Whut?quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Jou CO2 afdruk is toch al niet te meten
Day!quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:54 schreef Day het volgende:
Fijn is dat! Ik word gewoon genegeerd in mijn naamtopic.
Haatquote:
Je miste ons hé, geef maar toequote:
Het zou verboden moeten wordenquote:
Ik schrok ook.quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Haat![]()
Vrouwen en haarlak, het is maar goed dat ze tegenwoordig milleuvriendelijk zijn
Niet hierquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:07 schreef liesje1979 het volgende:
Oja, ik moet niet vergeten dinsdag eten te bestellen!
Gekkiequote:
Whut? Gratis eten?quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee bij thuisbezorgd, dat is dan gratis!
Met zo'n OP moet ik welquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat ruige uit de testosteron OP begint gewoon zijn invloed op je te hebben
Pauperquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Whut? Gratis eten?_!
Bijstandsmoeder die je d'r bent
Yep... was even benieuwd waar jullie waren.quote:
Nu Yvonne nogquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kutvocht. belde en zei: "Het spijt me"
Maar nu is alles weer goed en kunnen we weer verder fantaseren.quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:10 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja he!
Zie! Ik verbeelde het me niet!
Omfgquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Opklikken en uitlachen! http://www.boomr.nl/fabaa
Doe even "aangenaam" luisteren van deze ruige rappert met extraspeciale hazenlippert
Ja mevrouwquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:15 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar nu is alles weer goed en kunnen we weer verder fantaseren.![]()
Dus lach Hidi, lach voor ons, verdomme!
Ik ga zo douchen en naar de AH, en als ik mij moedig genoeg voel naar de karwei want ik moet een zaagquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:22 schreef HiDiHo het volgende:
Ik doe nog ff eenen dan ga ik ff iets nuttigs doen.
Het is mooi weerquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ga zo douchen en naar de AH, en als ik mij moedig genoeg voel naar de karwei want ik moet een zaag
ik doe ook nog eenquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:22 schreef HiDiHo het volgende:
Ik doe nog ff eenen dan ga ik ff iets nuttigs doen.
Kunnen we wel eens doenquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:32 schreef liesje1979 het volgende:
He Hidi, jij pokert toch ook bij pokerstars? Zullen we een keer afspreken en dan Coos ook erbij?
Ik vind het wel lekker. Vooral als het voor mezelf is en ik straks de factuur kan schrijvenquote:
Heb jij toevallig de vorige SC niet terug gelezen?quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker. Vooral als het voor mezelf is en ik straks de factuur kan schrijven.
Als het voor mijn baas is, is het een ander verhaal.
Zijn daar ook al hapjes uit!?quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:55 schreef HiDiHo het volgende:
Is het je trouwens opgevallen dat liesje's usericon verdomd veel lijkt op een chocolade tastoe
Als ik hem in mijn hand heb welquote:
Oh, meneer Hidi, wat een suggestieve postquote:
quote:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Al het nuttigs gedaan, incl. piepers jassen
Stuur het maar aan mij, dan gooi ik het wel bij 'm door de deurquote:Op zondag 25 oktober 2009 15:49 schreef Soury het volgende:
Wil ik reageren op bommie is zijn inbox vol ...
Behalve die mosterd, want daar hou ik niet vanquote:Op zondag 25 oktober 2009 15:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hutspot...lekker met uitgebakken spekjes erbij en mosterd er doorheen
quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Stuur het maar aan mij, dan gooi ik het wel bij 'm door de deur
Ja vanavond tweede portie hachéé .. Beter hoop ik gister was het tering zoutquote:
ik kan me niet heugen wanneer ik voor het laatst hachéé opheb....ik heb nog geen enkel idee wat ik straks ga etenquote:Op zondag 25 oktober 2009 15:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja vanavond tweede portie hachéé .. Beter hoop ik gister was het tering zout
Bijna altijd? Begrijp dan ook niet dat mensen, inclusief mijzelf, altijd voor de dag zelf en nooit voor de volgende koken.quote:
Komt goed, maar doe 's niet zo hyper joh. Laat 't toch lekker gaan.quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Doe je wel een brandwerend pak aan dan
Hyper komt niet in mijn woordenboek voor. Ennuh was echt geen nare pm hoorquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Komt goed, maar doe 's niet zo hyper joh. Laat 't toch lekker gaan.
ik vind het sowiezo moeilijk om voor mezelf te koken...als er nog iemand anders komt eten vind ik het wel weer leuk...maar ik zoek het vaak niet voor mezelf terwijl het wel zo klaar kan zijnquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bijna altijd? Begrijp dan ook niet dat mensen, inclusief mijzelf, altijd voor de dag zelf en nooit voor de volgende koken.
RLS SC deliversquote:Op zondag 25 oktober 2009 15:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
U hebt toch al wel geholpen neem ik aan?
Introductie+ ik heb een probleem -.-
Iets zegt me wie die kloon isquote:
Ik zit er ook regelmatig tegenaan te hikken hoor. Ik kook ongeveer drie-vier keer per week, de andere keren is het kant en klaar of iets bestellen of ergens een hapje halen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik vind het sowiezo moeilijk om voor mezelf te koken...als er nog iemand anders komt eten vind ik het wel weer leuk...maar ik zoek het vaak niet voor mezelf terwijl het wel zo klaar kan zijn
Ja godver zat net nog lekker voor de haard. Nu weer die kut zon. Optiefen tis wintertijd.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het is hier trouwens weer lente-achtig. Heb m'n schuifpui open, heerlijke temperatuurtje buiten.
Denkt ie wel aan je nieuwe ruiten?quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:06 schreef hondjes het volgende:
De rest van de bruine bonensoep...
Of dit verstandig is,,,meneer hondjes gaf net al alarmfase 1 af...
ik eet graag brood...maar dat zet niet echt zoden aan de dijkquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zit er ook regelmatig tegenaan te hikken hoor. Ik kook ongeveer drie-vier keer per week, de andere keren is het kant en klaar of iets bestellen of ergens een hapje halen.
Het is één groot lulverhaal joh.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij post zo onhandig dat ik er heilig in geloof dat hij 14 is.
U wil weer met blote voeten door de schneeuw rennen?quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja godver zat net nog lekker voor de haard. Nu weer die kut zon. Optiefen tis wintertijd.
Man, negatieve zak die je d'r bent.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is één groot lulverhaal joh.
Ik vind die van Super de Boer beter eik. AH vind ik sowieso een kutwinkel geworden sinds ze goedkoper zijn geworden. Smalle paden, veel eigen merk meuk, slechte kassa bezetting, allemaal paupers daar.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik eet graag brood...maar dat zet niet echt zoden aan de dijk...en de Appie heeft best wel oke kant en klare maaltijden
quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Man, negatieve zak die je d'r bent.
Kijk hoe dom dat jong is.
Ik zie het als een goede daad
Een combo-breaker na al die slechte daden
Sinds ik zonder werk zit maak ik er echt tijd voor.. Recepten zoeken of zelf wat bedenken. Boodschappen lijstjes makenquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik eet graag brood...maar dat zet niet echt zoden aan de dijk...en de Appie heeft best wel oke kant en klare maaltijden
Ze zijn nu behoorlijk beslagen...een grote damp stevent op mijn ramen af..quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Denkt ie wel aan je nieuwe ruiten?
Dat was echt cool in twee betekenissen van het woord. Veulenquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
U wil weer met blote voeten door de schneeuw rennen?
Hij liep waarschijnlijk alleen nog maar met camera rond, in pauzes enzeaux.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Er is geen bijna docent die de moeite neemt om kids "de weg" te wijzen tijdens de schooluren, laat staan na schooltijd
Zet die vent van je buitenquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:12 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ze zijn nu behoorlijk beslagen...een grote damp stevent op mijn ramen af..![]()
Ik ga wel ff de tuin in..
Nu voel ik me helemaal slechtquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Sinds ik zonder werk zit maak ik er echt tijd voor.. Recepten zoeken of zelf wat bedenken. Boodschappen lijstjes makenMarkt of toko's afstruinen. En lekker koken.
Ken dat wel hoor 9 van de 10 keer dat ik uit mijn werk kwam ging er een een magnetronmaaltijd in
Veulerstquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was echt cool in twee betekenissen van het woord. Veulen![]()
![]()
Tuuk, ik laat zo'n joch toch niet steunen?quote:
Wij zijn overduidelijk betere mensen dan NMNSquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuuk, ik laat zo'n joch toch niet steunen?
quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wij zijn overduidelijk betere mensen dan NMNS
quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nu voel ik me helemaal slecht...ik werk niet
ik vond koken ook altijd erg leuk...helaas kreeg ik de keuekn niet mee na mn scheidingquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohhhh.. Maar koken vond ik altijd al leuk. Maar de tijd er voor nemen deed ik vaak alleen in het weekend of als er iemand kwam eten. Nu is het een soort dagelijkse hobby geworden.
's Avonds aanschuiven bij Soury dan maar.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nu voel ik me helemaal slecht...ik werk niet
quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik vond koken ook altijd erg leuk...helaas kreeg ik de keuekn niet mee na mn scheiding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |