055300
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 20:30 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Voor gele nagels of om te stempelen? Ik vind persoonlijk de onderste het leukst, minder hard.. Maar de Essie lak lijkt me weer het leukst om mee te stempelen en zulks

Edit: even op mijn lijstje gekeken, en Essie heeft nog een gele lak: Barbuda banana.

http://media.photobucket.(...)ie-BarbudaBanana.jpg
ik vind de laatste ook het mooist, maar is minder fel als mijn trui... en anders moet ik maar kijken voor grijs..
de andere van essie vind ik minder mooi als de opi..
pi_74055578
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 20:43 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

ik vind de laatste ook het mooist, maar is minder fel als mijn trui... en anders moet ik maar kijken voor grijs..
de andere van essie vind ik minder mooi als de opi..
True, maar denk dat je deze wel beter kunt combineren dan.. Ik vind de tweede essie ook minder, maar wist niet waarvoor je geel zocht en aangezien ik een lijstje heb met 'geselecteerde kleurtjes"
  zondag 25 oktober 2009 @ 20:55:07 #142
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_74055942
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 20:25 schreef Kleintje19 het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
yell- o-neil

[ afbeelding ]
Banana Bandanna

Ik vind geel doorgaans ook niks, maar die yell-o-neil is eigenlijk wel .
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
pi_74057024
Fotootje van mijn nagels at the moment:

China Glaze Hot lava love met witte konad. Ik had eigenlijk een geblokte french geprobeerd, maar die kreeg ik er met geen mogelijkheid normaal op

Disclaimer: m'n randjes moet ik nog doen
pi_74057032
Zo heb eindelijk een mailtje van transdesign, moet gewoon 18 dollar shipping kosten betalen !
pi_74057115
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 21:12 schreef Linnie20v het volgende:
Zo heb eindelijk een mailtje van transdesign, moet gewoon 18 dollar shipping kosten betalen !
waarom bestel je niet op ebay bij beautyzone? ik vind de verzendkosten van trans echt enorm
pi_74057137
Ik verveelde me dus ik heb even wat lakjes gepakt om te kijken of en hoe ze het doen met konad.
De Wild&More (15ml), verkrijgbaar voor 2,50 bij sommige Etosfilialen, is net zo zwart als de konad lak.
De Essence tip painter en 20 fatal doen het ook aardig maar niet zo in-zwart.

Qua blauw doet de Show Your Feet het inderdaad érg goed. Ben benieuwd naar de andere kleuren. De Wild&More in blauw doet het erg slecht.

Het probleem is bij normale lakken vaak dat ze sneller uitsmeren dan de konadlak dus je moet wel meer tijd geven om te drogen en echt een dikke klodder topcoat gebruiken.

Straks verder met paars en op zoek naar een gekleurd papiertje zodat ik ook verschillende witte lakjes kan vergelijken maar eerst wat drinken.
pi_74057273
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 21:13 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

waarom bestel je niet op ebay bij beautyzone? ik vind de verzendkosten van trans echt enorm
12 euro op 9 lakjes valt toch wel mee? Op eBay rekenen ze per lakje ¤ 2 ofzo
pi_74057566
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 21:12 schreef Daph_ het volgende:
Fotootje van mijn nagels at the moment:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

China Glaze Hot lava love met witte konad. Ik had eigenlijk een geblokte french geprobeerd, maar die kreeg ik er met geen mogelijkheid normaal op

Disclaimer: m'n randjes moet ik nog doen
Leuk!
De truc voor french plates is om de stempel naar jezelf gericht te houden en dan je vinger er goed op leggen en heen en weer rollen. Dan is het veel makkelijker om ze er goed en recht op te krijgen.

Tenzij je Oblivion heet, dan rol je gewoon bij de eerste poging direct van links naar rechts die krengen er zo goed op.

edit: @Kleintje: omdat de lakjes op transdesign de helft kosten van wat ze op ebay kosten. Dat maakt die bezorgkosten meer dan goed.
pi_74057737
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 21:20 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Leuk!
De truc voor french plates is om de stempel naar jezelf gericht te houden en dan je vinger er goed op leggen en heen en weer rollen. Dan is het veel makkelijker om ze er goed en recht op te krijgen.

Tenzij je Oblivion heet, dan rol je gewoon bij de eerste poging direct van links naar rechts die krengen er zo goed op.

edit: @Kleintje: omdat de lakjes op transdesign de helft kosten van wat ze op ebay kosten. Dat maakt die bezorgkosten meer dan goed.
Euh, ik heb geen idee wat je bedoelt Stempel naar jezelf gericht houden? Dus in de lucht stempelen, zeg maar?

Edit: idd, bij transdesign betaal je $ 2.60 voor een China Glaze lakje, $ 3.60 voor een holo CG
  Licht Ontvlambaar zondag 25 oktober 2009 @ 21:25:39 #150
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_74057851
transdesign.com denk met me mee
quote:
Opmerking van webwinkel
Oder total included $18.00 USPS Fat Rate Shipping fee. Item not fit into small flat rate box: #HL822, #AL414 and #021006
Was de set van OPI, de remover en een lakje. En precies die wat ik zelf al bedacht had eruit te gooien
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_74058486
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 21:16 schreef Daph_ het volgende:

[..]

12 euro op 9 lakjes valt toch wel mee? Op eBay rekenen ze per lakje ¤ 2 ofzo
dan valt het wel mee ja.. maar zag ergens ook 30+ dollar staan bij shipping
maar het is dus die 7 dollar nog wat?
pi_74058755
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 21:35 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

dan valt het wel mee ja.. maar zag ergens ook 30+ dollar staan bij shipping
maar het is dus die 7 dollar nog wat?
Je betaalt $ 18 voor 9 lakjes, $ 57 voor tot 42 lakjes dacht ik en dan $ 65 voor tot ?? lakjes. Er zit alleen wel een handleiding bij, want je moet niet meteen betalen als je doorgestuurd wordt naar de paypal site. Mijn bestellingen kostten 28,80 voor 9 lakjes (alleen China Glaze) en 32 euro voor 7 lakjes (OPI, Orly en China Glaze)

Laat je niet afschrikken door de $ 119 shippingfee die je ziet staan bij je shopping cart! In het commentfield invullen "apply usps flat rate" (of "small flat rate") en dan wachten op hun verzoek tot betaling De "hele handleiding" staat in de OP, maar het staat ook op de website van transdesign zelf.
  Licht Ontvlambaar zondag 25 oktober 2009 @ 21:41:57 #153
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_74058906
Vind het echt super hoor, hoe ze ermee omgaan. Heb er meteen een mailtje achteraan gestuurd dat ik die items graag in een volgende bestelling wil meenemen. En gevraagd hoeveel ik daar dan nog bij kan doen
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')