10 mnd wooowquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:22 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Bweuh, vervelend he.. hier ook al bijna 10 mnd. Ik heb me er maar bij neergelegd. Elke maand hoopte ik dat ze nu wel door zou slapen, bij 6 mnd ben ik gestopt met hopen. Ze komt als vanouds om de 3 uur om te drinken.
Slaap je mee als de kleine slaapt?
Maar natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:15 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Zit je nou te jompelen omdat ze duimt![]()
mafkees
Maar fijn dat t zo goed gaat met haar, gemiddeld is goed
Welkom bij de staclubquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:47 schreef Raissa het volgende:
Mila slaapt ook niet zo briljant meer door, soms een hele nacht wel en dan weer niet en dan geeft ze om de 20 minuten een flinke kreet en valt ze weer in slaap...
Mila trok zich vanochtend wel op om te gaan staan! Beetje slechte kwaliteit foto en hij is ietwat groen (dr rolgordijntjes zaten nog dicht) maar kijk, kijk, ze staat!
[ afbeelding ]
Ik las ergens dat KD haar huis kindveilig aan het maken is, ik heb van de week ook een poging gedaan, ze kruipt als een gek naar alles wat kabels heeft.. Maar krijg lang niet alles weggestoptOh en ze kruipt ook véél te enthousiast naar de katten steeds en telkens roep ik dan "Mila, nee!" en denk ik weer aan John's prachtige nickname (milanese
)
Toen ze ging staan riep ik heel enthousiast "jaaaaaaaaaaaa, goed zo!!", wat denk je? Ze wil achterom kijken en kukelt zo omver.. Domme mamaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:17 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Welkom bij de staclub
leuk heNu mag je elke keer je hart vasthouden als ze enthoisiast 'hoera'gaat doen enzo
Klinkt leuk. Ik heb net nog snel wat besteld van mijn bonnen, zonder verzendkosten! Tnx voor de tip jullie. Kon nog net. Ookal is het maar 1,95, scheelt toch weer.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:59 schreef oeke het volgende:
Wat stoer Mila! Wat sta je parmantig.![]()
Ik heb dus gebruik gemakt van de tip van Cttie, over Bol zonder bezorgkosten dit weekend. En nu heb ik 'Eten voor de kleintjes', dus daar kan ik me lekker in verdiepen.![]()
En een heerlijk tuttig boek van Beatrix Potter over baby's eerste jaar, waar je foto's in kan plakken en tekstjes in kan schrijven.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:39 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Mikoxx, wat knap van Tycho, helemaal niet huilen bij de eerste prik! En wat lollig zo dicht als ze bij elkaar zitten met gewicht zeg! En wat zeiden ze over de hapjes?
Gister ben ik weer met Lars naar die meneer geweest, en hij kon voelen dat Lars heel veel gasvorming heeft in zijn darmpjes, en heeft even weer wat "ingestraald". Toen Lars later wakker werd ging hij heel hard huilen (vorige keer ook al) en een half uur lang winden gelaten. Maar het is wel weer aardig rustig op krampgebied daarna.
whaha ik neem het ook zo overquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:48 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Tygo (met een g dus)
![]()
![]()
Fijn dat de zweefkees toch positief effect brengt joh! Was het weer zo'n kort bezoekje? En lekker hoor, al die windjes, als je in de auto zit
Mwoah, t wentquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:37 schreef innepin het volgende:
Mila wat goed!
KD, tien maanden lang niet langer dan 3 uur kunnen slapenWoah. Respect, ik zou allang gillend gek (en enorm chagrijnig) geworden zijn denk ik
Ze slaapt overdag best veelquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:39 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Hoeveel slaapt Elin dan in een etmaal?Hier wordt een uur of 13-14 geslapen, soms meer, soms minder.
De laatste tijd sliep hij zeker 4 uur overdag (2x2 uur). Als hij twee uur slaapt dan is hij om 18 uur wel heel moe. Maar die twee uur is dan ook van 9-10 en van 13-14 uur. 4 uur achter elkaar is wel de max. Hij is ook constant in de weer, lopen, staan, kruipen, 2 seconden spelen en weer kruipen, staan, lopen. En op het kdv kost het hem natuurlijk nog wat meer energie met al die indrukken en andere kindjes. Maar ik ken een kindje van de zwangerschapgym en die slaapt twee keer een kwartier op een dag en is die begint de dag om 5 uur sochtendsquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:24 schreef Kleurdoos het volgende:
o Estrys, is 2 x een uur slapen niet veel dan? elin slaapt 2 tot 3 uur per dag
dus blijkbaar heeft ze weinig slaap nodig
zo begon elin te lopenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:04 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Hier slaapt Annicka een uurtje of twee overdag. Soms 3, het verschilt nogal eens. We hebben 2 matrassen op de grond liggen, een tweepersoons en een eenpersoons. Annicka ligt dan op het eenpersoons-matras, ik in het midden (op het tweepersoons-matras) en mijn man op het tweepersoons helemaal aan de andere kant.
Ik kom net terug van de EHBO-les, Annicka was niet zo heel blij heb ik begrepen via SMS.Straks naar bed en haar even voeden, zal ze wel fijn vinden (hoop ik).
Annicka is ook druk bezig met een nieuwe skill: op de knieën zitten met de kont omhoog, dus niet rustend op de enkels. Lopen doet ze nog niet, heel af en toe kan ik haar een stap laten doen, maar zodra het er meer dan twee dreigen te worden, verkiest ze te kruipen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |