Dat dus KDquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:17 schreef _Ingrid_ het volgende:
Huup
Vicky, is dat likken om te kijken hoe ze erop reageert?
Tyler was ubervrolijk vandaag. En telkens aan het gillen, net een meid.
ja is ook zo, thnxquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:25 schreef Brighteyes het volgende:
huup, ook bij pijn mag/kan je een paracetamolletje geven he?
Ik wil je nergens toe pushen, maar als je zelf pijn hebt hoef je ook niet per se koorts te hebben om iets te nemen toch? Als ze zich zo rot voelt zou dat voor mij denk ik wel genoeg zijn om wat te geven.
Je weet nu nl. zeer wrsch wel waar het van komt zeg maar.
Oscar lijkt vooralsnog geen last te hebben van de prikjes. Wel iets pieperiger overdag vandaag maar hij ligt nu heerlijk te tukken gelukkig.
Zit je nou te jompelen omdat ze duimtquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:01 schreef Urla het volgende:
Goed zo Jochem. Heerlijk Troel dat het nu allemaal een stuk lekkerder loopt.![]()
Danique ziekjes. Beterschap meid.
Miss Sly en Huup.
Zielig is dat altijd toch die prikjes en de klachten die ze daavan krijgen.
Ik zal ook blij zijn als Dewi ze allemaal heeft gehad. Wij moeten 3 dec weer voor de derde reeks.
Wauw wat groeien jullie kindjes allemaal hard zeg.![]()
Wij blijven hier rond gemiddeld hangen zeg maar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn meisje duimt.![]()
Sinds 3 dagen. Echt zo schattig om te zien.![]()
En we beginnen al lekker in het werk/opvang ritme te komen.
Morgen heb ik alweer ouderschapsverlof.
maar dat is toch wel heel erg laat? Ik weet niet precies wat t gemiddelde is maar elin kruipt al (even opgezocht) sinds 8 aug. dat was wel wat vroeg denk ik..quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:14 schreef Marie79 het volgende:
Huh IngridMaarten kruipt ook niet, tijgert wel als een speer en hij staat ook nog niet (en Maarten is van 18 november). Maar bij ons heeft er nog nooit iemand wat over gezegd...
ohjeequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:15 schreef Stiemie het volgende:
Sorry nog niet bijgelezen![]()
We zijn vanmorgen bij de kinderarts geweest en omdat het gaatje in de rug van Esmee zo diep is moeten we over 2 weken terugkomen voor een echoBen er toch wel een beetje beduusd van moet ik zeggen. Had gedacht dat we met een 'goh dat is toch niks' naar huis gestuurd zouden worden...
Ik heb het idee dat hij het gewoon niet nodig vindt om te kruipen, hij gaat toch wel hard zat zo...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:19 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
maar dat is toch wel heel erg laat? Ik weet niet precies wat t gemiddelde is maar elin kruipt al (even opgezocht) sinds 8 aug. dat was wel wat vroeg denk ik..
Bweuh, vervelend he.. hier ook al bijna 10 mnd. Ik heb me er maar bij neergelegd. Elke maand hoopte ik dat ze nu wel door zou slapen, bij 6 mnd ben ik gestopt met hopen. Ze komt als vanouds om de 3 uur om te drinken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:19 schreef Nijna het volgende:
Hier met gewicht net iets onder de middenlijn, maar volgt tot nu toe de lijn en lengte boog laatste keer wat naar beneden af, maar ik denk niet goed gemeten eigenlijk... Ze zat op de lijn eerst.
Volgende week weer, dag erna kinderarts.
Gaat ok, maar de nachten zijn niet zo... Ik trek het niet meer zo erg
T kan ook zijn dat hij t kruipen overslaat en begint met lopen..doen kindjes wel vaker toch? kruipen overslaanquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:21 schreef Marie79 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat hij het gewoon niet nodig vindt om te kruipen, hij gaat toch wel hard zat zo...
Als hij het zou willen, zou hij het ook best wel kunnen denk ik. Hij zit ook op zijn knietjes aan tafel, gaat vlot van lig naar zit enz.
Nou ja, ik was sowieso wel even van plan het morgen te bespreken op het cb.
maf kind, hartstikke moe, maar ligt vrolijk te kletsen in zijn bedje
Dit doet Tyler ook.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:21 schreef Marie79 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat hij het gewoon niet nodig vindt om te kruipen, hij gaat toch wel hard zat zo...
Als hij het zou willen, zou hij het ook best wel kunnen denk ik. Hij zit ook op zijn knietjes aan tafel, gaat vlot van lig naar zit enz.
Nou ja, ik was sowieso wel even van plan het morgen te bespreken op het cb.
Bweugh. en dan moet je ook nog afwachten.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:25 schreef Stiemie het volgende:
nee maar ik heb net even op internet gekekenJe wordt er niet heel vrolijk van. Het kan uiteenlopen tot bijna geen klachten en later iets meer kans op een hernia tot incontinentieproblemen en loopproblemen. Licht er dus helemaal aan wat ze vinden. Hopelijk is het gewoon dicht en dan is er misschien niks aan de hand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |