BWEHHEHEquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:01 schreef maok het volgende:
Ik wil er eentje met baby:
[ afbeelding ]
Oh, wat lief! Zijn ze er ook voor poezewoezies?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 16 december 2009 02:31 schreef Pingwingei het volgende:
heus waar de mensheid zal gebukt gaan onder Kimsywimsy's tirannie waar enkel ik boven sta, naast Kimsywimsy _O_
Wel lekker warmquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:10 schreef OldJeller het volgende:
Wat triest!
Welke kleur heb je?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
ik heb er 1![]()
![]()
Absoluut niet geschikt om in het openbaar mee gezien te worden.. Maar ik ben zo'n koukleum en hij is zo lekker warm! Gewoon dekentje voor op de bank, maar dan met mouwen![]()
De achterkant is trouwens niet compleet open, zitten twee klittenbandjes op om hem dicht te maken.
Me 2... En dat bevalt primaquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:28 schreef Janetje het volgende:
Hmm... ik zit nu ook onder een fleecedekentje achter de PC..
bwhahahquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:01 schreef maok het volgende:
[ afbeelding ]
Ja maar je kan 'm gebruiken buiten bed. Dus het zou je juist motiveren!quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:48 schreef BlueMage het volgende:
Ja zoiets ga ik dus niet aanschaffen want dan kom ik helemaal nooit mijn bed meer uit.
Mja je hebt een punt: ipv in bed lig ik dan op de bank te luieren, een hele vooruitgang.quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:51 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ja maar je kan 'm gebruiken buiten bed. Dus het zou je juist motiveren!
Wat is nou lekkerder dan uit je bed te stappen, je snuggie aan te trekken en op de bank te ploffen?
Majah anders is het gewoon een heel grote jurk van Perkamentus.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:23 schreef Biancavia het volgende:
Let ook eens op in de commercial, hoe ze steeds weten te vermijden de achterkant in beeld te brengen, want die hangt gewoon open.
Sta je daar in je zogenaamde lekkere warme Snuggie je zoon aan te moedigen bij het sportveld, heb je een hele kouwe kont!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:05 schreef wikwakka2 het volgende:
Het is allemaal de schuld van de islam, het is gewoon een verkapte burqa voor westerlingen
!!!!!!!!!!!
Een complot van de PvdA. Wat ik je brom.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:05 schreef wikwakka2 het volgende:
Het is allemaal de schuld van de islam, het is gewoon een verkapte burqa voor westerlingen
!!!!!!!!!!!
Heeft Geert al een verbod aangevraagd?quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:11 schreef IHVK het volgende:
[..]
Een complot van de PvdA. Wat ik je brom.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:11 schreef bloempje-moi het volgende:
![]()
Stiekum wil ik er ook wel een...
Eigenwaarde is onbetaalbaar.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:37 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik heb een snugrug, zelfde idee maar ander merk oid.
Ik heb een lichtroze en mijn partner een cremekleur. Het is serieus prima spul, we hebben de thermostaat standaard 2 graden lager staan nu, als we het koud hebben pakken we dat ding.
Voor een energierekening van dik 200 per maand is het dus best rendabel!
Ik vind je grap geslaagdquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:37 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik heb een snugrug, zelfde idee maar ander merk oid.
Ik heb een lichtroze en mijn partner een cremekleur. Het is serieus prima spul, we hebben de thermostaat standaard 2 graden lager staan nu, als we het koud hebben pakken we dat ding.
Voor een energierekening van dik 200 per maand is het dus best rendabel!
bwoahahahahaquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:01 schreef maok het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |