Mn eerste klacht
We schrijven vrijdagnacht. plusminus half 5. Na een zeer geslaagde avond met 1 muziekquiz (3e geworden, gefaald), veel bier en jolijt met de gang op naar de
shoarma doner tent. Een tent die bekend staat als de minst criminele in het waanzinnig bruisende centrum van Emmeloord.
Save dus, zou je zeggen. Edoch, niets bleek minder waar. Een negerachtig type besluit ons met zijn aanwezigheid te vereren en begint 2 vriendinnen van ons lastig te vallen.. Nadat wij dit even

gadegeslagen hadden besloot hij dat het tijd werd mij en een maat van me aan te spreken.
Hij beweerde dat hij tienduizend euro per maand verdiende

(uitkering is iets waarschijnlijker). Besloot een maat van me mee te lullen over zijn salaris. Toen ik beaamde dat hij meer verdiende dan onze getinte vriend was hij daar niet van gecharmeerd. Hij pakte me voor ik iets kon zeggen bij mijn kraag sleepte me over de bank en besloot op me te zitten en op mijn gezicht in te slaan
Na om en nabij de 4 klappen op mijn smoelwerk besefte ik dat ik geslagen werd

Ik besloot dat het tijd werd om toch maar eens terug te slaan en draaide hem onder me om hem een op m'n allerhendigsthardst op zijn rechterwang/kaak te slaan.
Dit bleek geen goed idee, hij was het hier niet mee eens en flipte hem. Na nog zo'n 10 klappen geincasseerd te hebben wist ik te ontkomen en de
shoarma doner tent gezellig onder te bloeden met mijn gloednieuwe tand-door-de-lip deluxe (hij kwam er bijna doorheen ik heb nu een blauwe plek onder mijn onderlip
Vriend van me was intussen de politie aan het bellen (8844 faalde dus 112). Binnen 3 minuten stonden er 3 politie auto's. Hulde polizei

Ze stopten onze getinte vriend gelukkig vrij ruig in de auto.
Ik mocht met de mooie undercover wagen mee

Op het bureau hoorde ik dat onze knuffelneger besloot aangifte tegen mij te doen

ik had hem blijkbaar hard geslagen. Dat ik toen op de grond al 4 klappen had geincasseerd deed er voor hem even niet toe
Om het even af te sluiten: Aangifte gedaan, gezellig geouwehoerd met de agent over mijn stage bij de politie en hij kende ook nog eens mijn vader. Ik zat gebakken en mijn opponent ging rechtstreeks richting lelystad cellencentrum
Vandaag heeft ie zijn straf al gehad: 370 euro boete en ik heb geen schadevergoeding voor mijn jas, horloge en ondergebloede schoensels.
Klacht: volgende keer vaker slaan
(nog) geen schadevergoeding
Antillianen