abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74117627
als ze om 18:00 naar bed zou gaan zou ik het al helemaal geen probleem vinden, Elin wil pas om 21:00 slapen, soms een halfuur eerder soms een uur later
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 17:39:15 #177
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_74117902
Hoeveel slaapt Elin dan in een etmaal? Hier wordt een uur of 13-14 geslapen, soms meer, soms minder.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_74118106
Stiemie hopelijk valt het mee dan! Wel fijn dat je de uitslag snel na de echo krijgt.

Nijna wat vervelend dat het je zo opbreekt, die onderbroken nachten. Ik kan het me goed voorstellen hoor… Ik hoop dat ze snel wat meer gaat slapen ’s nachts!

Pfoe KD ik vind het knap dat je je er bij neer kunt leggen... Maar ja, wat kun je ook anders..

Timo slaapt nu eigenlijk best goed door, vrijwel elke nacht.. maar ik hoor van veel mensen dat hun kindjes daar ook ineens weer mee ophielden dus ik ben bang dat dit doorslapen maar tijdelijk is… Maar ja, ik ben maar gewoon blij met elke nacht die goed gaat

Mila wat knap En wat ziet het er schattig uit zo'n klein staand hummeltje
  Moderator dinsdag 27 oktober 2009 @ 18:04:59 #179
5428 crew  miss_sly
pi_74118731
Mila wat knap!

Senna kwam heel lang maar 1 keer per nacht, maar sinds een dikke week komt ze ook regelmatig vaker. Soms om de 2 uur, soms 3 keer per nacht, soms ook maar 1. Het blijft een baby en daar zit nou eenmaal geen aan- en uitknop aan. Zelf slaap ik soms ook beter dan anders. Ze gaat wel tegenwoordig rond 19 uur naar bed en dat doet ze erg goed.

Maar idd GWS, heel naar als ze dan echt wakker is een uur of anderhalf...gewoon voeden en slapen is veel fijner en goed te doen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_74118790
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 17:39 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Hoeveel slaapt Elin dan in een etmaal? Hier wordt een uur of 13-14 geslapen, soms meer, soms minder.
Ze slaapt overdag best veel
pi_74118887
Seb ligt nu al op bed. Die had twee keer een uur geslapen overdag op het kdv dus hij viel zowat om. Was gisteren ook al. Maar als het goed is slaapt hij dan tot half negen, dan een papfles en weer slapen. Kan ik lekker rustig koken en eten
ti amo più di ieri ma meno di domani
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 18:13:31 #182
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_74119018
Ik leg L pas naar boven als ik zelf ook naar bed ga. Boven alleen in zijn uppie lijkt ie minder goed te slapen. Hij heeft behoefte aan geluid lijkt het wel. En daarbij kan ik echt niet elke keer de trap op lopen ivm bekken maar ben blij dat ie het fijn vindt om bij ons te zijn
Oja en hij slaapt echt nog veel. Veel meer als B destijds. Af en toe is hij wel heel wakker en alert hoor dus ik maak me er geen zorgen over ivm bilirubine waarvan ik denk dat de oorzaak ligt dat ie wat meer slaapt (yep, nog steeds heel geel).
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_74119421
o Estrys, is 2 x een uur slapen niet veel dan? elin slaapt 2 tot 3 uur per dag
dus blijkbaar heeft ze weinig slaap nodig
pi_74120481
Stiemie, wat naar. Hopelijk is de uitslag van de echo gewoon goed!
En Nijna, en alle andere moeders die er snachts zo vaak uit moeten:

Mila! Wat knap zeg!

Graeme heeft vandaag voor de 3e keer prikjes gehad. Hij heeft even heel zielig gehuild, maar na een paar minuutjes was het over. Daarna heeft ie heerlijk geslapen , onderweg naar huis al. En nu issie gewoon vrolijk en hij slaapt ook niet meer dan anders ofzo. Ik hoop dat ie er gewoon weinig last van heeft/krijgt.
Hij was niet zoveel gegroeid. Een maand geleden was hij 7160gram en nu 7450, en hij was 2 cm gegroeid, nu 68 cm. Was nog steeds boven het gemiddelde zei ze, en zolang de lijn niet afbuigt was het prima. Hij krijgt nu natuurlijk ook iets minder voeding omdat we terug gegaan zijn van 5 naar 4 flessen, maar zo lang hij zelf niet aangeeft dat ie meer wil, hoeven we ook niet meer te geven. Dus eigenlijk prima in orde allemaal.

Oh ja, schreef ik gister nog dat mensen zijn naam allemaal gewoon goed uitspreken, nu bleef die assistente bij het CB maar iets van Griem zeggen. Terwijl ze het de vorige keren wel goed kon zeggen
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_74121400
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 18:24 schreef Kleurdoos het volgende:
o Estrys, is 2 x een uur slapen niet veel dan? elin slaapt 2 tot 3 uur per dag
dus blijkbaar heeft ze weinig slaap nodig
De laatste tijd sliep hij zeker 4 uur overdag (2x2 uur). Als hij twee uur slaapt dan is hij om 18 uur wel heel moe. Maar die twee uur is dan ook van 9-10 en van 13-14 uur. 4 uur achter elkaar is wel de max. Hij is ook constant in de weer, lopen, staan, kruipen, 2 seconden spelen en weer kruipen, staan, lopen. En op het kdv kost het hem natuurlijk nog wat meer energie met al die indrukken en andere kindjes. Maar ik ken een kindje van de zwangerschapgym en die slaapt twee keer een kwartier op een dag en is die begint de dag om 5 uur sochtends en die is 10 keer zo druk als Seb. Het verschilt nogal per kind

Duurde wel even voordat ik in de gaten had wanneer hij moe was en wanneer niet want Seb wordt extreem druk als hij moe is. En heel melig Dus ik dacht eerst dat hij nooit moe werd.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_74126372
Stiemie, hopelijk is er niks aan de hand, ik duim voor je!
O men, zo vaak wakker 's nachts? Echt diep respect, Driekus komt al vanaf het begin maar 1 keer per nacht. En die 1 keer trek ik wel, maar veel vaker moet het ook niet worden.
We hebben driekus net effe langs de meetlat rolmaat gelegd. Geen wonder dat z'n broekspijpen te kort worden en zijn shirtjes lijken te krimpen, het manneke is gewoon 60 cm lang. Maar maatje 62 verzuipt ie nog in, tis em allemaal te breed zeg maar.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_74128610
Wow Mefke, 60cm al Lotte is nu 53cm

Stiemie, wat naar die onzekerheid nu, hopelijk valt het allemaal mee!

Pvoess, dank voor de link

En wat betreft slapen...ik heb nu in 2 dagen 10u geslapen en Lotte misschien 17 ofzo...ze is moe, maar vertikt het om dr ogen dicht te doen...zelfs in de wagen en de doek is ze max. een half uurtje onder zeil..vannacht ook van 1 tot half 5 met dr opgezeten. En als ze gezellig was overdag is het weer wat anders, maar ze heeft me een humeur...
Lotte!
Noah!
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 22:31:18 #188
62233 Jelief
ikke lief!
pi_74131634
Hier ook een slaapmonster... Overdag slaapt hij met moeite 2 keer een uurtje, en dat is dan veel. 's nacht komt hij gemiddeld nog twee keer om te drinken. Om de eenof andere reden is zijn eigen bed niet fijn, zodra hij daar in ligt is het huilen geblazen ok als het lijkt alsof hij diep in slaap is.Ik ben het beu en ik zit er wel een beetje doorheen, voel mij ontzettend vastzitten aan Ruben. 2 november gaan we weer naar het cb, daar ga ik het aanzwengelen van zo kanik niet nog heel lang verder.

Ruben staat trouwens al een maand ( en gaat vanaf de eerste keer zelf weer zitten, heel handig!)maar hij kruipt nog niet, tijgeren is ook een groot woord, hij beweegt zich meestal voort door aan meubilair te trekken.
En lopen stappen aan onze handen doet hij dan weer wel, raar kind.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_74131715
Waar slaapt Ruben dan Jelief? Bij jullie in bed of zet je door met zn eigen bedje? En hoe was dat bij Emma? Vraag me namelijk al een tijdje af of zoiets aan de ouders ligt of aan het kind..

niks tegen jou hoor, Lotte slaapt ook nog steeds in ons bed
Lotte!
Noah!
  Moderator dinsdag 27 oktober 2009 @ 22:43:57 #190
5428 crew  miss_sly
pi_74132234
Senna ligt geregeld nog bij ons in bed, maar ik probeer wel altijd haar eigen bedje. Als echter na een nachtvoeding blijkt dat het niet gaat werken, ga ik daar geen drama van maken, want dan slapen we alledrie niet. Dus dan slapen we met drieen in ons bed
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 22:44:00 #191
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74132238
Stiemie, ik lees nu pas ver genoeg terug. Wat een schrik zeg! Je hoopt idd gewoon dat het goed komt met 'het is niks hoor'...
Hopelijk komt er alsnog een goede uitslag uit de echo!
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 22:57:17 #192
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_74132807
Stiemie, 2 weken wachten is lang... gebeurd er in de tussentijd nog iets? Hopelijk is het voor niets en is alles goed!

Kindjes die bij jullie in bed slapen.. hoe doen jullie dat? Ben veel te bang dat ze onder het dekbed terecht komt.
  Moderator dinsdag 27 oktober 2009 @ 23:04:52 #193
5428 crew  miss_sly
pi_74133165
Wij hebben daarom het dekbed nog steeds niet in het overtrek zitten. Was al zo in de zomer, toen gebruikten we geen dekbed, alleen overtrek. We liggen nu onder het overtrek en daaroverheen ligt het dekbed. Als Senna bij ons in bed ligt, leg ik haar vrij hoog en dan alleen onder het laken dat ik dan bij haar heb dubbelgeslagen. In haar pyjama en slaapzak is dat warm genoeg.

In de caravan laatst had ik tussen onze kussen die in de lengte lagen (ruime ruimte uiteraard) een plekje voor haar gemaakt met een dekentje en lakentje van haarzelf. Kon ze ook neit onder het dekbed terechtkomen.
pi_74133383
Lotte ligt wel onder ons dekbed, maar ik lig lager, dus met mn hoofd naast haar hoofd. Zelfs met het dekbed tot mn kin, ligt zij max tot dr middel er onder. En omdat ze zo klein is, wurmt ze zich nergens heen. En tussen mij en Ronny ligt een deel van het voedingskussen, zodat ze ook veilig ligt als ze in het midden ligt.
Lotte!
Noah!
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 23:11:40 #195
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_74133403
Ze heeft in haar eigen bed niet eens een dekentje. Draaikont... Je weet nooit in welk hoekje van het bed je haar aantreft 's ochtends
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 23:34:00 #196
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_74134216
Hier wordt het midden van ons bed ook elke nacht ingenomen door een klein kacheltje
Net als Linda lig ik ook laag, mijn hoofd naast het zijne. En gemiddeld 300x per nacht check ik of het dekbed niet over zijn gezicht ligt (we slapen al sinds nacht 1 met de gordijnen ietsje open om wat licht te hebben hiervoor) en dan nog duw ik met mijn nachtblinde hoofd steeds mijn gezicht tegen het zijne om te zien of hij het nog wel doet. Kan ik gelijk ook lekker kusjes stelen

Stiemie, dat is nou niet bepaald wat je had willen horen!
Hopelijk is het niks ernstigs

Goed gegroeide baby's, kindjes met nieuwe skills, kleine zieke zieligjes en alle anderen....
Wat zijn ze toch lief en wat houden we toch van onze baby's!!
.... met gevoel voor drama....
  woensdag 28 oktober 2009 @ 00:04:19 #197
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_74135216
Hier slaapt Annicka een uurtje of twee overdag. Soms 3, het verschilt nogal eens. We hebben 2 matrassen op de grond liggen, een tweepersoons en een eenpersoons. Annicka ligt dan op het eenpersoons-matras, ik in het midden (op het tweepersoons-matras) en mijn man op het tweepersoons helemaal aan de andere kant.

Ik kom net terug van de EHBO-les, Annicka was niet zo heel blij heb ik begrepen via SMS. Straks naar bed en haar even voeden, zal ze wel fijn vinden (hoop ik).

Annicka is ook druk bezig met een nieuwe skill: op de knieën zitten met de kont omhoog, dus niet rustend op de enkels. Lopen doet ze nog niet, heel af en toe kan ik haar een stap laten doen, maar zodra het er meer dan twee dreigen te worden, verkiest ze te kruipen.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  woensdag 28 oktober 2009 @ 07:02:37 #198
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_74137864
Annicka, wat een euhhh... ongewone zithouding
.... met gevoel voor drama....
pi_74137889
Ik durf hem ook niet bij ons in bed te laten liggen hoor. Hij mag 's morgens soms een uurtje, maar een hele nacht vind ik bloedeng.

@GWS: FOTO!!!!
pi_74137969
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 00:04 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Hier slaapt Annicka een uurtje of twee overdag. Soms 3, het verschilt nogal eens. We hebben 2 matrassen op de grond liggen, een tweepersoons en een eenpersoons. Annicka ligt dan op het eenpersoons-matras, ik in het midden (op het tweepersoons-matras) en mijn man op het tweepersoons helemaal aan de andere kant.

Ik kom net terug van de EHBO-les, Annicka was niet zo heel blij heb ik begrepen via SMS. Straks naar bed en haar even voeden, zal ze wel fijn vinden (hoop ik).

Annicka is ook druk bezig met een nieuwe skill: op de knieën zitten met de kont omhoog, dus niet rustend op de enkels. Lopen doet ze nog niet, heel af en toe kan ik haar een stap laten doen, maar zodra het er meer dan twee dreigen te worden, verkiest ze te kruipen.
zo begon elin te lopen ! Ze zit nu ook constant op haar hurken te spelen en kan vanuit die stand lopen (langs de meubels he, los doet ze nog niet)
Losstaan doet ze nu wel al een paar seconden maar dat is nog wel erg wiebelig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')