Silvester Stalone?quote:
Candy suxxquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:13 schreef RedFever007 het volgende:
Mercedesdat geile mokkeltje van Cortez
\Nee duh dat zie ik ook welquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:15 schreef Scarface2004 het volgende:
Dat is Mercedes niet.
die had een andere bikini, Amerikaanse vlag als print
Candy Suxxx iddquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:15 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Candy suxx![]()
Die missie dat je met een motor in zo'n kantoor moet gaan
Het hadden er minstens tien moeten zijn.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:17 schreef Pakspul het volgende:
één agent dood en wat is je klacht?
die hotelquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:07 schreef J.Herrer het volgende:
Faler, je hebt niet eens die boksbeugel gepakt achter die hotel waar je begon![]()
Jan Hammer's Crocketts themequote:
Zo eensquote:The best part of GTA Vice City was stealin a car,parking it up & listening to the radio. Rockstar have never came close(& i have every GTA game) to repeating this feat of "Best music in any game" in my opinion.
quote:
Wedden dat dat geen oprit is...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:02 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Het is een oprit, geen stoep en geen tuin ...
Falert
Die Rosenberg komt ook weer terug in San Andreasquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:35 schreef RedFever007 het volgende:
[ afbeelding ]
Ken Rosenberg was trouwens ook geniaal
Hihi, dat was mijn eerste post op fokquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die Rosenberg komt ook weer terug in San AndreasDan is hij echt helemaal panisch ( zoals we al gewend zijn van hem ).
En ik zit dit hele topic door te lezen in de veronderstelling dat het een nieuw topic wasquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hihi, dat was mijn eerste post op fok
quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hihi, dat was mijn eerste post op fok
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |