Exacte kopie.. en ik weet het, dat is het zwakke punt. En anderen zijn volgens mij eigen ontwerp, met een merk erop. Je verkoopt dus iets wat niet legaal is. De originelen worden niet in Nederland geproduceerd, verwacht niet snel problemen daar. En zowel, dan stoppen we ermee. Vroeg je het hier om?quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:44 schreef jeroen25 het volgende:
Hoe 'nep' is je product?
Exacte kopie inclusief hetzelfde merk?
Of iets dat er heel erg op lijkt maar een ander (of geen) merk heeft?
Dat dus.quote:Op zondag 25 oktober 2009 03:55 schreef TwyLight het volgende:
Volgensmij wil hij gewoon een Nederlands bedrijf, maargoed als hij het in Australië wil doen dan moet hij zich ook registreren bij de equilivant van de KvK daar lijkt me!?
Ik heb geen geniale inkoopplek, maar wel een inkoop'plek' die moeilijk te bereiken is door verschillende taal-, betaal- en grensbarrieres.quote:Op zondag 25 oktober 2009 04:02 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
tvp
Hangt er vanaf waar jij het gaat inkopen, want heb vaak gezien met webshops dat ze spullen verkochten dat de bron werd ontdekt en mensen het daar gingen kopen.Dus je moet wel een goeie inkoop plek hebben, whole sales en zo. Maar dat word echt een gok als het niet goed uitpakt zit jij met dozen kleding.
Viespeukquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:24 schreef Oksel het volgende:
En natuurlijk mond-op-mond reclame
Het is geen populair product, als handtasjes, Iphones, Ipods, nep-merkkleding.. dus verwacht dat niet snel.quote:Op zondag 25 oktober 2009 07:29 schreef Quinn_Dexter het volgende:
TS realiseert zich niet dat hij binnen no time door de rechthebbenden van de echte producten juridisch wordt aangepakt. En dan is het snel gedaan met zijn nieuwe webshop. Het is namelijk niet toegestaan om inbreuk te maken op patenten, merkrecht etc etc.
Dude, ik wacht gewoon met smart op het volgende topic: "Help ik word aangeklaagd vanwege verkoop illegale namaak producten"quote:Op zondag 25 oktober 2009 08:43 schreef Oksel het volgende:
[..]
Het is geen populair product, als handtasjes, Iphones, Ipods, nep-merkkleding.. dus verwacht dat niet snel.
Dat zegt dus helemaal niets.quote:Op zondag 25 oktober 2009 08:22 schreef Oksel het volgende:
Overigens is het iets wat zelfs geaccepteerd wordt in V&A, Marktplaats & Ebay.nl, zo 'normaal' is het.
Waarom denk jij dat er een markt is voor niet-populaire producten?quote:Op zondag 25 oktober 2009 08:43 schreef Oksel het volgende:
[..]
Het is geen populair product, als handtasjes, Iphones, Ipods, nep-merkkleding.. dus verwacht dat niet snel.
Met verschil dat ze nu beide net zo ver zijn en hij anders de tent al heeft draaien.quote:Op zondag 25 oktober 2009 08:54 schreef D. het volgende:
Als het dat laatste is dan kun je straks ook nooit reclame gaan maken, want stel je voor dat iemand dan alsnog een soortgelijk product gaat verkopen. En als je geen reclame kunt maken verkoop je zelf ook niet veel
Hij is al verder. Hij heeft de plannen en het inkoopkanaal al.quote:Op zondag 25 oktober 2009 08:58 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Met verschil dat ze nu beide net zo ver zijn en hij anders de tent al heeft draaien.
Hij heeft het kanaal al.quote:Op zondag 25 oktober 2009 09:00 schreef D. het volgende:
[..]
Hij is al verder. Hij heeft de plannen en het inkoopkanaal al.
Daarbij wil hij het wiel niet uitvinden maar er zoveel mogelijk van verkopen
Daar worden toch alleen de 'hippe' spullen aangeboden?quote:Op zondag 25 oktober 2009 09:21 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Hij heeft het kanaal al.![]()
![]()
Dat heeft iedereen die dat chinese topic een keer bekeken heeft ook.
Shit, betraptquote:Op zondag 25 oktober 2009 10:20 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Wie is de mol.
Ik weet het het is D
is zeer geheim zo te lezen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:44 schreef RobertoCarlos het volgende:
Tvp
Om wat voor product gaat het eigenlijk?
site ziet er goed uit! Mooi wit en zo! Wat betekenen die enigste letters op het scherm eigenlijk? quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:24 schreef TedjeKroketje het volgende:
Een vriend van mij heeft http://www.mediaoffer.nl.
Dat begon meer als een opdracht bij stage maar nu is hij er met zijn broer bijna fulltime mee bezig.
Ze gaan nu zelfs een kvk in Engeland starten.
Als je vragen hebt kan ik je wel eens koppelen.
Dit is stoere kuiken >quote:
Ehhh.. Wacht even.. Jij wil dus iets hier gaan distribueren wat een exacte kopie van een bepaald product is en je verwacht daar geen problemen mee?quote:Op zondag 25 oktober 2009 03:02 schreef Oksel het volgende:
[..]
Exacte kopie.. en ik weet het, dat is het zwakke punt. En anderen zijn volgens mij eigen ontwerp, met een merk erop. Je verkoopt dus iets wat niet legaal is. De originelen worden niet in Nederland geproduceerd, verwacht niet snel problemen daar. En zowel, dan stoppen we ermee. Vroeg je het hier om?
Waarom zou ik eigenlijk KVK etc. etc. regelen? Als ik C2C verkoop, in kleine aantallen, is dat dan verplicht?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |