abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74040884
Absoluut een aderlating dat je je gaat bezig houden met namaak artikelen. Dit soort zaken kun je beter uit de weg gaan, straks mag je wegens rechten alsnog je webshop opheffen, en dan heb je alle tijd en geld er voor niets ingestopt. En eventueele boetes is natuurlijk ook mogelijk, dus niet echt een aanrader.
  zondag 25 oktober 2009 @ 13:09:16 #52
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_74041078
Ik denk wel dat jullie Oksel onderschatten. Hij is namelijk niet iemand die opgeeft. HIj uit emoties, hij baalt van tegenslagen. Maar tegenslagen houden hem niet tegen!!..
Geloof hem nou maar, hij heeft voor hetere vuren gestaan.!
Lo que no se ve es lo que cuenta.
pi_74041229
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 13:09 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik denk wel dat jullie Oksel onderschatten. Hij is namelijk niet iemand die opgeeft. HIj uit emoties, hij baalt van tegenslagen. Maar tegenslagen houden hem niet tegen!!..
Geloof hem nou maar, hij heeft voor hetere vuren gestaan.!
Hetere vuren of niet, als een goede ondernemer moet je bij voorbaat niet bezig houden met exacte kopieën, tenzij er een hele andere merk op vermeld staat. Dan zou het nog wel mogelijk zijn.
  zondag 25 oktober 2009 @ 13:55:56 #54
273430 HalvinCarris
Weet iemand waar HalvinCarris?
pi_74042369
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 12:24 schreef TedjeKroketje het volgende:
Een vriend van mij heeft http://www.mediaoffer.nl.
Dat begon meer als een opdracht bij stage maar nu is hij er met zijn broer bijna fulltime mee bezig.
Ze gaan nu zelfs een kvk in Engeland starten.

Als je vragen hebt kan ik je wel eens koppelen.
Een kvk starten? Hou anders je bek als je er geen verstand van hebt.
Op maandag 18 januari 2010 14:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Username: HalvinCarris
Hoe simpel kun je zijn om gewoon de eerste letter van de voor- en achternaam om te draaien? :')
  zondag 25 oktober 2009 @ 15:25:58 #55
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_74044695
Tvp voor nuttige tips
Al ben ik wat verder... Kvk is rond, afspraak met eerste importeur gemaakt..
En nee, ik ga geen chinese meuk ofzo verkopen maar amerikaanse meuk
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 25 oktober 2009 @ 22:15:05 #56
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_74060920
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 13:55 schreef HalvinCarris het volgende:

[..]

Een kvk starten? Hou anders je bek als je er geen verstand van hebt.
Je begrijpt toch wel dat hij gewoon registreren bij de Engelse variant van de KvK bedoelt?

Ik kreeg laatst ook die brief van Hoofdbedrijfschap Detailhandel, ik wist niet dat ik daarvoor moest betalen? Kankerzooi
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  zondag 25 oktober 2009 @ 22:26:16 #57
273430 HalvinCarris
Weet iemand waar HalvinCarris?
pi_74061582
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 22:15 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Je begrijpt toch wel dat hij gewoon registreren bij de Engelse variant van de KvK bedoelt?

Ik kreeg laatst ook die brief van Hoofdbedrijfschap Detailhandel, ik wist niet dat ik daarvoor moest betalen? Kankerzooi
Nee dat begrijp ik niet. TedjeKroketje
Op maandag 18 januari 2010 14:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Username: HalvinCarris
Hoe simpel kun je zijn om gewoon de eerste letter van de voor- en achternaam om te draaien? :')
pi_74063589
Bedankt voor jullie reacties.

Een aantal van de producten worden origineel ook in die landen gemaakt, als het al niet om ALLE producten gaat. En er zijn genoeg producten die niet populair zijn als de iPhone, maar waar wel een enorme markt voor is.

Overigens, ik werkte voor een megagroot bedrijf, die als sponsor te maken had met het product, en die deelden zelf de imitatie versie uit van het product wat ik ga verkopen.

De marge is groot, de markt is er, het is niet makkelijk om het zelf te bestellen door verschillende barrieres, en ik hoef niet te veel te investeren. Een webshop is gratis, het domein en webspace ook ongeveer. Mocht het 'fout' gaan, dan verkoop ik de rest per stuk op Marktplaats.. en zal nooit meer dan 30-40 stuks voorraad hebben.

Enneh, ik ga eerst nog 3 maanden rondreizen (Oost Australie en NZ).. en dan gaat het draaien. Dus ik hou het product even voor mijzelf.. En het is niets geniaals.. niets speciaals.. een on-sexy product. Maar ook met on-sexy producten kun je een zakcentje verdienen.. lowkey is niet altijd negatief.
pi_74063663
Hetgeen waar ik bang voor ben is trouwens dat iets de grens niet overkomt.. maar dat kan voorkomen worden door de aantallen laag te houden, en dan nog; veel van de varianten worden in die landen geproduceerd, en komen van origine uit dat deel van de wereld.
pi_74064491
Hoi,

Als ik jouw was zo ik niet voor (de standaard) versie van OSCommerce gaan. Deze is nogal zoekmachine onvriendelijk. Al zijn er wel excensies die dit opvangen. Ga dan ook voor een profesionele skin zodat deze niet de goedkope OSCommerce uitstraling heeft.

Met een heeeeel goedkope provider ga je niet ver komen. Webwinkel software zijn relatief redelijk 'heavy' met database queries enzo. Response tijd wordt met een webshop belangrijk. Duurt het laden te lang heb je kans dat je klant pleite is. Kom professoneel over. De klant moet zich zeker voelen wil deze 'zomaar' geld aan je overmaken.

Denk ook aan dingen als boze klanten, zoekgeraakte pakjes, klanten die oneerlijk zijn en beweren geen pakje ontvangen te hebben, klanten die de verpakking openscheuren en zich beroepen op 7 dagen op zicht (En ja, dit mogen ze) Al deze dingen snoepen je winst weg als je geen rekening houd met je vraagprijs. En houd uiteraard rekening met de belastingdienst. Je moet BTW afdragen.

Zorg voor een goede administratie. Wat komt erin wat komt eruit. Houd er rekening mee dat je BTW moet afdragen.
  † In Memoriam † maandag 26 oktober 2009 @ 07:25:20 #61
230491 Zith
pls tip
pi_74067744
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 23:14 schreef Oksel het volgende:#
Overigens, ik werkte voor een megagroot bedrijf, die als sponsor te maken had met het product, en die deelden zelf de imitatie versie uit van het product wat ik ga verkopen.
Dit zegt natuurlijk niets over eventuele copyright/patentrechten die je misschien wel in de vorm van boetes en/of andere vormen van straf gaat krijgen.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  maandag 26 oktober 2009 @ 07:57:27 #62
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_74067946
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 23:14 schreef Oksel het volgende:
Bedankt voor jullie reacties.

Een aantal van de producten worden origineel ook in die landen gemaakt, als het al niet om ALLE producten gaat. En er zijn genoeg producten die niet populair zijn als de iPhone, maar waar wel een enorme markt voor is.

De marge is groot, de markt is er, het is niet makkelijk om het zelf te bestellen door verschillende barrieres, en ik hoef niet te veel te investeren. Een webshop is gratis, het domein en webspace ook ongeveer. Mocht het 'fout' gaan, dan verkoop ik de rest per stuk op Marktplaats.. en zal nooit meer dan 30-40 stuks voorraad hebben.

Enneh, ik ga eerst nog 3 maanden rondreizen (Oost Australie en NZ).. en dan gaat het draaien. Dus ik hou het product even voor mijzelf.. En het is niets geniaals.. niets speciaals.. een on-sexy product. Maar ook met on-sexy producten kun je een zakcentje verdienen.. lowkey is niet altijd negatief.
Vergeet niet dat je de goederen zult moeten (laten) inklaren bij de douane. Invoerrechten, BTW, douanekosten, inklaringskosten..

Je mag niet zomaar buitenlandse goederen in het vrije handelsverkeer brengen.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Moderator maandag 26 oktober 2009 @ 08:29:32 #63
18653 crew  D.
pi_74068222
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 23:41 schreef Man_of_Aran het volgende:
En houd uiteraard rekening met de belastingdienst. Je moet BTW afdragen.
Vergeet ook de inkomstenbelasting niet. Deze is (afhankelijk van hoeveel je omzet) tussen de 30 en 52%
pi_74070811
TS, ga je die onderneming runnen vanuit Nederland of vanuit het buitenland? Indien dat laatste, zit je permanent in dat buitenland of kom je binnen een bepaalde tijd (welke?) weer terug naar NL?
  maandag 26 oktober 2009 @ 10:45:49 #65
124676 RobertoCarlos
pi_74070885
En wat is een 'on-sexy product'?
pi_74072197
Bedankt voor alle reacties! Ik reageer niet op alles misschien, maar neem het zeker mee in alle overwegingen.

Een on-sexy product..? Aardgas. Offehm, fietsbanden. Of.. denk denk.. baggerdepots. Producten waar je als hippe, sexy en slimme Audi A6 rijdende yup niet mee gezien wilt worden, terwijl er heel veel geld mee te verdienen valt, mits je er de juiste personen op zet.
pi_74072504
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 10:43 schreef DonJames het volgende:
TS, ga je die onderneming runnen vanuit Nederland of vanuit het buitenland? Indien dat laatste, zit je permanent in dat buitenland of kom je binnen een bepaalde tijd (welke?) weer terug naar NL?
Ik blijf permanent in Nederland. Voorlopig.. Minstens een jaar.
pi_74072600
wat is de inkoopprijs per stuk van de dingen die je voor 60 wilt verkopen?
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_74072628
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 12:24 schreef TedjeKroketje het volgende:
Een vriend van mij heeft http://www.mediaoffer.nl.
Dat begon meer als een opdracht bij stage maar nu is hij er met zijn broer bijna fulltime mee bezig.
Ze gaan nu zelfs een kvk in Engeland starten.

Als je vragen hebt kan ik je wel eens koppelen.
laatst nog wat besteld daar ging wel wat fout maar door goede communicatie snel en goed opgelost.
There are only 151 Pokémon.
pi_74072804
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 02:24 schreef Oksel het volgende:
...(woon op dit moment in Australie) ...
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 11:37 schreef Oksel het volgende:
Ik blijf permanent in Nederland. Voorlopig.. Minstens een jaar.
Ja, wat is het nou?
pi_74072946
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 11:28 schreef Oksel het volgende:
Bedankt voor alle reacties! Ik reageer niet op alles misschien, maar neem het zeker mee in alle overwegingen.

Een on-sexy product..? Aardgas. Offehm, fietsbanden. Of.. denk denk.. baggerdepots. Producten waar je als hippe, sexy en slimme Audi A6 rijdende yup niet mee gezien wilt worden, terwijl er heel veel geld mee te verdienen valt, mits je er de juiste personen op zet.
Volgens Porters Generic strategies ook wel de 'Cost focus' strategie genoemd. 1 gerichte markt en product voor lagere kosten als de concurrent.

Als je 1 van deze 4 strategieën aanhoud heb je inderdaad reële kansen op de markt.
pi_74073111
Hmm.. ik heb een mailtje gestuurd naar een product van het product, een belgisch bedrijf. Eens kijken wat die zeggen, want er zijn verschillen met het origineel, namelijk dat het een ander 'echt' merk is. Bij de Aldi verkopen ze ook iPods, die er precies het zelfde uitzien als de echte, maar dan met een ander naampje erop. Ik denk dat mijn product in die categorie valt.
  maandag 26 oktober 2009 @ 12:40:25 #73
124676 RobertoCarlos
pi_74074331
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 11:46 schreef DonJames het volgende:

[..]

[..]

Ja, wat is het nou?
Hij gaat emigreren naar Australie, kijk maar:
Ik ga emigreren naar Australie. Deel I