abonnement Unibet Coolblue
pi_74507235
Bartoli is het meisje met de meeste pech van de wereld
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_75055045
In the meantime-


Top10 - volgens de samensteller dan
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_75075395
Mogelijk recordboete en puntenaftrek Serena Williams

Gepubliceerd op 27-11-2009, 16:55 door Mart van Gemeren.

Serena Williams kan mogelijk een extra straf verwachten van de Internationale Tennisfederatie ITF, die in Londen bijeenkomt om onder meer de zaak van de Amerikaanse te bespreken. Er hangt een straf van één miljoen Amerikaanse dollar, uitsluiting van de Australian Open of de US Open en 900 punten aftrek op de WTA-lijst boven haar hoofd. Dit meldt Het Nieuwsblad.

Williams werd op de US Open gediskwalificeerd na een langdurige tirade richting de lijnrechter. Williams werd al beboet door de toernooiorganisatie, met een boete van 10.500 Amerikaanse dollar. De Amerikaanse heeft zich al een aantal keer verontschuldigd voor haar tirade.

bron: http://www.sportdome.nl/N(...)Serena-Williams.html
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_75145311
Williams voorwaardelijk geschorst
**Serena Williams is naar aanleiding
van haar uitbarsting op de US Open voor
twee jaar voorwaardelijk geschorst door
de organisatie van de grand slams.Ook
kreeg de Amerikaanse een boete opgelegd
van 82.500 dollar.

Als Williams zich op één van de grand
slam-toernooien in 2010 of 2011 opnieuw
vergaloppeert,is ze twee jaar lang niet
meer welkom.Ook wordt de boete dan naar
175.000 dollar verhoogd.

Williams richtte zich op de US Open
tierend en zwaaiend met haar racket tot
een lijnrechter.Die had het gewaagd de
titelhoudster in de halve finale tegen
Kim Clijsters (op matchpoint voor de
Vlaamse) op een voetfout te betrappen.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 30 november 2009 @ 16:13:32 #180
30919 mitt
Michael Corleone
pi_75146672
Kortom: geen straf.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_75240630
quote:
PARIJS - Amélie Mauresmo stopt met tennissen. Dat maakte de 30-jarige FranOéaise donderdag bekend.

Mauresmo, die 21e staat op de wereldranglijst, won tijdens haar loopbaan twee grandslamtoernooien. In 2006 was ze zowel op de Australian Open als op Wimbledon de beste.
In totaal behaalde Mauresmo 25 toernooizeges. In september 2004 was ze de nummer één van de wereld.
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_75245287
Zo jammer, tevaak geblesseerd...maar de leukste tennisster om naar te kijken!! (tennistechnisch)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  donderdag 3 december 2009 @ 16:17:58 #183
30919 mitt
Michael Corleone
pi_75250740
Goede beslissing van haar. Het was soms wel eens pijnlijk om haar te zien aanmodderen.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_75350498
Henin start goed

Henin wint direct toernooi

CHARLEROI - Justine Henin heeft haar rentree op de tennisbaan dit weekeinde bekroond met de eindzege in het demonstratietoernooi van Charleroi. De Belgische was zondag met twee keer 6-4 te sterk voor Flavia Pennetta uit Italië.
© ANP

Zaterdag stond Henin voor het eerst weer op de baan en versloeg ze landgenote Kirsten Flipkens met dezelfde cijfers.
De 27-jarige Henin benadrukte na haar succesvolle terugkeer komend jaar één belangrijk doel te hebben: ''Dit is een andere Justine Henin die volgend jaar haar droom wil verwezenlijken om eindelijk Wimbledon te winnen.''

Afscheid
Henin nam in mei 2008 afscheid van de tennissport. Ze won zeven grandslams en voerde in totaal 117 weken de wereldranglijst aan.

''Ik heb nooit spijt gehad van mijn beslissing om te stoppen, maar nu heb ik erg veel zin in het starten van een tweede carrière. In mijn beleving zal die echter niet op de eerste lijken'', temperde Henin de verwachtingen rond haar terugkeer.

Begin januari 2010 maakt de speelster haar rentree in het officiële tenniscircuit. Ze speelt het toernooi van Brisbane ter voorbereiding op de Australian Open.

Bron: http://www.nu.nl/sport/2138232/henin-wint-direct-toernooi.html
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_75428596
What is the funniest trick you have ever been a part of?

Caroline Wozniacki: We were in Japan playing a junior tournament. I was with my dad, and we knew a player who was staying in another room. I called his room, pretending to be reception. I told him, in very bad English, that he had been upgraded to a suite, and to go down to reception to confirm it. We watched him go down to reception and tell them he got a phone call, and they had no idea what he was talking about. He stood there for like 20 minutes - it was so funny! He went back to his room and I called him again, then he went down again and told them he had spoken to Miss Mashigawa (the name I used!) and they still had no idea what he was talking about, and that there was no Miss Mashigawa. Of course I had to stop somewhere so I went up to him and said 'I am Miss Mashigawa, I have a suite for you.'

Marion Bartoli: When I was young, like six or seven, firemen would be the ones coming to injured people's houses to take them to the hospital, and I was so scared of them. One day, my brother, who is nine years older than me, told me they were coming for me because I wasn't being nice. I cried and went under my bed to hide, then I ran to my mom, who got mad with my dad and brother. They had to do all the cleaning for a week - and my dad hates doing that, he's terrible at it. He can't do a bed or a window. He can't cook. My brother ended up cooking, but we didn't eat for a week because he burns everything.

Bethanie Mattek-Sands: I saw The Ring. My friend and I were in the theater, both crouched in our seats. We were the only people in the whole theater. At one point during the movie I looked back and about seven rows behind us there were two guys sitting there with Scream masks on. SCREAM MASKS. I hated it! If there was ever a prank to pull on me... I crouched back into my seat. I told my friend to look back and when she eventually did, they were gone. I will never watch another horror movie. No peer pressure could make me!

Vera Zvonareva: One time at school, someone told me the wrong classroom for an exam. So I waited for an hour and a half for my turn and when I finally got to the examiner, I was asked questions I had never heard of, and I realized it was the wrong room. I didn't pass the exam

Patty Schnyder: The problem is, I don't get scared at all. It's not easy to convince me of stupid things either, I know they're not true. I'm not a good victim. My parents used to try tricking me a lot but it wouldn't work.

Katarina Srebotnik: I once played a trick on a person but I'd rather not tell because it would put me in an awkward position. All I can say is I was still young then

Ana Ivanovic: My fitness coach and I hid in some bushes and jumped out on my old coach and hitting partner as they walked by. They were terrified!

Liezel Huber: I can't tell... I'm still playing tricks daily!

Aleksandra Wozniak: One time when I was flying back from the United States and got off the plane in Montréal, I went to collect my bags, and some people at baggage claim had taken my racquet bag and brought it up to the baggage claims desk, so that they could get my picture when I went to get it! They later said they weren't sure if it was me, the tennis player. It's funny how some people seem capable of anything when they really want something!
pi_75429320
Goede openingszin van Wozniacki
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_75455034
Voor de liefhebbers: vanavond om 21.20 is op Sporza een wedstrijd tussen Venus en Clijsters op de Diamond Games live te zien.
sig verwijderd door FA
pi_75455088
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:45 schreef Ambrosius het volgende:
Voor de liefhebbers: vanavond om 21.20 is op Sporza een wedstrijd tussen Venus en Clijsters op de Diamond Games live te zien.
ah thx
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_75473953
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:45 schreef Ambrosius het volgende:
Voor de liefhebbers: vanavond om 21.20 is op Sporza een wedstrijd tussen Venus en Clijsters op de Diamond Games live te zien.
Ohnee! Gemist!
Wie had er gewonnen? Was het weer zo'n spannende wedstrijd zoals op de US open?
pi_75474964
quote:
Op donderdag 10 december 2009 10:14 schreef rubyj het volgende:

[..]

Ohnee! Gemist!
Wie had er gewonnen? Was het weer zo'n spannende wedstrijd zoals op de US open?
Niet echt. 6-1 7-5 Clijsters.
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_75639070
quote:
De tenniskoningin die amazone werd

Sinds 30 september is de cocaïneschorsing van Martina Hingis afgelopen en mag de ex-nummer één van het tennis deelnemen aan officiële sportcompetities. Dat doet ze nu op een paard, althans ze probeert het.

Op de jumping van Parijs doet van de week ene Martina Hingis mee, zij het niet in de meest prestigieuze wedstrijden. Toch is ze nerveus, zegt ze. Terecht, want gisteren viel ze van Whisky's Bon Ami. 'Ik heb zo'n schrik om het slecht te doen. In het tennis wist ik tot in de kleinste details wat ik moest doen. Hier ligt het toch wat anders.'

Hier, dat is de paardenwereld. Hingis, ook toen ze nog tenniste, was altijd gepassioneerd door paarden. Maar door de tenniscarrière, moest ze haar ambities op een lager pitje draaien. Toen ze na een cocaïneschorsing - iets in haar drankje gedaan, zo voerde Hingis aan - gelijk stopte, kon ze wat meer tijd maken voor haar favoriete hobby.

Hingis benadrukt dat ze eerst wil zien wat ze waard is alvorens ze echt voor een nieuw sportleven gaat. Een van haar technische raadgevers is de legendarische Braziliaan Nelson Pessoa, die al sinds de jaren zestig in België resideert. Of Hingis het kan maken? Pessoa: 'Ze is 29, dan heb je natuurlijk wat achterstand tegenover doorgewinterde ruiters. Maar het is ook niet dat ze van nul begint. Zij zat voor het eerst op een paard op elfjarige leeftijd, terwijl de meeste profruiters vroeger zijn begonnen. Als ze nu pakweg gedurende een drietal jaar intensief de paardensport beoefent, kan ze een deel van die achterstand wegwerken.'

Een tweede terugkeer naar het tennis ziet Hingis alleszins niet meer zitten. Eerder vertelde ze in de Franse sportkrant L'Equipe dat ze wel even heeft gedacht aan een comeback op het tenniscircuit, maar een serieuze optie was het nooit. 'Ik heb één keer een comeback geprobeerd', zegt ze. 'Maar als je nu Kim Clijsters en zeker Justine Henin ziet, knip je niet even met je vingers en zeg je: en nu ga ik even de Australian Open spelen. Dat vergt enorm veel opofferingen en motivatie.'
pi_75675536
Even stemmen als u wilt:

Draft je favoriete tennisheld - Deel IV

pi_75682659
Yanina Wickmayer mag dus voorlopig terug spelen, maar helaas zijn de inschrijvingen voor de Australian Open al afgelopen. En de kans dat ze een wildcard krijgt, is heel klein, want de toernooidirectie geeft de voorkeur aan wat lokale spelertjes.
pi_75700009
quote:
Op woensdag 16 december 2009 12:06 schreef Heero87 het volgende:
Yanina Wickmayer mag dus voorlopig terug spelen, maar helaas zijn de inschrijvingen voor de Australian Open al afgelopen. En de kans dat ze een wildcard krijgt, is heel klein, want de toernooidirectie geeft de voorkeur aan wat lokale spelertjes.
En JuJu.
sig verwijderd door FA
  woensdag 16 december 2009 @ 19:49:39 #195
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_75700773
Er is blijkbaar een deal met de US Open en Roland Garros dat ze aan elkaar steeds wild cards geven en er wordt in Australie ook standaard steeds een wild card aan iemand uit Azië gegeven. Er is dan ook nog ergens een wild card play-off en Henin heeft er dus ook al eentje. Dan blijven er van de 8 nog maar 3 over, logisch dat ze die dan allemaal aan landgenoten geven, zoveel zijn het er dan niet meer.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_75710596
Ergens kan ik het wel begrijpen, maar vanuit sportief oogpunt is het toch maar flauw om lokale spelertjes die er standaard in de eerste ronde uitvliegen de voorkeur te geven op een halve finaliste van de laatste Grand Slam.
pi_75753067
Ach, dan speelt ze de kwalificaties toch, zoals ze nu kennelijk van plan is.
pi_76185363
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_76354717
Clijsters speelt eindelijk wer, en ze verliest maar 3 games. Morgen speelt Henin. Die mag het meteen proberen tegen een goede, Petrova genaamd. Ben erg benieuwd!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_76389599
En Henin wint meteen, 7-5 7-5
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')